Perhesellaista
Eräänä iltana, ennen kuin tyttären poikaystävän piti tulla vierailulle ensimmäistä kertaa, perheessä keskusteltiin siitä, että kuka joutuisi tiskaamaan. Isä sanoo:
- Te elätte kaikki minun palkallani. Ei kai minun tarvitse tehdä kaikkea?
Tytär vastaa: - Minä tein sen viime maanantaina…
.. ja äiti vastaa:
- Ooh! Se olen minä, joka laitan ruokaa…
Hetkisen miettimisen jälkeen isä saa idean:
- Minä tiedän mitä tehdään. Se joka meistä ensimmäisenä sanoo jotain joutuu tiskaamaan!
Äiti ja tytär nyökkää ja nostavat peukalonsa pystyyn hyväksymisen merkiksi.
Ulkona saapuu sulhasmies vanhalla ruosteisella polkupyörällään, mikä mikä vinkuu jokaisella polkaisulla - "Kvuik-kvuik" .
Hän asettaan pyörän seinää vasten ja avaa oven:
- Hyvää iltaa!
Hiukan yllättyneenä kohtaamastaan hiljaisuudesta, hän istuu tytön viereen. Äiti trajoilee soppaa.
- Tosi hyvää soppaa!
Ei vastausta.
Mitä tahansa hän sanookin, kukaan ei vastaa. Hän tiedostaa itselleen, että tämä ei voi olla totta ja että hänen on tehtävä jotain saadakseen perheen reagoimaan. Hupsista, hän sanoo ja laitta kätensä tyttären reidelle. Ei mitään rektiota. Hän puristaa tyttöä hiukan tisseistä. Edelleenkään ei mitään tapahdu..
Hän ajattelee:
- Tämähän on ihan sairasta. Mitä minä teikisin?
Silloin hän nostaa tyttären pydälle, nostaa hameen ylös ja riisuu sukkahousut sekä pikkarit ja alkaa painamaan tyttöä siinä pöydällä vanhempien edessä. Kun hän on lopulta valmis, tyttö istuu takaisin tuolille, eikä sano sanaakaan. Nuori mies räjähtää:
- Tässä ei ole mitää järkeä. Te olette kaikki täysin hulluja! Sanokaa edes, että minun on mentävä naimisiin tyttären kanssa!
Hän menee ulos ja nousee pyöränsä päälle ja polkee pois: - "Kvuik, kvuik, kvuik"
Mitä hulluja!
"Couic couic".
Minä nussin heidän tytärtään, eivätkä he sanoneet mitään!
"Kvuik, kvuik" pyörä kitisee. -Minun oilsi pitänyt panna myös äitiä, he eivät oli varmasti sanooneet mitään siitäkään! "Kvuik, kvuik"
Äitiä?
Hän kääntää nopeasti pyöränsä ja "kviok, kvuik" polkee takaisin!
Hän avaa oven, menee äidin luo, nostaa hänetkin pöydälleö. Heittää leningin helman ylös. Riisuu alapään ja alkaa hommiin, minkä jälkeen poika poistuu leveä hymy kasvoillaan.
Mikä perhej!!!
"Kvuik, kvuik".
Millainen hiton ilta!
"Kvuik, kvuik, kvuik".
JA TÄMÄ SAAMARIN PÖYRÄKIN PITÄÄ HIRMUSTA ÄÄNTÄ!!!
"Kvuik, kvuik".
Minä en jaksa enää! Minun on tehtävä jotain. Tämä natina tekee minut hulluksi!
Hän kääntyy ja polkee takaisin perheen luo. Avaa oven ja huutaa:
-Onko teillä mitään voiteluainetta??
Silloin isä nousee ylös ja sanoo:
- OK, OK!!! Minä tiskaan!!
Perhesellaista
Vävypoikanen
1
360
Vastaukset
Ei tuo mitään. Laivajärvellä erään perheen isä sanoi tyttärelleen: Sullahan on paljon parempi, kuin äidille. Tyttö: Niin se velikin sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391