nuori autoa hankkimassa

fkkfkglföfödöfkjfk

Olisin autoa hankkimassa ja Focus hatchback kiinnostaisi. Mietin vaa että tuntuuko 1.6l 100hv liian tehottomalta, sillä budjettiin sopivia115 hevosvoimaisia tuntuu löytyvän paljon harvemmasta

17

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkethemann

      Minä olen ainakin pärjännyt 100 hummasella farkulla hyvin. ohikin pääsee kun ennakoi niinkuin liikenteessä kannattaa muutoinkin toimia.

    • vvt-i

      Mulle 100hv riittää 2-autossa ihan hyvin. Entä 1.6 diesel? Käytännön suorituskyky on 1.6 bensaa parempi.

      100hv bensa ei ole kovin taloudellinen vaihtoehto

    • dfdsfs

      Osta käytetty Kia Ceed 1.6 HB. Saat hevosvoimia enempi samaan hintaan. Helpompi liittyä isoille teille, ohittaa sekä pysyä liikenteen mukana. Lisäksi kulutus on pienempi kuin Focuksessa.

      • Kandee unohtaa!!

        Juu ja ominaisuudet ovat suoraan koreasta...samaa sarjaa kuin korean-chevyt ja hyundait!!!


    • 1,6 08

      Eiköhän se nuorikin pärjää Focus 1,6 joka on se tavallisin paitsi 1,4 joka
      saattaa olla vähän ponneton ja vm:05 jälkeen on harvassa ne myynnissä
      olevat 2,0 145hv tai 2,5 ST puhumattakaan 2,5 ST-M6 225hv joten väijyy
      hyväkuntoinen 1,6 100hv kyllä sillä pärjää muun likenteen joukossa.

    • köfff

      Juuu hyvin pärjää fokkerilla.

      hihhhiiiiiiiiiiiiiiii


      Mä ostaisin heti kaksi varastoon...hihhhiiiiii

    • -- --

      Mulla on 1.6 farkku facelift, kyllä tekisi mieli vaihtaa se vastaavaan 2.0 malliin. Tossa kun on melko harvat välitykset niin vaatii vähän kepittämistä jos meinaa saada sen liikkumaan ripeämmin.

    • voort1

      Ostan niin kallis voorti,kun rahat riittää ni ajat sillä sitten varovaisesti liikenteessä. Jos ostaa jonkun muutaman tonnin pommin ni niitä nekee tuolla liikenteessä,kun ne on niin kuolemattomia ja kaahataan, kuin viimistä päivää.

      • kiitokset

        Juu budjetti ylettää 10tonnin lähettyville ja muutama sopivalta vaikuttava 115hv hatchback on löytynyt. Nyt vaan enää pitäisi tietää kannattaako kyseistä autoa ostaa, muutaman n. 100tkm ja vähän yli ajettua alle 10tonnilla olen löytänyt.


      • 16:45
        kiitokset kirjoitti:

        Juu budjetti ylettää 10tonnin lähettyville ja muutama sopivalta vaikuttava 115hv hatchback on löytynyt. Nyt vaan enää pitäisi tietää kannattaako kyseistä autoa ostaa, muutaman n. 100tkm ja vähän yli ajettua alle 10tonnilla olen löytänyt.

        Ei muuta kun Hatch Backia alle kymppitonnilla saa jo melko tuorean Focuksen
        mutta mieluiten se 2,0 versio niin on vähän puhtia, 1,6 kuitenkin vähän hengetön.


      • Viisaalle nuorelle
        kiitokset kirjoitti:

        Juu budjetti ylettää 10tonnin lähettyville ja muutama sopivalta vaikuttava 115hv hatchback on löytynyt. Nyt vaan enää pitäisi tietää kannattaako kyseistä autoa ostaa, muutaman n. 100tkm ja vähän yli ajettua alle 10tonnilla olen löytänyt.

        Kyllähän 115hv Focukseen riittää, kun 1.8 Mondeon 110hv riittää isompaan autoon mainiosti!! Ja kulutus on pienempi kuin 2.0L:lla, joka varmaan on nuorelle tärkeämpää!!!


    • Suorituskykyä

      Osta 2.0i 16 V 130 hv. Oman kokemuksen perusteella lähtee ihan eri tavalla kuin laiskat 1.6 ja 1.8. On vaan aika harvinainen, mutta rahalla saa voimaa ilman GTI-härpäkkeitä.

      Ja kohta me luetaan lehdestä, että on taas yksi 2.0-Focus vähemmän jäljellä..

      • isot hevoset...

        jotenkin hullua, että tehoero ykskutoseen on vain 15 tai 30 hv mut silti toi kaksilitrainen potkaisee ja repii ihan eri tavalla. ykskutosissa on hento vääntö koko kierrosalueen eikä tapahdu missään vaiheessa mitään. kaksilitrainen zetec vääntää ihan tyhjäkäynniltä tosi jämäkästi ja jossain kolmessa tonnissa tulee hermostunut luonne esiin ja neljässä tonnissa potkaisee tosi komeasti ja sitten mennään! :)

        kaksilitrainen ehdottomasti jos ei ole pakko pihistellä viimeisiä desilitroja kulutuksesta!


    • Ei fordia

      Ei ruostefordia kannata ostaa. Euromerkeistä löytyy vähemmän korroosiolle alttiita merkkejä. Ja japseja/korealaisia ei ainakaan kannata ostaa. Eikä varsinkaan amerikan ihmeitä. Ne ruostuu jo laivamatkalla tänne. Lue uusin autobild lehti. Siellä asiasta lisää.

      • kiitos tästäkin

        Mikähän auto sitten sinun mielestäsi olisi sopiva? otan mielleläni kaikki mielipiteet vastaan koska en itse näustä asioista juurikaan tiedä.


    • Mokateko

      Onpas sulla negatiivinen asenne useimpiin automerkkeihin.
      Oliskohan asia noin mustavalkoinen.
      Mulla on ollut toisenlaisia kokemuksia fordista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe