Perhesellaista
Eräänä iltana, ennen kuin tyttären poikaystävän piti tulla vierailulle ensimmäistä kertaa, perheessä keskusteltiin siitä, että kuka joutuisi tiskaamaan. Isä sanoo:
- Te elätte kaikki minun palkallani. Ei kai minun tarvitse tehdä kaikkea?
Tytär vastaa: - Minä tein sen viime maanantaina…
.. ja äiti vastaa:
- Ooh! Se olen minä, joka laitan ruokaa…
Hetkisen miettimisen jälkeen isä saa idean:
- Minä tiedän mitä tehdään. Se joka meistä ensimmäisenä sanoo jotain joutuu tiskaamaan!
Äiti ja tytär nyökkää ja nostavat peukalonsa pystyyn hyväksymisen merkiksi.
Ulkona saapuu sulhasmies vanhalla ruosteisella polkupyörällään, mikä mikä vinkuu jokaisella polkaisulla - "Kvuik-kvuik" .
Hän asettaan pyörän seinää vasten ja avaa oven:
- Hyvää iltaa!
Hiukan yllättyneenä kohtaamastaan hiljaisuudesta, hän istuu tytön viereen. Äiti trajoilee soppaa.
- Tosi hyvää soppaa!
Ei vastausta.
Mitä tahansa hän sanookin, kukaan ei vastaa. Hän tiedostaa itselleen, että tämä ei voi olla totta ja että hänen on tehtävä jotain saadakseen perheen reagoimaan. Hupsista, hän sanoo ja laitta kätensä tyttären reidelle. Ei mitään rektiota. Hän puristaa tyttöä hiukan tisseistä. Edelleenkään ei mitään tapahdu..
Hän ajattelee:
- Tämähän on ihan sairasta. Mitä minä teikisin?
Silloin hän nostaa tyttären pydälle, nostaa hameen ylös ja riisuu sukkahousut sekä pikkarit ja alkaa painamaan tyttöä siinä pöydällä vanhempien edessä. Kun hän on lopulta valmis, tyttö istuu takaisin tuolille, eikä sano sanaakaan. Nuori mies räjähtää:
- Tässä ei ole mitää järkeä. Te olette kaikki täysin hulluja! Sanokaa edes, että minun on mentävä naimisiin tyttären kanssa!
Hän menee ulos ja nousee pyöränsä päälle ja polkee pois: - "Kvuik, kvuik, kvuik"
Mitä hulluja!
"Couic couic".
Minä nussin heidän tytärtään, eivätkä he sanoneet mitään!
"Kvuik, kvuik" pyörä kitisee. -Minun oilsi pitänyt panna myös äitiä, he eivät oli varmasti sanooneet mitään siitäkään! "Kvuik, kvuik"
Äitiä?
Hän kääntää nopeasti pyöränsä ja "kviok, kvuik" polkee takaisin!
Hän avaa oven, menee äidin luo, nostaa hänetkin pöydälleö. Heittää leningin helman ylös. Riisuu alapään ja alkaa hommiin, minkä jälkeen poika poistuu leveä hymy kasvoillaan.
Mikä perhej!!!
"Kvuik, kvuik".
Millainen hiton ilta!
"Kvuik, kvuik, kvuik".
JA TÄMÄ SAAMARIN PÖYRÄKIN PITÄÄ HIRMUSTA ÄÄNTÄ!!!
"Kvuik, kvuik".
Minä en jaksa enää! Minun on tehtävä jotain. Tämä natina tekee minut hulluksi!
Hän kääntyy ja polkee takaisin perheen luo. Avaa oven ja huutaa:
-Onko teillä mitään voiteluainetta??
Silloin isä nousee ylös ja sanoo:
- OK, OK!!! Minä tiskaan!!
Perhesellaista
Vävypoikanen
1
439
Vastaukset
Ei tuo mitään. Laivajärvellä erään perheen isä sanoi tyttärelleen: Sullahan on paljon parempi, kuin äidille. Tyttö: Niin se velikin sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532