Onko jotakin toistakin onneksta naista 40 tietenkin joka näyttää vähint. 15 vuotta nuoremmalta? Itse siis 44 vuotias ja kaikki jotka eivät tiedä oikeaa ikääni pitävät ja luulevat minua kork. 30 vuotiaaksi. Joskus joku erehtynyt luulemaan jopa reilustikin alle 30 vuotiaaksi.
En polta enkä juo, mutta eivät elämäntapani niin kovin terveelliset ole mitenkään koska olen ylipainoinen enkä harrasta pahemmin mitään liikunnallista. No ainakin kasvot ovat vielä nuoren näköiset, vaikka vartalo löysä johtuen istumatyypisestä elämästä, mutta muuten iho täysin rypytön. muut ikäiseni tahtovat olla useimmiten hieman kuivahtaneen näköisiä.
En mitenkään edes tavoittele nuorekasta ulkonäköä tai edes haikaile vaan tämä on ihan luonnostaan minulla jolle en tietenkään voi mitään enkä edes ole tehnyt asian eteen mitään. Se on varmaan geeneissä tai jotain.
Kuukautiseni ovat edelleen normaalit eikä mitään merkkejä vaihdevuosista ja ajatukset ja mieltymykset melkein kuin silloin teininä jopa musiikkimakua myöten. En ole tehnyt lapsiakaan joten sitä on voinut vain elää aina lähinnä itselleen. Ja moni tuntematon ihminen sanoo aina minusta että "tyttö" eli pitävät minua vielä näköjään tyttösenäkin.
En kyllä meikkaile enkä pukeudu edes nuorekkaasti tms. mutta näillä mennään, varmaan se vanheneminen alkaa näkyä pian . .
Nuorekkaana
5
156
Vastaukset
Kiitä onneasi :)
Juuri tänään sain kuulla urospuolisen henkilön suusta: "Olet ihan norsun näköinen." Totuus vasten kasvoja, tulihan se 2,5-vuotiaan suusta.
Näillä mennään :)Otetaanpa uusiksi :)
Norsun lailla minulla on ryppyjä tai sanon mielummin juonteita. Ne kertovat siitä, että olen nauranut ja hymyillyt paljon. Yritän elää niin, että myös silmistä paistaa ilo.
Keho vanhenee, mutta mieli pysyy samana. Eilen vietin hetken mummolauman keskellä. Ikäeroa meillä oli yli 20-30 vuotta, mutta henkinen ikämme oli sama. Minusta oli lisäksi upea huomata, että heistä jokainen oli ikääntynyt kauniisti.
Olen sinut sen ihmisen kanssa, jonka nahoissa asun. Ei ehkä enää niin siloinen ja tasainen, vaan epätäydellisen rosoinen. Kuin elämä. Eletty elämä saa näkyä, mutta se voi näkyä myös kauniisti ja siihen voi paljon itse vaikuttaa.
Mielestäni nuorekkuuden mittari ei ole rypyt kasvoilla, vaan onnellinen, iloinen, tasapainoinen ja elämän suhteen utelias mieli.
- Dark lady
No täälläpä on toinen ihan vastaava tapaus!! Olen sua vuoden vanhempi mutta ikäistäni nuoremman näköinen ja pään sisäinen "kypsyminenkin" jäänyt puolitiehen ;-)
Musamaku, huono huumori ja monet ajatukset sopisivat varmaan monen mielestä paljon nuoremmalle mutta so what?!
Itse asiassa koen olevani aivan eri aaltopituudella monien samanikäisten kanssa. Missä lienee vika?
Ulkonäön puolesta nuorekkuuden salaisuus on ainakin osittain geeneissä. Ei ole äidin puolella naisilla ryppyjä!
Nautitaan me tästä täysillä!! - vanhahoikkeli
Ylipainoiset ovat yleensä nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat.Ihonalainen rasvakerros pitää ihon pinkeän näköisenä.Jos nyt laihduttaisit sinusta tulisi melko ryppyinen,ryppyisempi kuin 44-vuotias aina hoikkana säilynyt.Pysy siis lihavana,mikäli se on muun terveytesi kannalta mahdollista.
- Norminainen40+++
Ei vaihdevuodet tule 44-vuotiaana tavallisesti. Olet normaali siinä suhteessa.
Pulleus tosiaan silittää kasvojen ihoa. Ylipainoisista on monasti vaikea sanoa ikää. Ehkä kuiteskii kantsisi ajatella terveyttäkin ei vaan ulkonköö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381