Gesslein F6 Kokemuksia

Tietämätön

Hei!
Odotamme esikoistamme ja nyt , kun laskettuun aikaan on alle kaksi kuukautta, päätimme ruveta miettimään sopivia menopelejä vauvalle.
Tarvitsisimme hyvät vaunut maastoon kuin maastoon. Asumme maalla ja täällä kun ei aina ole tiet aurattu ja hiekkateitä on paljon. Tulemme lenkkeilemään paljon, varsinkin pururadoilla yms.
Olisiko kellään täällä kokemuksia Gessleinin F6 yhdistelmävaunuista? Ne miellyttävät kovasti silmääni ja niihin saa kahdet etupyörät mukaan. Muitakin merkkejä ja malleja saa toki ehdottaa, jos teiltä löytyy kokemusta :) Kaupungissa tosin emme vaunuilla paljon liikkuisi, saimme siskoltani Brio Sing ratas osan, jota käytämme kaupungissa kaukalon kanssa. Kiitos etukäteen jo vastauksistanne!

1

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++++++++++++

      Hei, meillä on kyseiset vaunut ja olemme olleet tyytyväisiä. Tosin emme asu maalla, mutta kyllä niillä renkailla ainakin on lumisilla teillä ollut ihan hyvä työnnellä, ja ne vaihdettavat pikku renkaat ovat aivan ehdottoman loistavat kesällä! Todella kevyet työntää ja kääntyvät ahtaissakin paikoissa näppärästi ja tietysti ovat tosi kauniit muutenkin. Käsijarru mietitytti aluksi onko kuinka kestävät, ovat toimineet moitteettomasti pakkasillakin. Suosittelen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe