Xperia Z jo myynissä!

739 €urooo

16

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikänäyttöjakamera!?

vittu mä ostan ton 100% varmasti!!!

• On komee..

mää harkitten, aika kallis..

• Sony

Ei se 740 euroa maksa. se on vaan arvio mitä gigantti on laittanut eli se maksaa luultavasti noin 600e. Eli ei se mikään huippu kallis ole.

• Tuleeko hitti?

Sehän olis sitten HITTI ainesta, muuta Sony on panostanut markkinointiin todella vähän, kun vertaa Appleen, Nokiaan, Samsungiin.

Sonyllä kesti vähänaikaa päästä putkeen, Xperia ARC oli eka, sit pikkunen RAY joka vieläkin vetää vertoja omassa hinta ja kokoluokassaan, Xperia S, ION, V
        Todella upeita laitteita ja Sony ei räätälöi Samsungin tapaan Androidia liikaa jotta siittä tulisi härpäke.
        Vaan Videokuvan vakautin, Panoraamakuvaus, Isot soittajakuvat, avausikkunan käytännöllisyys.. on ominaisuuksia jota mm apple kopioi.

Lumia 920 oli eka Suomen LTE 4G laite, Nyt Xperia Z on toka, mutta tossa on julmetusti enemmän tehoja ja se FullHD näyttö ja 13Mb kamera, Sekä Androidin vapaus!

• Parempaa luvassa
        Tuleeko hitti? kirjoitti:

Sehän olis sitten HITTI ainesta, muuta Sony on panostanut markkinointiin todella vähän, kun vertaa Appleen, Nokiaan, Samsungiin.

Sonyllä kesti vähänaikaa päästä putkeen, Xperia ARC oli eka, sit pikkunen RAY joka vieläkin vetää vertoja omassa hinta ja kokoluokassaan, Xperia S, ION, V
        Todella upeita laitteita ja Sony ei räätälöi Samsungin tapaan Androidia liikaa jotta siittä tulisi härpäke.
        Vaan Videokuvan vakautin, Panoraamakuvaus, Isot soittajakuvat, avausikkunan käytännöllisyys.. on ominaisuuksia jota mm apple kopioi.

Lumia 920 oli eka Suomen LTE 4G laite, Nyt Xperia Z on toka, mutta tossa on julmetusti enemmän tehoja ja se FullHD näyttö ja 13Mb kamera, Sekä Androidin vapaus!

Ainakin netissä tuntuu tulevan Xperia Z mainoksia nenän eteen vähän väliä!

• satunnainenkavija
        Parempaa luvassa kirjoitti:

Ainakin netissä tuntuu tulevan Xperia Z mainoksia nenän eteen vähän väliä!

Millähän sivuilla liikuskelet kun ei ole ittelleni ainakaan pompannut silmien eteen mitään mainoksia. ;| Itselläni on Sonyn puhelin ja olen ollut todella tyytyväinen. Aion kyllä ostaa ko. puhelimen sitten kunhan hinnat ovat himppaisen tippuneet alas. :)

• NeedForSpeedMy

Odotan innolla! Mikähän on kytkyhinta?
      Aito LTE 4G Puhelin ,,,
      DNA LTE verkko ainakin pelittittää loistavasti mokkulalla!
      Huom ei DC eli dualCarrier 3G

• 1+18

Verkkokauppa.com on lätkässyt hinnaksi 729,90 euroa.

Varmaan Samsungilta ja HTC:lta tulee varmaan uudet mallit, mutta vaikea on Sonyn speksejä ylittää ja Sony ehtii ensimmäisenä. Sonyn kännykät ovat olleet jo Ericssonin kimpan aikaan laatupelejä. Nyt Sony jätettyään Ericsson-riipan on saanut uuden vaihteen päälle.

Tästä kännykästä tulee hitti!

• 1+18

• Mäkin haluun!

• Olisko noin?

• Nammmm.

Vajaa kuukausi enään :D

• henkkav97

sony xperia z maksaa 500-600 euroa

• Ostoon!

Vielä kivempaa,,, :D

• SXZ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3129
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3024
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2892
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2564
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      2047
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1629
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1615
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1600
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe