Nuorekkaana

pysynyt

Onko jotakin toistakin onneksta naista 40 tietenkin joka näyttää vähint. 15 vuotta nuoremmalta? Itse siis 44 vuotias ja kaikki jotka eivät tiedä oikeaa ikääni pitävät ja luulevat minua kork. 30 vuotiaaksi. Joskus joku erehtynyt luulemaan jopa reilustikin alle 30 vuotiaaksi.

En polta enkä juo, mutta eivät elämäntapani niin kovin terveelliset ole mitenkään koska olen ylipainoinen enkä harrasta pahemmin mitään liikunnallista. No ainakin kasvot ovat vielä nuoren näköiset, vaikka vartalo löysä johtuen istumatyypisestä elämästä, mutta muuten iho täysin rypytön. muut ikäiseni tahtovat olla useimmiten hieman kuivahtaneen näköisiä.

En mitenkään edes tavoittele nuorekasta ulkonäköä tai edes haikaile vaan tämä on ihan luonnostaan minulla jolle en tietenkään voi mitään enkä edes ole tehnyt asian eteen mitään. Se on varmaan geeneissä tai jotain.

Kuukautiseni ovat edelleen normaalit eikä mitään merkkejä vaihdevuosista ja ajatukset ja mieltymykset melkein kuin silloin teininä jopa musiikkimakua myöten. En ole tehnyt lapsiakaan joten sitä on voinut vain elää aina lähinnä itselleen. Ja moni tuntematon ihminen sanoo aina minusta että "tyttö" eli pitävät minua vielä näköjään tyttösenäkin.

En kyllä meikkaile enkä pukeudu edes nuorekkaasti tms. mutta näillä mennään, varmaan se vanheneminen alkaa näkyä pian . .

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitä onneasi :)

      Juuri tänään sain kuulla urospuolisen henkilön suusta: "Olet ihan norsun näköinen." Totuus vasten kasvoja, tulihan se 2,5-vuotiaan suusta.

      Näillä mennään :)

      • Otetaanpa uusiksi :)

        Norsun lailla minulla on ryppyjä tai sanon mielummin juonteita. Ne kertovat siitä, että olen nauranut ja hymyillyt paljon. Yritän elää niin, että myös silmistä paistaa ilo.

        Keho vanhenee, mutta mieli pysyy samana. Eilen vietin hetken mummolauman keskellä. Ikäeroa meillä oli yli 20-30 vuotta, mutta henkinen ikämme oli sama. Minusta oli lisäksi upea huomata, että heistä jokainen oli ikääntynyt kauniisti.

        Olen sinut sen ihmisen kanssa, jonka nahoissa asun. Ei ehkä enää niin siloinen ja tasainen, vaan epätäydellisen rosoinen. Kuin elämä. Eletty elämä saa näkyä, mutta se voi näkyä myös kauniisti ja siihen voi paljon itse vaikuttaa.

        Mielestäni nuorekkuuden mittari ei ole rypyt kasvoilla, vaan onnellinen, iloinen, tasapainoinen ja elämän suhteen utelias mieli.


    • Dark lady

      No täälläpä on toinen ihan vastaava tapaus!! Olen sua vuoden vanhempi mutta ikäistäni nuoremman näköinen ja pään sisäinen "kypsyminenkin" jäänyt puolitiehen ;-)
      Musamaku, huono huumori ja monet ajatukset sopisivat varmaan monen mielestä paljon nuoremmalle mutta so what?!
      Itse asiassa koen olevani aivan eri aaltopituudella monien samanikäisten kanssa. Missä lienee vika?
      Ulkonäön puolesta nuorekkuuden salaisuus on ainakin osittain geeneissä. Ei ole äidin puolella naisilla ryppyjä!
      Nautitaan me tästä täysillä!!

    • vanhahoikkeli

      Ylipainoiset ovat yleensä nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat.Ihonalainen rasvakerros pitää ihon pinkeän näköisenä.Jos nyt laihduttaisit sinusta tulisi melko ryppyinen,ryppyisempi kuin 44-vuotias aina hoikkana säilynyt.Pysy siis lihavana,mikäli se on muun terveytesi kannalta mahdollista.

    • Norminainen40+++

      Ei vaihdevuodet tule 44-vuotiaana tavallisesti. Olet normaali siinä suhteessa.

      Pulleus tosiaan silittää kasvojen ihoa. Ylipainoisista on monasti vaikea sanoa ikää. Ehkä kuiteskii kantsisi ajatella terveyttäkin ei vaan ulkonköö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe