siis oon 13-v poika ja mahdolline neitsyyde menetys tulos nii myydäänkö kondomei eri kokoi?
Ps. ja trollit roskiksee...
APUA KONDOMIOSTOKSISSA!!!
17
571
Vastaukset
- ???
Mite noin tyhmä voi saada pillua?
- jepjep?!?
rahalla saa mitä haluaa
- 3sb1n
Niimpä. mä tiedän kaiken seksistä ja vieläkin oon neitsyt.
- 5464645
NO VITTU MYYDÄÄN PAINU SAATANA ROSKIKSEEN TÄÄLTÄ PERKELEEN HOMOPOIKA PUPPELIPOIKA OLET SAATANA
- boju97
What?!!!! Et oo tosissas... -_-
- lolololol1
emmä usko, että sellaselle spagetille löytyy mitään
- T.kokemustaOn
Ne sattuu vitusti ja eikä niitä oikee saakkaa mistää
- 15v tyttiss
Ilman kortsua on paljo parempi
- sulttaanin näkkäri
Kortsuja myydään eri kokoja,
mutta kyllä tuo perus sultan käy lähes kaikille... - 3sb1n
Eikö löydy tarpeeks pientä kondoomii?
- jätkä97
en usko et löytyy tarpeeks pientä kokoa sun minimunalles
- aito_byrdyboiga
pakko kommentoida et on kyl vidun järkeviä vastauksia :D
- älkää lapset...
. . . nii ja olit 13v ? ookoo xd
- lifemocker
katsot kaupassa pakkauksen taakse niin siellä on semmoinen "about" koko ja ne on aika usein sitä samaa kokoa kaikki
- kurkku housuissa
xxs-koot ovat melko harvinaisia
- einäin
sitä alkaa miettiä, mitä mä tällä palstalla teen ku näitä vastauksia kattoo.
Soitapas apteekkiin ja kysy. Sieltä niitä saa, uskokaa tai älkää. Mene sitten vaikka toiseksi lähimpään apteekkiin shoppailemaan, jos sut tunnetaan liian hyvin siinä lähimmässä.
Apteekeista muuten saa sellaista ksylitolitavaraa josta suu ei jää tahmeaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143050Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221342- 891222
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571086Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511055Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63975Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253871- 41842
- 84821
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778