Hei!
Onko kenellekään tuttu Puerto Ricon hotelli Eden? Tjäreborgin valikoimissa. Matkalle olisi tarkoitus lähteä maaliskuun loppupuolella.
Hotelli Eden
10
2954
Vastaukset
- MInävain............
Hei! Voin kertoa, kun tulen...huomenna lähtö PR:n ja Eden hotellina :)
- J.S.
Huonolla tuurilla kylmä ja tuulinen paikka 160 metrin korkeudessa meren pinnasta. Toki taksilla pääsee, mutta lähditpä minne tahansa, paitsi lähiostarille, niin jyrkähköä mäkeä joudut tallaamaan.
Paljon brittejä, ainakin muutama vuosi sitten. Huoneet normaalia kanarian tasoa. Pieni ja hintava kauppa.
Oikein osaa paljon muuta sanoa, kun käynnistä on kulunut kuitenekin muutama vuosi, jossa ajassa kaikki on voinut muuttua. - Ellep
Edenin sijainti on ehkä ainoa miinuspuoli,sijaitsee barrancon "väärällä"
puolella. La Pazin palveluja ei voi käyttää.
Hyvää sijainissa on se,että liikenteen melu ei kuulu yhtään.
Olen lomaillut Edenissä yhteensä 4 viikkoa ja hyväkuntoisena suorastaan nautin
mäkisestä maastosta.
Hotelli on tavanomaista 2-3 tähden luokkaa ja huoneista löytyy jopa uuni.
Ilmainen kuljetus keskustaan joka toinen tunti.
Matkanne ajankohta on hyvä,rattoisaa lomaa.- Väärä eden
Tämä uunillinen Eden ja La Paz ovat sitten eri saarella eli Teneriffalla.
Hotellin nimi Pargue Vacacional Eden.
- Kookostaas
Hei! Juuri tultu Puerto Ricosta, ja hotellina Eden :) Itse tykkäsin, huoneet ihan kivat meillä oli oma terassi ihan uima-altaitten läheisyydessä. Vieressä lasten leikkipaikka joka oli meille plussaa. Uima-allas lämmitetty ja sää suosi :)
Altaalla kävimme syömässä muutamana päivänä ja illalla. Esiintyjiä oli melkein joka ilta, taikuria, laulajia, käärme show ym. :) Kertaakaan ei kävelty alas laaksoon, vaan otettiin aina taksi joita siellä riittää. Hinta 5 oli noin 3e :) LÄheiselle ostarille pääsee oikopolkua ihan vierestä kävellen :) Hyvää matkaa!- Maanantaina lähtö
Minkähänlaiset on tjäreborgin käyttämät kolmiot terassilla hotelli Edenissä, puerto ricossa. Onko kellään tietoa,oletteko ollut? Kiinostas tietää millä puolella ne on ja paistaako aurinko terassille.
- Eedeniläinen
Olemme olleet Eedenissä kaksikertaa.Hoteli on viihtyisä paikka. Mukava henkilökunta, Hotelissa on erittäin hyvä ruoka ja illalla hyvä ohjelma ravintolassa. Olemme kokeilleet kahdeksan muuta hotellia Puerto Rigossa,tämä on mielestämme paras.
- Vilperi56.
Hyvä valinta! Minä tykkäsin hotellista ja varsinkin siitä että hotellisiivoojana työskenteli mies eikä nainen. Oli lihasta ja kunnolla. En tisseistä niin välitä. Mieskomeus on enemmän minun makuuni. Siinä lähellä on aika huonot portaat mutta eiköhän ne ole jo korjattu.
Korkeuseroa tietenkin merenpintaan nähden on mutta melkein kaikissa hotelleissa siellä on. Asun Inglesissä mutta joskus käyn siellä lomalla ja en jaksa taksilla tai linja-autolla reissata joten otan hotellin sieltä.- 11+9
Haistele sormiasi trolli!
- Nuppundeerus
Hei!! Lähdössä ensi huhtikuussa Edeniin ja otettiin uudistettu kolmio terassilla .Kuvien perusteella ei tuo aurinko paistaisi terassille parvekkeiden alle...onko kokemuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584