Ero tuli, asuntoja Vantaalta tai Helsingistä

elämä järjestykseen

Erosimme poikaystäväni kanssa ja nyt minun olisi pikaisesti saatava uusi asunto. Vantaan Tikkurila olisi ihanteellisin paikka asua, mutta muutkin paikat kyllä käyvät. Minulle kyllä sopii kimppa-asuminenkin, mutta haluan ehdottomasti kunnollisen asuintoverin/ asuintoverit.

Olen 19 -vuotias, valmennuskurssia käyvä nuori nainen. En tupakoi. Alkoholia käytän satunnaisesti 2-4 kertaa vuodessa jos sitäkään. Minulle on tärkeää, että asuinympäristö on siisti ja puhdas, joten mahdollisen asuintoverin olisi myös syytä olla järjestyksen ihminen.

En osaa tältä istumalta itsestäni enempää kertoa. Jos jollain olisi tarjota minulle asuntoa niin ota ihmeessä yhteyttä. Haluan saada elämäni taas järjestykseen ja päästä erosta yli.

Sähköpostiosoitteeni: [email protected]

Jään odottamaan yhteydenottoja

3

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä hintaista etsit? Kaverilla on Laajasalossa kolme huonetta ja keittiö huippurauhallisella alueella. Ikkunasta näkymä metsään puiden yläpuolelta, vaikka asunto on alimmassa kerroksessa. On vain niin komea rinnepaikka tontti. Vuokraa pyytää noin 950 kuukaudesta, ja kämppä on juuri vapaana kun kaveri remontoi sitä.

• Niin ja itseasiassa tällä samalla miehellä on myös Tikkurilassa mestaa, mutta Tikkurilan paikka ei ole nyt lämmitettynä, joten se ulisi kyseeseen vasta kesäaikaan. Tikkurilassa on siis kaksikerroksinen omakotitalo. Kaveri on itse asunut jenkeissä yli 10 vuotta, joten yleensä vuokrannut suomen mestoja.

• se alkuperäinen

Vuokran tulisi olla alle 600 euroa/kk. Etsin halpaa asumisratkaisua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      79
      2478
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      22
      1407
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe