Kun mieheni oli ajoittain väkivaltainen, olin siitä häpeissäni, enkä osannut kertoa muille/ poliisille. Pelkäsin, että mustelmani lähinnä naurattaisivat ihmisiä. Kerran kävin niitä lääkärille näyttämässä. Nyt väkivaltaa ei ole enää ollut ja rikokset ovat vanhentuneet. Hyvä niin.
Jälkikäteen ajatellen ei olisi tarvinnut tuntea häpeää väkivallasta.
Mahdollisesti tuleva väkivalta ilmenee ensin hyvin pieninä tekoina. Mieheni esimerkiksi ei koskaan kosinut minua, vaan määräsi, että nyt mennään naimisiin. Varokaa tytöt pieniä väkivallan merkkejä. Kun mies ei ole ymmärtäväinen...
Älkää hävetkö...
enää henkistä väkiva
1
120
Vastaukset
- narskujen väkiv.
Narsistit harjoittavat henkistä väkivaltaa. Rikoslain LUKU 21 §5 liittyy henkiseen väkivaltaan, joten siitä tulee kahden vuoden tuomio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265