Homot ovat mukavia ihmisiä, siinä missä heterotkin pääasiassa. Homouteen taipuminenhan ei ole väärin mitenkään, mutta onko homo-fantasioiden toteutus ihan terveellisen maailmankatsomustiedon perusteella oikein?
Mitä mieltä olette
10
927
Vastaukset
- mollithekolli
on.
- Harald boy
Olisi mukava jos viitsisit vaivautua
- mollithekolli
heti kun sinäkin.
Ja kiitos etukäteen kun teet sen asiallisesti.
t kolli =)) - harald boy
mollithekolli kirjoitti:
heti kun sinäkin.
Ja kiitos etukäteen kun teet sen asiallisesti.
t kolli =))nyt menen nukkumaan. Saanhan lainata pari sanaa isosta kirjasta?
- Harald boy
harald boy kirjoitti:
nyt menen nukkumaan. Saanhan lainata pari sanaa isosta kirjasta?
niin sopivasti. Eli ite olen Paavalin kanssa asialinjalla.
Paavalin ensimmäinen kirje Timoteukselle luku 1:9 - 10:
"Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia." - mollithekolli
harald boy kirjoitti:
nyt menen nukkumaan. Saanhan lainata pari sanaa isosta kirjasta?
No, tiedät kyllä säännöt. Ei tartte erikseen mitään pyydellä...
t kolli =)) - mollithekolli
Harald boy kirjoitti:
niin sopivasti. Eli ite olen Paavalin kanssa asialinjalla.
Paavalin ensimmäinen kirje Timoteukselle luku 1:9 - 10:
"Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia."...tuo siteeraus kyllä sopia paremmin tuonne Uskonto keskusteluun...
t kolli =)) - Harald boy
mollithekolli kirjoitti:
...tuo siteeraus kyllä sopia paremmin tuonne Uskonto keskusteluun...
t kolli =))ehkä se sinnekin kuuluu, mutta se on ainoa perusteluni. Vaikkakaan en halunnut aluksi tuodakaan esille omaa näkemystäni vaan halusin kuulla teidän näkemyksen asiasta. Siis sen, että tuntuuko se koskaan väärältä?
- Harald boy
Harald boy kirjoitti:
ehkä se sinnekin kuuluu, mutta se on ainoa perusteluni. Vaikkakaan en halunnut aluksi tuodakaan esille omaa näkemystäni vaan halusin kuulla teidän näkemyksen asiasta. Siis sen, että tuntuuko se koskaan väärältä?
Mieti asiaa !!!
- mollithekolli
Harald boy kirjoitti:
Mieti asiaa !!!
tunnu väärältä. Olen tyytyväinen itseeni kokonaisuudessaan.
Hyvää yötä!
t kolli =))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671