usko uuteen

kaamosaurinko

Minä olen täysin lopussa ja en usko länsimaisen peruslääketieteen auttavan minua. Kärsin vakavista henkisistä ongelmista. Löytyisikö TODELLISTA apua loitsujen puolelta, uskon yliluonnolliseen, koska olen itse kokenut ns.toisen tason tai ulottuvuuden ja haen siksi apua täältä.

10

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettipetti

      Vaikea sanoa kun ei tiedä mitkä ovat oireesi?

    • kaamosaurinko

      Minulla on diagnosoitu toistuva masennus, ahdistuneisuusoireisto ja epävakaa persoonallisuushäiriö. Oireita ovat toivottomuus, levottomuus, ahdistuneisuus, toimintakyvyn puute, elämän sekavuus, itkuisuus, suistuminen helposti täysin pois tolalta. Henkistä tietä kuljen ja perustietoa on paljon.

      • sinua armastetaan

        Minä ehdoton ihan oikealle lääkärille puhumista, sillä ammattilaiset voivat auttaa. Voihan olla kyse ihan aivokemiallisesta vaivastakin?
        Jo pelkkä jutustelu ammattilaisten kanssa voi avata "solmuja".
        Masennus sinänsä on hyvinkin normisairaus yhteiskunnassa, sillä yhteiskunnan on annettu ajautua sellaisten ihmisten valtaan jotka ovat sosiopaattisina tehneet tästä suoritusyhteiskunnan ja se masentaa tunteikkaita ihmisiä.

        Elämämme on 'matka' ja elämään kuuluu erillaisia vaiheita ala-ylämäkineen.
        Minusta oleellisinta on elää rennosti, ihan kaikki se eteen tuleva hyvin rohkeasti kaikki tilanteet kohdaten.
        Se asenne tekeei oikeutta itse elämän idealle,,joka on k o k e a tämän pienen maallisen hetken avulla.
        Masennus kuuluu elämään, ne varjot ja valot kuuluvat elämään,,elämä kun ei ole mikään huvipuisto jossa jatkuvasti on kivaa ja mukavaa,,se ei vaan mene niin (edes rikkailla).

        Jo heti se liikunta, ruokavalio, seura, tai se mitä katselee ja kuuntelee, mitä puuhailee ne vaikuttaa mielen virkeyteen.
        Jos puhutaan henkisyydestä, niin henkisyys on mielestäni enempi sellaista loogista, kun taas uskonnollisuus perustuu juuri tunteisiin.
        Henkisyyttä harjoittava tunnistaa fiiliksensä ja muistaa mistä erillaiset tunnekuohut kumpuavat.
        Henkinen itsemme ei mielestäni turhia tunteile eikä hötkyile, siksi henkisyydessä vallitsee rauha, joka vaikuttaa fyysisesti kuin "turtaolo rinnassa".

        En oikein osaa tarkasti mitään sen tarkemmin kertoa, sillä jokaisen on kokonaisuutensa(elämä) rakennettava omista pienistä palasistaan, mutta lopussa palkitaan kun on totuudellinen itselleen,eli rehellinen kuin myös rohkea kohtaamaan kaikki elämän kirjo,,kyllä elämä kantaa.


    • Lovi-Akka

      Hei Kaamosaurinko!
      Onko sinulla jonkinlaista keskustelukontaktia olemassa? Jokin lääkäri tai terapeutti tmv?
      Voin kertoa , että nuo sinulle diagnosoidut asiat ovat muutettavissa. Valitettavasti ei loitsuilla, mikään loitsu ei muuta asioita PIM! vaikka niistä voikin olla suurta apua Tahtoa kohditettaessa. Tiedän, että kun voimat on lopussa, haluaisi että joku muu tulisi ja tekisi, mutta valitettavasti työ pitää tehdä itse. Tiedän mistä puhun. Mutta yksin Ei tarvitse yrittää! Sekä lääketieteen puolelta että nk vaihtoehtohoidoista ja itsehoidosta on apua. Siinä voi kestää mutta se on todellakin sen arvoista. Päivä kerrallaa, pikkuasioiden muuttamista. Voimia!

    • 14 + 12

      Vastaus on siinä, että annat henkisyytesi kehittyä aidoksi hengellisyydeksi, eli uskoksi Jumalaan.

