Hei olisiko jollain kokemuksia tältä talvelta tästä Aurinkomatkojen huoneistohotellista?
Vastaukset 3
- näin on
ok. suht.ok.uima-allas katolla.ystävällinen henkilökunta ja ok paikalla.ei valittamista.
koska apartementos hotla ni ei saa siellä alkoholia vaan pitää surffata normihotlan baariin ottaa olutta tms. - haluammevarmistaa
Tripadvisorissa ei pahemmin moitita, olisi ilmeisen hyvä valinta. Kerroksia vain on kovin vähän eli ei juuri näköaloja.
- uudestaan dubaihin
Olin joulukuussa kyseisessä hotellissa. Paikka oli positiivinen yllätys, koska esitteessä oltiin arvioitu budget-luokan hotelliksi. Siistiä oli ja huoneet oli tilavia (meillä kaksio), palvelukin pelasi hyvin. Uima-allas oli hyvä, samoin hotellin sijainti. Metroasemalle oli matkaa alle kilometri ja ruokapaikkoja oli useita Mankhool Roadin ja Rolla roadin varrella. Kävellen pääsi hyvin Greekille ja basaarialueilla. Ruokakaupojakin oli lähistöllä useampi. Ainoa miinus oli meidän makuun hieman erikoinen aamupala. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435