Olen huolissani vanhasta äidistäni. Hän unohtelee asioita ja on levoton.
Käyn joka päivä hänen luonaan, mutta olen nyt jo minäkin iltaisinkin levoton hänen puolestaan.
Asiassa pitää tehdä jotain ratkaisuja, mutta ensialkuun ajattelin, että onko olemassa sellaista melko edullista ns. "itkuhälytintä", jonka kanssa voisin kuunnella äitini nukkumaanmenoaikoja yms. yöllistä toimintaa.
Asun noin kilometrin päässä äidistäni, eli kantavuus pitäisi olla vähintään se. Eikä äiti saisi saada tietää valvonnastani tai hän olisi vihainen minulle, etteikö hän muka pärjäisi. Eli vain ns. yhteen suuntaan toimiva laite, jossa ei olisi valoa yms. paljastavaa.
Tekniikkaa valvontaan
PP1666
1
109
Vastaukset
- -ö-ö-
Teillä on välimatkaa, en ole kuullut saako valvontakameroita laittaa ilman äitisi lupaa.
Minä ostin vauvojen itkuhälyyttimen kun makuutan puolisoa kesä-aikaa ulkosalla.
Siinä on se huono puoli että hän ei osaa pitää tarpeeksi ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069