onko outoo jos juo 13.v

13.veee

Oon juonu kaverien kanssa pari kertaa enkä oo mikää spuge, vaan ihan järkevä poika jolla on hyvät numerot koulussa. En ikinä vedä perseitä vaan saatan juoda vaik bissen. En hengaa missään juoppohullu porukassa vaan ihan järkevien ohmisten kanssa, EN siis missään nimessä ole mikään tyyppi joka vetää perseet joka päivä. Ni onko teidän mielestä jotenkin outoa?

76

6557

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiminopeasti

      Ei, se tekee huonoo sun terveydel, lopeta heti, eennenku tulee riippuvuus!

      • Toiminopeasti

        Se on vaa nii et meiän ikäisten terveys ei kestä alkoholii, siks sitä ei meille myydäkkää.


      • Toiminopeasti!

        Meiän ikästen terveys ei vaan kestä sitä, siks sitä ei meil myydäkkää. Älä juo!


    • IdrinkSoWhat?

      Minun mielestä ei ole mitään pahaa tai outoa! Kunhat et vedä överiksi! Itsekkin välillä kavereitten kanssa juon vaikka pari en ikinä yritä päästää humalaan asti.
      On minulla kyllä kavereita jotka juovat kuin hullut ja oksentelevat kotona ja sammuvat sohvalle :D älä juo vain sen takia että kaveritkin juo!!! Olen 14 ja samanikäisenä itsekkin vähän join. Uutena vuonna join ihan perheen kesken vain lasillisen. Pidä hauskaa!

    • lain mukaan

      Alkoholin juominen ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää ikäisellesi, koska laki kieltää sen ehdottomasti kaikilta alle 18-vuotialta. Jopa alkoholin hallussapito alaikäisenä on lain mukaan rikos.

      Unohda siis alkoholi vielä viideksi vuodeksi. Sen jälkeen voit halutessasi kokeilla miltä se maistuu.

      • minäjuonkohtuudella

        Jäkäjäkä oo nyt hiljaa mitä siin jos nyt välil juo. Oikeesti !!


      • Mieti nyt vähäsen

        Mitä vittua nyt?

        13-vuotias on kyllä aika nuori juomaan (ainakaan usein), mutta nuo sinun perustelusi ovat kyllä naurettavia; "Kyl se on siis iha okei jos on 18, mut muute se on ihan hirveetä!!"

        Mikä on ilmeesi, kun usein ihan eurooppalaisissakin sivistysmaissa mietojen alkoholijuomien ostamisessa ikäraja on 16 ja silti nämä maat menevät esim. Pisa-testeissä Suomen edelle? (Esim. Hollanti).


      • vittunääkukkahattutädit

        Ooks vähä Kukkahattutäti


      • Anonyymi

        Lopeta räyhääminen vitun ykä😂 kyl 13 vuotiaana saa välillä juoda alkoholia mäkin juon välilla ja oon maistanu vodkaakin ja ihan terve oon


    • egsm1

      älä juo tai joudut helvettiin

      • pieni totuus

        13 vuotias on vähän turhan nuori maistamaan väkeviä.. Ei siinä mitään pahaa tietenkään ole jos juo järkevästi mutta ei kannata kokeilla alle 15 vuotiaana ainakaan koska on vielä kehittyväinen eikä muutenkaan väkevien maistelu kuulu ihan nuorien juttuihin. Jos miettii niin 13 vuotias on vasta tullut ala-asteelta ja mielestäni sen ikäisten kuuluu saada olla vielä lapsi. Kannattaa tuo kokeilu jättää mieluummin vaikka amisikään.


      • Sinne sitä monet haluaaki


    • Pullon henki

      Ei mitään outoa. Ei mitään vaarallista. Mutta ei mitään viisastakaan.

      Alkoholi ei tee hauskaksi, ei aikuiseksi, ei kovikseksi, ei vapaammaksi...

      Se tekee ainoastaan tyhmäksi.

    • Kysymyksestä herää ensimmäisenä vastakysymys, että minkä takia sinä juot alkoholia? Juotko vain siksi, että kaveritkin juo vai onko sinulla jotain muitakin syitä? Ainakaan kavereiden painostuksen tai suostuttelun takia ei kannata alkoholia alkaa käyttää noin nuorena.

      Alkoholin oston, käytön ja hallussapidon ikäraja on Suomessa 18 vuotta. Tälle on syynsä.

      Keskeisin syy alaikäisten alkoholinkäytön kieltämiseen on terveydelliset perusteet. Alkoholin käyttö aiheuttaa lapsilla ja nuorilla monenlaisia haittoja mm. kasvun ja psyyken kehitykseen. Lisäksi päihtyneenä saattaa tulla sanoneeksi ystäville tai seurustelukumppanille asioita, joista tulee myöhemmin riitaa tai hankaluuksia.

    • tietäjä92

      Eihän se nykyään mitään outoa ole jos 13-vuotias juo, mutta eri asia on tietty, onko se järkevää. En kyllä itse näe mitään suurta haittaa siitä, että välillä maistelee alkoholia ja rentouttaa mielensä sillä. Nautintoainehan se on, ja ihminen kaipaa välillä nautintoa, vaikka terveydelle hieman haitallistakin. Jos alkoholi ei tekisi mitään muuta kuin pahaa, eihän sitä kukaan joisi.

    • Fetsori

      Ääliö oot ku tuut tollasta kysyyn.. Alle 18 vuotiaat ketä juo on NOLOJA PERKELE !

      • Doggie00

        On koska lapsen/alaikäisen maksa ei kestä alkoholia. Olet vakavassa vaarassa! Otan osaa kuolemaasi kun alkoholi tappaa sun kehos...


    • Tervejamoi

      En minäkään kuollut vaikka aloitin 13 vuotiaana juomisen.. viinasta lähtien. =D
      Ja nykyään olen 20.

      • säälittävää

        Upeaa! ihanko jo täydet 20 vuotta. sullahan on sitten elämänkokemusta jo reilulti ja viisaskin taidat olla.

        Ihan oikeasti te alaikäset naperot niitten varastettujen/ isiltä ja äitiltä napattujen tölkkien kanssa olette säälittävä näky. Niin kovia ja täynnä uhoa. Teille nauretaan, eikä edes piilossa vaan erittäin avoimesti.


    • Ei tarvetta!

      13 vuotiaalla ei ole mitään järkevää syytä jouda alkoholia! Alkoholia jodaan yleensä stressin lievittäjänä, mutta on tietenkin jotain alkoholi joumia jota juodaan maun takia esim. viiniä, mutta 13 vuotiaalla ei ole niin isoja ongelmia, että pitöis jouda alkoholia!

      • 13vKakara

        Saanko kysyä miks sä joisit stressii sillo just ei kannata juoda se o pahint


      • Väitätkö että 13-vuotiaalla ei vois olla isoja ongelmia


    • Fireflies080

      Kyllä minä ainakin nauraisin jos näkisin 13-vuotiaan jonnen bisse kädessä kaupungilla :D Joten kyllä. On se noloa :3

      • Fireflies080

        Tai outoa tässä tapauksessa :D Unohdin adjektiivin xD


    • Ei se kuule

      Toi alkoholi yhtään rentouta, eikä viinanhuurusissa bileissä ole hauskaa, siksi ihmettelenkin, että miks monet sanoo ryyppämistä hauskanpidoks, ei siitä aamulla krapulassa muista mitään! On muitaki tapoja pitää hauskaa, ku Nasse-sedän tyyli.

      • usko pois

        Jos kuvittelit, että juominen tekee sinusta aikuisen olet väärässä. Päinvastoin se hidastaa kehitystäsi aikuiseksi ja häiritsee tunne elämääsi!


    • Rettomus

      Harmi kyllä se ei ole outoa, se on vaan surullista. Ei minkään ikäisen ihmisen kroppa oikeesti kestä kunnolla alkoholia, mutta varsinkin kasvavilla nuorilla saattaa oikeesti tulla hankaluuksia myöhemmällä iällä, kun aivot tai maksa ei sitten kasvakaan normaalisti.

      Maksahan tekee kaikkensa että saisi alkoholin pois elimistöstä, mutta sinne se jää joka tapauksessa haittaamaan loppuiäksi.

      Lisäksi mitä aikasemmin alottaa, sitä vaikeampi päästä eroon. Pätee oikeastaan kaikkeen koukuttavaan, oli se sitten tupakkaa, alkoholia, huumeita tai vaikka kolikkopelejä.

    • jugistöö

      Ei vittu oo terve porukka jos vaan hetken mielijohteesta nappaa bissen.

    • _girl_

      Sä oot vielä liian nuori juomaan 13 v on vielä lapsi eikä sun pitäisi läträtä viinan kanssa, odota että täytät 18 v sitten voit juoda niin paljon kuin haluat

    • PikkuAikuinen

      säälittävä tuo aloittaja....

      • imejonnemunaa

        Kuka tääl on säälittävä??:o tuut tänne pätee sellasee keskusteluun mis kysytään apua ei säälittäviä jonneja jotka heittävät tyhjiä kommentteja.. Vastaus... Sä oot!


    • Pikachu-98

      Ei siin must mitää pahaa jos joskus (pari kertaa) välil maistelee, kunha ei mee iha överiks!

    • 13+1

      Itse aloitin juomisen 13-vuotiaana. Join ehkä kerran 2 kuukaudessa enkä ikinä oksentanut tai sammunut, koska pysyttelin max. 5 kaljassa, joka tosin riittikin känniin siihen aikaan. Nyt lukiossa juon kesäisin ehkä kerran kuukaudessa ja muina vuodenaikoina harvemmin, riippuu säästä ja siitä onko bileitä. Mä oon aina ollut hyvä koulussa ja juominen ei ole häirinnyt muuta elämää, päinvastoin :D

      Nyt kun olet juomisen aloittanut ja huomannut, ettei se olekaan niin vaarallista kuin opettajat ja oppikirjat sanovat, niin varoittelun ja "valistuksen" sijaan kerron muutaman vinkin:

      1. Pysyttele sopivassa seurassa. Jos ryyppäät, ryyppää ikäistesi tai muiden turvallisten kavereiden kanssa. He huolehtivat sinusta ja sinä heistä. Älä koskaan jätä kaveriasi. Älä koskaan ryyppää yksin, siinä ei ole mitään kivaa.

      2. Jos muut eivät juo, älä sinäkään. Jos taas muut juovat ja itse et jaksaisi, ota esimerkiksi vain yksi tai kaksi bisseä ja juo niitä hiljakseen. Kukaan ei tyrkytä sinulle enempää juotavaa, kun kädessä on jo yksi. Vaikka tämä onkin tekopyhää, on paljon helpompaa näin. Lisäksi kukaan ei ihmettele sitä, miksi et juo.

      3. Älä jää kiinni vanhemmillesi. Ennen kuin menet kotiin, käy ostamassa kaupasta mehua sekä syötävää ja odottele että pää selviää. Säästät vanhempasi ja varsinkin itsesi monelta murheelta kun et jää kiinni. Jos kuitenkin jäät kiinni vanhemmillesi, älä ala riitelemään heidän kanssaan. Tiedät itsekin etteivät he ole juomiseesi syyllisiä. Kiellä aluksi, mutta jos he ovat selvästi huomanneet asian, myönnä tyynesti että näin pääsi käymään ja oli ensimmäinen kerta. Joit tietenkin vain yhden tai kaksi bisseä, eikö vaan ;) Älä ala huutamaan heille vaan kuuntele heidän sanottavansa ja kärsi seurauksesi.

      • 415

        Vihdoinki hyvä vastaus


    • ....................

      Ei kannata juoda noin nuorena (eikä oikeastaan aikuisenakaan...). Odota edes, että olet 18, niin saat ihan laillisesti juoda etkä tuhoa terveyttäsi.

      • ..........

        ei missään nimessä kannata juoda noin nuorena! Sisäelimesi eivät kestå vielä alkoholia...edes pieniä määriäkään


    • gwahgre

      En osaa sanoo onko se outoo mut helvetin tyhmää ainaki

    • jos oikeesti 13 oot niin on outoo. ite oon riippuvainen päihteistä mukaanlukien viina ja oon vasta 22v. mun neuvo ois että oottelet sinne täysikäseks ja kattelet sitten. mullakin oli hyvät numerot kun peruskoulusta pääsin ja juoppohulluus kohtaus tulee vasta ajan kanssa, kunhan on tarpeeks monta vuotta juonu. koskaan ei tiedä miten esim. viina vaikuttaa ihmiseen olkoon 10 tai 30-vuotias.

      • 13+19

        ei 1 kalja viel tee mitää haittaa. Mut joo jos näkisin 13v bisse kädes nii varmaa naurasin. On se vähä noloo viel ton ikäselle.


    • jebinjoujou666

      13v kovajätkäboi tulee tänne leijuu ku vetää vähä mäyräkoiraa, YEAHH!!! Vitu vedn tas persteet possen kaa, YEAHH!!!

    • surullista1999

      Kaverini kuoli alkoholinmyrkytykseen tässä lähiaikoina. Joten ei kannata.

    • IHQUUUUU?!?!

      Ollaanpas sitä niin coolia kun noin aikaisin pitää alkaa juomaan...

      • Joo, on outoa!

