Nazar-oppaat 2013

huutodan

Heipähei!

Ajattelin aloittaa uuden keskustelun, niin ei tarvitse noita vanhoja selailla :)
Eli onko muita nyt keväällä oppaaksi lähteviä? Sain tänään tietää, että pääsin ja oon ihan fiiliksissä!

19

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkiin

      Moikka! Mä oon lähdössä aktiviteettioppaaksi. Tänään sain myöskin tietää. Jee, oon myöskin innoissani :) ootko aiemmin ollut töissä ulkomailla?

    • kkk

      lähen aktiviteettioppaaksi myöskin :) eilen haastatteluissa ja tänään tuli tieto valinnasta.

    • Oon ollut Espanjassa aupairina viime kesänä puolisen vuotta :)
      Kumpikaan ei siis ollut lauantain haastattelussa? Aattelin, jos olis joku tuttu naama päässyt kans ja eksyis tänne ;)

      Taas alkaa siis se sähläys kamojen ja muiden kanssa, ihanaa :)

      • Saitteko muuten jo kohteita tietää tai kysyittekö? :)


    • kkk

      mä oon ollut kans espanjassa au pairina yhen kesän pari vuotta sitten:) en tajunnu kysyä kohteista tai muustakaan mitään, ku olin vähän huonossa paikkaa kun puhelu tuli, joten sovittiin vaan että loppuviikosta tulis infoa sähköpostiin. en tiä että onko niitä sijoituksia vielä ees päätetty, kysyitkö sä?

    • Joo se sano, että ei oo vielä 100% varma :) Mut vissiin Side-Alanya akselilla. Oppaillahan kun on niitä hotelleja enemmän hoidettavana, ettei olla vaan yhdessä.

      Mistä päin ootte kotoisin?

      • turkkiin

        Mä en oo ollu koskaan ulkomailla töissä, vain lomailemassa. Mä en ees tajunnu kysyä sitä kohdetta ku olin niin innoissani puhelusta. Loppuviikosta tulee sitten viestiä sähköpostiin. Mä haluisin Alanyaan, mutta toki kaikki käy :) joo ja olin siis sunnuntaina haastattelussa. kkk me oltiin siis samassa haastattelussa. Meitä tais olla 3 aktiviteettioppaaks hakijaa. Mä oon se joka esittäyty ensimmäisenä siellä. Kumpikohan muista hakijoista sä mahdat olla? :D Mä oon kotosin Heinolasta. Ja niinpä. Nyt alkaa asioitten järjestely. Mä saan onneks kaverin mun kämppää asumaan toks ajaks niin ei tarvi muutella tavaroita mihinkään :)


    • kkk

      mun muistaakseni meitä oli 4 aktiviteettioppaaks hakevaa siellä :) kaks blondia ja kaks tummahiuksista. oon toinen blondeista, olin vissiin ainut jolla oli hiukset kiinni ja olin nuorin koko porukasta. oon ite tampereelta ja mulla jää avokki tänne kämppään asuu ni ei tarvi kans siitä huolia.:)

      hmmm luulisin tietäväni kuka oot ton kaupungin perusteella, mut en kyl muista kuka esittäyty ekana, ku ne istumapaikat sit vaihteli vähän miten sattuu niiden tehtävien aikana. olitkohan se joka lainas kaikille kyniä ku kirjotettiin jotai? :D

    • turkkiin

      Joo muistan sut! Siis oon sit se toinen blondi :DDD istuin sun vieressä niissä ryhmätehtävissä. Kiva että tietää ees ulkonäöltä jonku joka lähtee!

    • kkk

      aijaaa, luulin sua eka toiseks sit:DD mut ny tiän kuka oot! en yhtää muista niitä alun juttuja sieltä et miten sillo istuttiin jne :D mutta jep, vois vaihella jotai facebookkeja ja intoilla yhessä lähtöä, mut en kyl tiä miten onnistuu tääl suomi24 ku ei koko nimeä huvittais julkasta ...

    • Joo ois kiva kyllä fiilistellä muiden kans :P mulle voitte lähettää sähköpostissa vaikka teidän facebook-tiedot, nii päästään rupattelee :D [email protected].

      Enää alle 3 kk ;)

    • kkk

      laitoin sulle viestiä:)

    • aktiviteettioppaaksi

      Mäkin pääsin aktiviteettioppaaksi ja jos olitte sama aikaa haastattelus ni olin se ainoa tyttö joka puhu turkkia :D ja mun lisäks oli se mies joka puhu parisanaa turkkia :) Fiilareissa ollaan täälläkin päässä!

    • aktiviteettioppaaksi

      Olin siis sillon 12.1 lauantaina haastattelussa :D

    • Oppaaksiko?

      Hei uudet oppaat! Haluaisin kysyä mitä Nazarin oppaalta vaaditaan? kun sitä tietoa ei Nazarin kotisivuilta löydy.
      Opiskelen matkailualaa

    • d<j

      Alkaisipa jo seuraavalle kaudelle nopeasti haku! :) Onko muita hakemassa nyt talvella Nazarille tai muille?

    • tipun

      Millaista on ollut töissä Nazarilla?

    • Olis tosiaan kiva kuulla millasta Nazarilla on olla töissä? Ite olin just puhelinhaastattelussa ja nyt jännitän että pääsenkö jatkohaastatteluun :) Ootko sä Tipun hakenu nyt tässä haussa kans?

    • annepsi

      mirde2: minäki olin puhelinhaastattelussa ja nyt oli tullu spostia että jatkohaastatteluihin pitäsi mennä! :) ja sammaa mietin kun muutki, millasta on ollu työskennellä ko. yrityksessä? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe