Larppi-valokuvasta, jonka näin

Maailman pelastaja

Satuin näkemään jostain live-roolipelitilanteesta otetun valokuvan.. hiljattain otetun.. ehkä vuoden sisällä.. tässä kaksi "maagista hahmoa" pelasivat KIVI, SAKSET JA PAPERI -leikkiä! Kuinka turhauttavaa! Ottaisivat kurjat nyt edes miekat käteen, ja pelaisivat niillä. Ei pokka riitä, tai eivät kehtaa. Säälittävää ajanhukkaa, kalliit kaavut päällä. surkuhupaisaa. Hankkisi elämän.

11

2976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      "Ottaisivat kurjat nyt edes miekat käteen, ja pelaisivat niillä. Ei pokka riitä, tai eivät kehtaa. Säälittävää ajanhukkaa, kalliit kaavut päällä. surkuhupaisaa. Hankkisi elämän." Sekö on nolifea pelata kivi sakset paperia? mutta cool master negroa huitoa jollain vitun kumimiekoilla ja kiljua "iieergh! taion sinut azkerbaniin senkin itzrutothin kätyri!"

      • pointti

        hyvä pointti =)


    • anonymous larppaaja

      Olisiko se sitten parempi, jos kumpikaan ei osaisi edes melkein pitää poffermiekkaa kädessä, ja he alkaisivat siinä sitten ns. taistelemaan, yrittäen samalla näyttää muille hahmonpelaajille että "osaan miekkailla tosi hyvin", vaikka lopputulos näyttää huonolta.
      Todennäköisesti se näyttäisi samalta kuin pari örkkiä taistelee keskenään. Kivi/paperi/sakset on helppo tapa ratkaista miekkailu, vaikka omasta mielestäni on hienompaa jos taistellaan oikeasti. Se on vain vaikeampi tapa ratkaista ongelma.

      • Another anonymous larppaaja

        Kopsaaminen, eli kivi-sakset-paperi hoidetaan nopeasti ja huomaamattomasti ja sitten esitetään homma mielellään tyylikkäästi.
        Eipähän tule 'mä oon saletisti kovempi äijä ku sä' 'mä oonki rumempi!' kinaa.
        Mielummin kopsaten, jos ei osaa oikeasti hutkia, mutta pienikin minkään taistelulajin tuntemus tai hyvä esiitymiskyky saa lyhyestäkin (ennalta sovitusta) ottelusta hienon.
        Lennellyt päin seiniä, heittänyt volttia melkein kivilattialla, retuutettu hiuksista ja kuristanut itseään viihteen vuoksi. Eikä missään näkynyt hutkutihutkuti mahtimela iskee zorbasia nekkuun -meininkiä tai kps ja toinen kellistyy maahan suorilta.

        Show must go on.


      • kruna
        Another anonymous larppaaja kirjoitti:

        Kopsaaminen, eli kivi-sakset-paperi hoidetaan nopeasti ja huomaamattomasti ja sitten esitetään homma mielellään tyylikkäästi.
        Eipähän tule 'mä oon saletisti kovempi äijä ku sä' 'mä oonki rumempi!' kinaa.
        Mielummin kopsaten, jos ei osaa oikeasti hutkia, mutta pienikin minkään taistelulajin tuntemus tai hyvä esiitymiskyky saa lyhyestäkin (ennalta sovitusta) ottelusta hienon.
        Lennellyt päin seiniä, heittänyt volttia melkein kivilattialla, retuutettu hiuksista ja kuristanut itseään viihteen vuoksi. Eikä missään näkynyt hutkutihutkuti mahtimela iskee zorbasia nekkuun -meininkiä tai kps ja toinen kellistyy maahan suorilta.

        Show must go on.

        Hah. Entäpä jos olikin kyse säännöstä, että taistelut hoidetaan kivi-paperi-sakset- tyyliin ja miekat ovat vain rekvisiittaa.
        onko asia tosiaan puutumisen arvoinen? tunnelma menee omastakin mielestäni pilalle tollasella meiningillä, mut jos ei hyväksy sääntöjä, ei oo peliin tulemista.
        ei kivi-paperi-sakset tarkoita, että tyypit ei osaa miekkailla...
        typerykset....


    • Toteuttavat

      Omaa fantasiaa joka on niin perseestä että! kukaan järkevä ei ota tollasia haaveilijoita tosissaan. ite kävisin painamassa muutamaa ja antaisin oikein tosi velhoa!!:)

      • One more anonymous larppaaja

        Mitähän sitä sitten pitäis tehdä, jos ei kerran larpata saa/kannata?
        istua piirissä ja runkata yhessä, vai?
        et selvästikään oo ollu yhessäkään pelissä mukana. Sika.


      • hah höh
        One more anonymous larppaaja kirjoitti:

        Mitähän sitä sitten pitäis tehdä, jos ei kerran larpata saa/kannata?
        istua piirissä ja runkata yhessä, vai?
        et selvästikään oo ollu yhessäkään pelissä mukana. Sika.

        Kokeilkaa vaikka sitä runkkaamista yhdessä ennemmin kuin hakata toisia kumimiekoilla!
        Koittakaa nyt aikuset ihmiset keksiä jotain kehittävämpää. Ymmärtää jos lapset larppaa, mutta aikuset miehet/naiset :D Hoh hoh hoh sanon minä. PS. Runkkaaminen kasvattaa egoasi :D


      • Nimetön
        hah höh kirjoitti:

        Kokeilkaa vaikka sitä runkkaamista yhdessä ennemmin kuin hakata toisia kumimiekoilla!
        Koittakaa nyt aikuset ihmiset keksiä jotain kehittävämpää. Ymmärtää jos lapset larppaa, mutta aikuset miehet/naiset :D Hoh hoh hoh sanon minä. PS. Runkkaaminen kasvattaa egoasi :D

        taitaa bleh olla vähä puutteessa ja sulla ei näköjää oo yhtää mielikuvistusta.Ja elä puhu asiasta mistä et itse mitään tiedä!kannattaa larpata


      • bleh
        Nimetön kirjoitti:

        taitaa bleh olla vähä puutteessa ja sulla ei näköjää oo yhtää mielikuvistusta.Ja elä puhu asiasta mistä et itse mitään tiedä!kannattaa larpata

        Se puutteessa oleminen on suhteellista. Larppaus on hihhulisairaus! Mätkikää oikeesti toisia turpaan ja kattokaa silleen että kuka on kovin jätkä, tietysti miesten ja naisten sarja erikseen.


      • sama
        bleh kirjoitti:

        Se puutteessa oleminen on suhteellista. Larppaus on hihhulisairaus! Mätkikää oikeesti toisia turpaan ja kattokaa silleen että kuka on kovin jätkä, tietysti miesten ja naisten sarja erikseen.

        imekää keihästä kaikki!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      61
      4760
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3446
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      98
      3006
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2781
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      165
      2495
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2123
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      174
      1850
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      616
      1727
    9. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      107
      1720
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1590
    Aihe