        EN TAJUA TEITÄ!?!?!? tehän (jotkut) oikein kannustatte KOLMETOISTA vuotiasta juomaan! Voin sanoa että sä vielä jäät siihen riippuvaiseks ja sit elämäs menee päin... Sanonko mitä? Joten herätys! Ja kyllä, se on outoa.


      • nytkin sauhuis :D
        Joo, on outoa! kirjoitti:

        EN TAJUA TEITÄ!?!?!? tehän (jotkut) oikein kannustatte KOLMETOISTA vuotiasta juomaan! Voin sanoa että sä vielä jäät siihen riippuvaiseks ja sit elämäs menee päin... Sanonko mitä? Joten herätys! Ja kyllä, se on outoa.

        siis mitä vittua ihmiset 13.v on normaali ikä alotella juominen. :D itse olin 11 kun vedin perseet ekan kerran :). tupakoinnin aloitin 2. luokalla. Kannabista kokeilin 13.v ja yleensä jos juon niin menee se 24-pack ja 0.5 leijonaa tai kossua tai vodkaa ja yks/kaks jöböö ;) nyt en tosiaan enää juo paljoakaan enemmän tolla kasvis linjalla mennään ;) mutta en tajua miks jotkut kukka hattu tädit ulisee täällä jos joku 13.v juo 1/2 bissee ?????: :O mää join ton ikäsenä jo sixarin ja pullon viinaa ja vuotta myöhemmin kokeilin pirii ja extasii ja happoo sekä sienii ja hyvin jaksellaan vaikka joku 2 sätkää päiväs ain vedänkin ja juon joskus arkisinkin so not big deal :D


    • 13v juoja

      ite oon 13v juon noin muutaman kerran kuussa ja aina ku juon nii hirveet kännit eli ihan perseet viimeks meni 2olutta ja malibu pullo

      • just..

        Todella "järkevää"... pilaat elämäs jo heti alkuunsa-_-


      • Sarkasmiako? Eheii
        just.. kirjoitti:

        Todella "järkevää"... pilaat elämäs jo heti alkuunsa-_-

        Kyl varmasti useimmilla menee terveys ja elämä ja koulu ja kaverisuhteet ja kaikki mahollinen perseelleen, jos juo kertaakaan ennen 18 ikävuotta koska niin sinulle sanotaan. Odota vain kunnes olet 18 ja saat laillisesti ostaa vaikka 24-päkin. Silloin se on ihan suotavaa eikä aiheuta kuin murto-osalle alkoholismin. Mutta AUTA ARMIAS JOS ALAIKÄISENÄ JUOT SEN KOLME KERTAA VUODEN SISÄÄN JONKINSORTTISEN HAUSKAN OLON!!! Rukoilen kaikkien alaikäisten puolesta.


      • Sarkasmiako? Ehei
        Sarkasmiako? Eheii kirjoitti:

        Kyl varmasti useimmilla menee terveys ja elämä ja koulu ja kaverisuhteet ja kaikki mahollinen perseelleen, jos juo kertaakaan ennen 18 ikävuotta koska niin sinulle sanotaan. Odota vain kunnes olet 18 ja saat laillisesti ostaa vaikka 24-päkin. Silloin se on ihan suotavaa eikä aiheuta kuin murto-osalle alkoholismin. Mutta AUTA ARMIAS JOS ALAIKÄISENÄ JUOT SEN KOLME KERTAA VUODEN SISÄÄN JONKINSORTTISEN HAUSKAN OLON!!! Rukoilen kaikkien alaikäisten puolesta.

        En oikein vaa ymmärä. Olenko mä jotenkin sosiopaatti,kun mua ei pahemmin huvita ruikuttaa ihan fiksun oloiselle henkilölle siitä, mitä kannattaa tai ei kannata tehdä omalle keholleen vaikka olisikin miten helvetin epäterveellistä? Jotenkin mua ei kiinnosta niin paljoa tuntemattoman ihmisen tekemiset tai terveys, että alkaisin siitä pahemmin ulisemaan. Eri asia tottakai jos juuri mun mielipiteeni olis ratkaiseva kyseisen ihmisen hengestä tai terveyden vakavasta vaarautumisesta, mutta en näe kohtuudella alkoholia käyttämisessä juurikaan pahaa. Ryyppäävät monen monet tuttunikin eikä se tee heistä yhtään sen huonompia ihmisiä


    • Jeap1

      Heijj...se on kaikkien oma asiansa koska alottaa juomisen.itsekin juon sillon tällön, kuhan ei vaan mene yli!........kyllä melkein jokaiselle tulee joskus aika kun vetää kunnon perseet :p......no mutta jotkut ovat kyll asiasta erimieltä.....t 15

      • laizalove

        Mä oon maistanu vaan jonkun mustikkalonkerotölkin reunalta, ja oon juonu vaan limpparia, johon oli vähän sekotettu, ja pakko sanoo että oli hyvää, mut et kyllä pistä överiksi, tai sitten, moi moi!!!


    • Lopeta!

      Ei oo outoo, vaan TÄYSIN idioottimaista!

    • ...

      ÄLÄ JUO! Se ei tee sun terveydelles hyvää, on ihan ok jos juot sitten aikuisena tolla lailla vähän, mutta nyt sun kehos kehittyy ja kasvaa...(koulussa opetettu?)

    • lääkäri

      Osta 2kpl 1L Tapiopulloja ja juo ne 2h aikana. Toista päivittäin, kunnes oireet ryyppäämishalusta vähenevät. Vaikutukset tulevat tapahtumaan 1päivän - 55 vuoden sisällä. Sivuvaikutusia saattaa ilmaantua, kuten maksakirrosia, krapulaa, humalatilaa, putkareissuja, oksentelua, pahoinvointia, sosisslisia ongelmia sekä muita etyylialkoholin suun kautta nautittuna aiheuttamia vaikutuksia.

    • herää

      "En ikinä vedä perseitä vaan saatan juoda vaik bissen" siis yhden oluen? mitäköhän vittua? ei se oo mitään juomista.

    • tyttö 17

      Ei kannata juoda... paremmin saat tyttöjäkin ku pidät ittes kuivilla, siis ainaki jos et haluu just sellast spugee.... 13 V. o iha liia nuari juamaa, jäät viäl koukkuu ja sit sust ittestäski tulee viäl se juappo.... :P

    • Mäyräkoira ainakin

      Varmaan helvetinmoiset kännit tulee yhellä kaljalla?

    • Dgkoscnosnccsoncon

      AAAAAAATSUVENGGAA, mua ärsyttää nyt nää ihan alkoholia vastaan olevat "et pääse taivaaseen jos juot" no jeesus kristus jos se on siitä kiinni, nii voi ei! Ja sanon nyt aluks, mua ei kiinnosta kui paljo tää saa miinuksii, ompahan kumminki mun mielipide eikä tarviii olla samaa mieltä.
      MUN mielestä se on ihan okei, jos nuorena kokeilee vähän jotain yks kaks bissee, se on iha okei. Kuhan pysyy järki päässä, pahassa kännissä et tiiä kenelle menetät neitsyyde, mitä sanot sun frendeille, mihi sammut tai et tiiä raiskattaisko/pahoinpideltäiskö sut. Niino mutta, mun mielest ei oo paha kokeilla ja juoda pieniä määriä, et sit jatkos, ku saa laillisesti saa juoda nii tietää millast se on ja osaa käyttää paremmin/maltillisemmin sitä alkoholia.

      Saan vihamiehii tän viestin takii varmaa,
      Hello haters damn y'all mad
      Olkaa viisaita alkoholin kanssa
      Kiiitän ja kuittaan

    • mukko

      Ei outoa vaan -ITUN TYHMÄÄ!

    • feel this moment

      Sähän olet vielä lapsi! Kerkeet kyllä ryyppäämään myöhemminkin...

      • OlenSairas

        Okei... Lopeta suosiolla juominen... Olen itse 13 ja otan joskus sen yhden oluen tai yhden viski lasillisen mutta. Juominen on täysin perseestä alaikäisenä. Suosittelen pysymään limuissa. Itselläni on todettu joku outo sairaus että niinkin tupakka vaikuttaa vahvemmin ja vahvemmat esim: huumeet ei vaikuta niin pahasti. Mulle on pistetty joku aika että jos aloitan tupakan polton nuorempana esim: alle 18v voin kuolla vuodessa. Joten en aio aloittaa ikinä tupakan polttoa. Pointtini on Se että ole lapsi silloin kun voit. Aikuisena voit muuttua alkoholi riippuvaiseksi jos tahdot mutta juo vaikka Se yks olut kamujen kaa ei enempää... Bless You, man... :)


    • 13vuotias saatana

      Ei oo outo nää saatana pilku viilaaja lai nouttajat sais lähtee täältä helevettii vittu se on tasa oma asia jos juo saatana mua vituttaa nää perkelee idiootit jotka valittaa joka saatana asiasta esim ei alaikäsenä saa juoda tyyliset juon itekki ja se on jokasen oma asia jumalauata tiiän et saan täst negativis kommenttii mut iha vitu sama

    • VeH.................

      Itse en kyllä joisi niin nuorella iällä. Ehkä en edes täysi-ikäisenä.

    • nih1

      Ei ehkä outo, mut ihan helevetin tyhmä..

    • pomo1

      vittu mitä jonneja täynnä

    • kyshomo

      Älä sano että juot jos juot vain bissen tai kaks.

    • jamppa03

      ite oon 14 ja juon sillon tään vähän
      en oo ikin ollu kännis...

    • Alaraskas

      Eipä tuossa mitään ongelmaa ole. 13-vuotias kyllä kestää alkoholia pari tönikkää. Jos osaa juomistaan kontrolloida, niin tuolla tavalla voi jäädä ihan tervekin suhtautuminen alkoholiin. Nämä alkoholin kieltäjät ovat hyvä esimerkki siitä mitenkä alkoholiin suhtautuminen on sairasta, ja nämä todennäköisesti alkoholisoituvat, jos joskus päätyvät maistelemaan vähän enemmän.

    • setä25v

      13-vuotias on kehittymätön lapsi, jonka elämään alkoholi ei kuulu. Yläasteikäisellä ei todellakaan pitäisi olla tarvetta ottaa alkoholia "stressin lievitykseen" tai "pään nollaamiseen". Jos teini ei kestä elämäänsä selvinpäin, lienee elämässä sellaisia ongelmia, joista pitäisi jutella jollekin aikuiselle. Ryyppäämällä ne eivät ratkea, useimmiten se vain pahentaa ongelmia kotona ja/tai koulussa.

      Eikä alaikäisen tarvitse myöskään ruveta opettelemaan kohtuullista alkoholinkäyttöä. Sen voi ihan hyvin tehdä sitten, kun sitä alkoholia voi ostaa omilla henkkareilla ja itse tienatuilla rahoilla. Se on kummallista, kun tässä maassa ajatellaan että 18-vuotiaan pitäisi jo olla "valmis" alkoholin käytön suhteen, omata "juomatavat" ja tietää omat rajansa. Että voi sitten 18-vuotispäivän iltana heti lähteä ikätovereiden kanssa ryyppäämään ja rellestämään. Ei tarvitse. Siihen on koko loppuelämä aikaa.

      On todella surullista, että nykymaailmassa nuorison suurimpia saavutuksia on olla useita viikkoja putkeen ilman känniä. Kun pidättäytyy rutiininomaiselta alkoholinkäytöltä alaikäisenä, niin saattaa huomaamatta kehittää kyvyn ajatella ja asennoitua niin, että elämässä on aika paljon muitakin nautintoa tuottavia asioita kuin päihteet. Pakonomainen jokaisena tai lähes jokaisena viikonloppuna ryyppääminen ei ole hirveän järkevä tapa viettää aikaansa.

    • ydfuftg

      Yleensä ne jotka ei juo teininä jää yksinäisiksi hiljaisiksi hissukoiksi. Työ matalapalkkaiseksi ja naiset eivät kiinnostu. Alkoholi on Suomessa välttämätön aikuistumisprosessissa, pois lukien jehovat sun muut hihhulit.

      • PakkoJuodaJosNaisiaHaluu

        Totta! Aina kun lukee yksinäisten miesten valituksia niin yhteistä kaikille on "en juo tai polta enkä silti kelpaa öni öni"... siis just siks ei kelpaakaan!!


      • kyllä tyä miähen juoda pitää, kjeh kjeh


    • Anonyymi

      En ny sanos ku ite 12v ja ryypättyy tulee kuukausittain siis perseet.

    • Anonyymi

      Nuorena kai noihin juttuihin saattaa herätä kiinnostus, mutta en todellakaan suosittele ite juonut joskus pari kertaa ja ei ollu hyvä idea. Huomiselle pilaa vaan terveytensä on parempaakin tekemistä

    • Anonyymi

      Tälleen semi samanikäsen näkökulmasta voin sanoo et on outoo. Ei tuu mitää cooliuspisteitä kyl tosta, jos sitä haet.

    • Anonyymi

      mää oon 12v ja oon jo vetäny kännit jossai mettäs mun kaveri ei vetäny mut mää vedin ku se vahti ettei ketää tuu sin ja sillee joo

    • Anonyymi

      OK oo 9 ja Oon maistanu

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe