Windows on hanurista

Voi Elop...

Kuhan on tota ollut kenittämässä!
On niin omituinen ja hankala että ei mitään jakoo!
sekä melkein apple rajoitteinen.

15

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeta

      Älä ota enää.

    • Anonyymi

      Ubuntun porukka haukkuu windowsia

      • Anonyymi

        Johtuu siitä, että tähän puhelimen Windows-malliin ei ole edes viruksia tai haittaohjelmia, kun taas vastaavaan linuks-ytimeen tehtyyn androidiin niitä on miljoonia ja lähes kaikki mobiililaitteiden haittaohjelmat ovat tehty nimenomaan androidiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu siitä, että tähän puhelimen Windows-malliin ei ole edes viruksia tai haittaohjelmia, kun taas vastaavaan linuks-ytimeen tehtyyn androidiin niitä on miljoonia ja lähes kaikki mobiililaitteiden haittaohjelmat ovat tehty nimenomaan androidiin.

        Todella huoleton ja luotettava, ei tarvitse pelätä kenekään kuuntelevan salaa tai tiirailevan etukamerasta ja akku kestää kauan kun ei vakoilut tyhjennä.

        Applella myös haittaohjelmia ja käyttiskin vakoilee, kuten anterossa. Kuukkelin, applen, kympin ja some-hömpän toiminta perustuu pelkästään vakoiluun ja tietojen myymiseen. Lisäksi hölmöt vielä maksaa jopa tonneja niistä laitteista.


    • Anonyymi

      Ilman windowsia ei ole elämää.

    • Anonyymi

      tuskin ottaa edes antamistani ohjeista vaarin asentaa debian mini.isolta ja hän jatkaa säheltämistä.

      • Anonyymi

        Annoin karille juuri windowsin asennuslevyn pelkästä peräröörin nuolemisesta.


    • Anonyymi

      Yksi parhaita ostoksia, Lumia toimii edelleen loistavasti, eikä tarvitse pelätä viruksia tai vakoilua. Floppi taisi halutakin aiheuttaa mikkisoftalle vahinkoa kun mainoskuvissakin vain räikeänväriset laatikot, vaikka läpinäkyvinä parhaan näköinen ja toimivin. Muihin tulee vasta nyt toimintoja jotka oli Lumiassa.

    • Anonyymi

      Kyllä Windows-puhelimet ja Lumiat olivat ihan hyviä vaikka sovellustarjonta olikin suppeaa. Androideja ovat nykyään Nokiatkin.

      • Anonyymi

        Onko äidin pikku mussukat nyt varmasti ymmärtänyt kaiken oikein?!?
        Nykyajan lapset on niin tyhmiä......

        Kaikki asiat mitä teet netissä, myös tallentuu sinne ja näin ollen on vakoiltavissa käyttöjärjestelmästä riippumatta.


    • Anonyymi

      Puhdas android puhelin,,,,, on loistava hintaansa nähden,,,,mitä sovelluksia rajoitettu määrä? haloo....

      • Anonyymi

        Puhtaan valkoinen tausta sokaisee, Lumian musta hieno!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhtaan valkoinen tausta sokaisee, Lumian musta hieno!

        Nokia Android puhelimet ovat sokaisevan häikäiseviä. Niin valovoimaisia, että on pidettävä aurinkolaseja päässä Nokia Androidin halpaa paskanäyttöä selattaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokia Android puhelimet ovat sokaisevan häikäiseviä. Niin valovoimaisia, että on pidettävä aurinkolaseja päässä Nokia Androidin halpaa paskanäyttöä selattaessa.

        Muissa kirkkaus on kuitenkin kehumisen arvoinen :)
        Onneksi anteroonkin saa asennettua mustan WP kloonin, jos joskus tulee kokeiltua. Alkaisivatpa myydä myös Jollalla, siinäkin mustat taustat, huono puoli että että sekin käyttää kuukkelin vakoilevia ohjelmia, mutta voisi asentaa vain mitä välttämättä tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissa kirkkaus on kuitenkin kehumisen arvoinen :)
        Onneksi anteroonkin saa asennettua mustan WP kloonin, jos joskus tulee kokeiltua. Alkaisivatpa myydä myös Jollalla, siinäkin mustat taustat, huono puoli että että sekin käyttää kuukkelin vakoilevia ohjelmia, mutta voisi asentaa vain mitä välttämättä tarvitsee.

        Windows on parhaimmillaan historiankirjoissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe