MIKSI VAASAN PUISTOT REHOTTAA KUIN VIIDAKOT?
MIKSI ROSKIA EI SIIVOTA KADUILTA EIKÄ PUISTOISTA?
MIKSI GRAFFITTEJA YNNÄ MUITA SOTKUJA EI SIIVOTA SEINISTÄ? MIKSI VAASA ANNETAAN VAJOTA?
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ
Huonosti hoidetut puistot
3
138
Vastaukset
- heinis
Käsittämätöntä on toi sun jatkuva kitinä täällä.
Lukisit Pohjalaisen, niin tietäisit, miksi ruohot rehottaa. Mun mielestä saa rehottaa. -Talvella ei rehota, mutta sitten kai valitat siitä, että teiden varsilla on lumipenkat, kun on aurattu tai vingut siitä, ettei oo aurattu just silloin, kun satut flinttaamaan ulos?!
Siivotaan, mutta jo seuraavana päivänä on uudet roskat ja lasinsirut, vaikka pitkin kaupunkia ja sivummallakin on vihreitä roskiksia (ja joissakin paikoissa koirankakkaroskiksiakin), mutta aina löytyy sellaisia ääliöitä, jotka ei välitä mihin sotkunsa tuuppaavat. -Tai sitten niiden silmissä puskat rehottaa niin kuin sun silmiinkin, ettei vihreä väri erotu luonnon vihreästä?!
Vaasalaiset itse piirtelee seiniin ja niiden putsaaminen on kallista ja iso kustannus mm. pienille taloyhtiöille. Koska tuhrijoita ei kovin usein saada kiinni, maksajiksi joutuu syyttömät. -Mikset itse tarjoudu vapaaehtoiseksi putsariksi tai viidakon harventajaksi, kun noin kovaa häiritsee? Vai haluatko isommat verot, että niillä rahoilla voitaisiin palkata lisää puistonhoitajia?
EI TARTTIS SITTE SUN HUUTAA TÄÄLLÄ JATKUVASTI SAMOISTA ASIOISTA. Kyllä ne puistot muuallakin Suomessa rehottaa. Kävisit vähän muuallakin kuin vain lähimarketissa, niin näkisit enemmän.- viidakko
Nimenomaan siksi sanonkin koska olen paljon muualla Suomessa ja näen hyvin hoidettuja kaupunkeja ja alueita ja kun aina kun tulen Vaasaan hoitamattomuus suorastaan iskee silmille.
Eli jotain mätää on Vaasan johdossa kun mitään ei saada aikaiseksi, ei kaikki voi olla pelkkää resurssipulaa.
Sun puolesta saa rehottaa vai, muuta sitten metsään tai pellolle tai ehkäpä jo asutkin siellä!
Itse asun stadissa mutta Vaasa on entinen kotikaupunkini. - mädfgs
viidakko kirjoitti:
Nimenomaan siksi sanonkin koska olen paljon muualla Suomessa ja näen hyvin hoidettuja kaupunkeja ja alueita ja kun aina kun tulen Vaasaan hoitamattomuus suorastaan iskee silmille.
Eli jotain mätää on Vaasan johdossa kun mitään ei saada aikaiseksi, ei kaikki voi olla pelkkää resurssipulaa.
Sun puolesta saa rehottaa vai, muuta sitten metsään tai pellolle tai ehkäpä jo asutkin siellä!
Itse asun stadissa mutta Vaasa on entinen kotikaupunkini.No hyvä!Pysy sielä!Ei luulis enää Vaasan asioitten vaivaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648