    • ex-depressiivi
    • kaamosaurinko

      Suuret kiitokset ihanista viesteistänne! Tämän hetken teemana tuntuu olevan oma vastuu ja työskentely hyvinvoinnin eteen. Minulla on kontakti psykiatriin ja jatkuva terapia, ja myös vahva psyyken lääkitys. Minusta tuntui välillä, että vahvuus löytyi ja depressio väistyi henkisten asioiden myötä. Mutta sitten ahdistuskohtaukset palasivat ja jouduin lisäämään rauhoittavan määrää. Niin, pikku hiljaa muutos varmaan tapahtuu ja jatkan taistelua. Ainakin auttaa, kun on noin mahtavia ihmisiä olemassa kuin Te!

      • Lähetän loitsun

        Parempi aurinko paistakoon sinullekin.


      • lovea sinulle

        On tärkeää syödä lääkkeet jotka on määrätty!
        Iloa elämääsi, älä unohda sitä että sinusta välitetään.


      • Alica

        Hei kaamosaurinko!
        Tilanteesi kuulostaa samantyyliseltä kuin mitä itselläni on ollut. Itse kävin teini-iästä nyt melkein 30-vuotiaaseen 7 eri psykiatrilla, minulle on määrätty mielialalääkkeitä, kuka ties mitä, ehdotettu psykoterapiaa yms yms. olen ollut myös suljetulla "pakkohoidossa" 17-vuotiaana itsemurhayrityksestä.
        Mun elämä on ollut todella sekavaa, ajoittain epätoivoista, toinen vanhempani on narsisti/psykopaatti, ajattelin pitkään että olen itsekin sekaisin, toistuva masennus ja muut mielenterveys ongelmat johtivat siihen että jonkin aikaa lääkitsin itseäni huumeilla, reseptilääkkeillä ja alkoholilla.Kunnes asiat meni viime keväänä aivan liian hulluksi, ja jokin sanoi mulle että mun on nyt pysähdyttävä ja hiljennyttävä kuuntelemaan sisintäni. Minun OMAA sisintäni, ei kenenkään muun. Keskityttävä siihen mitä MINA oikeasti haluan elämältäni vai haluanko jatkaa hullujen huoneelle tai pahemmassa tapauksessa hautaan.
        Olin hetken sairaslomalla, ja otin selvää henkilökohtaisesta kehittymisestä, löysin sivustoja, nämä ovat kyllä englanninkielellä, mutta linkitän kuitenkin:
        http://thinksimplenow.com/happiness/life-on-purpose-15-questions-to-discover-your-personal-mission/
        http://www.wisebread.com/feeling-stuck-100-ways-to-change-your-life

        Laita itsesi parin päivän mediapaastolle, älä aukaise tietokonetta ja tee noissa linkeissä olevat harjoitukset (toivottavasti osaat englantia sen verran että onnistuu) ja tee nämä harjoitukset nimenomaan paperin ja kynän kanssa, ja niin ettei mikään pääse häiritsemään sinua.Hiljenny itseksesi ja kokeile vaikka rukoilla iltaisin ennen nukkumaan menoa. Ei väliä mihin uskot, kunhan rukoilet jotain hyvää elämääsi ja keskität ajatuksesi johonkin positiiviseen.
        Masentuneisuus johtuu yleensä siitä että ihminen on sellaisessa paikassa tai ympäristössä missä ei halua olla tai missä ei voi olla onnellinen, tai on yksinäinen joka on suurin syy masennukseen. Uskon että jos kaikki seuraisivat sydäntään, olisivat kiltimpiä ja läheisimpiä toisilleen ja toteuttaisivat enemmän itseään, olisi niin monella ihmisellä parempi olla sekä henkisesti että fyysisesti. Itse en usko vahvasti lääkitykseen mielenterveysasioissa, uskon ja tiedän omasta kokemuksesta että terveellisellä ruokavaliolla, liikunnalla sekä itsestään huolta pitämisellä (henkisesti ja fyysisesti) voi sielu ja mieli jo paljon, paljon paremmin. Voitko sanoa että elät omaa elämääsi ja unelmiasi? Oletko tekemisissä oikenlaisten ihmisten kanssa? Onko sinulla ystävää jolle voit puhua?
        Toivon että näistä neuvoista oli edes vähän apua sulle, itselläni tämä itsetutkiskelu oli ensimmäinen askel elämän muutokseen joka on saanut paljon hyvää muutosta muiden seikkojen kanssa aikaiseksi. En usko enää hakeutuvani terapiaan vaan olen löytänyt omasta sisimmästäni työkalut henkiseen parantumiseen sekä pimeyden voimia ja mielenterveysongelmia vastaan taisteluun. Onnea matkaan sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe