Satuin näkemään jostain live-roolipelitilanteesta otetun valokuvan.. hiljattain otetun.. ehkä vuoden sisällä.. tässä kaksi "maagista hahmoa" pelasivat KIVI, SAKSET JA PAPERI -leikkiä! Kuinka turhauttavaa! Ottaisivat kurjat nyt edes miekat käteen, ja pelaisivat niillä. Ei pokka riitä, tai eivät kehtaa. Säälittävää ajanhukkaa, kalliit kaavut päällä. surkuhupaisaa. Hankkisi elämän.
Larppi-valokuvasta, jonka näin
11
2995
Vastaukset
- juu
"Ottaisivat kurjat nyt edes miekat käteen, ja pelaisivat niillä. Ei pokka riitä, tai eivät kehtaa. Säälittävää ajanhukkaa, kalliit kaavut päällä. surkuhupaisaa. Hankkisi elämän." Sekö on nolifea pelata kivi sakset paperia? mutta cool master negroa huitoa jollain vitun kumimiekoilla ja kiljua "iieergh! taion sinut azkerbaniin senkin itzrutothin kätyri!"
- pointti
hyvä pointti =)
- anonymous larppaaja
Olisiko se sitten parempi, jos kumpikaan ei osaisi edes melkein pitää poffermiekkaa kädessä, ja he alkaisivat siinä sitten ns. taistelemaan, yrittäen samalla näyttää muille hahmonpelaajille että "osaan miekkailla tosi hyvin", vaikka lopputulos näyttää huonolta.
Todennäköisesti se näyttäisi samalta kuin pari örkkiä taistelee keskenään. Kivi/paperi/sakset on helppo tapa ratkaista miekkailu, vaikka omasta mielestäni on hienompaa jos taistellaan oikeasti. Se on vain vaikeampi tapa ratkaista ongelma.- Another anonymous larppaaja
Kopsaaminen, eli kivi-sakset-paperi hoidetaan nopeasti ja huomaamattomasti ja sitten esitetään homma mielellään tyylikkäästi.
Eipähän tule 'mä oon saletisti kovempi äijä ku sä' 'mä oonki rumempi!' kinaa.
Mielummin kopsaten, jos ei osaa oikeasti hutkia, mutta pienikin minkään taistelulajin tuntemus tai hyvä esiitymiskyky saa lyhyestäkin (ennalta sovitusta) ottelusta hienon.
Lennellyt päin seiniä, heittänyt volttia melkein kivilattialla, retuutettu hiuksista ja kuristanut itseään viihteen vuoksi. Eikä missään näkynyt hutkutihutkuti mahtimela iskee zorbasia nekkuun -meininkiä tai kps ja toinen kellistyy maahan suorilta.
Show must go on. - kruna
Another anonymous larppaaja kirjoitti:
Kopsaaminen, eli kivi-sakset-paperi hoidetaan nopeasti ja huomaamattomasti ja sitten esitetään homma mielellään tyylikkäästi.
Eipähän tule 'mä oon saletisti kovempi äijä ku sä' 'mä oonki rumempi!' kinaa.
Mielummin kopsaten, jos ei osaa oikeasti hutkia, mutta pienikin minkään taistelulajin tuntemus tai hyvä esiitymiskyky saa lyhyestäkin (ennalta sovitusta) ottelusta hienon.
Lennellyt päin seiniä, heittänyt volttia melkein kivilattialla, retuutettu hiuksista ja kuristanut itseään viihteen vuoksi. Eikä missään näkynyt hutkutihutkuti mahtimela iskee zorbasia nekkuun -meininkiä tai kps ja toinen kellistyy maahan suorilta.
Show must go on.Hah. Entäpä jos olikin kyse säännöstä, että taistelut hoidetaan kivi-paperi-sakset- tyyliin ja miekat ovat vain rekvisiittaa.
onko asia tosiaan puutumisen arvoinen? tunnelma menee omastakin mielestäni pilalle tollasella meiningillä, mut jos ei hyväksy sääntöjä, ei oo peliin tulemista.
ei kivi-paperi-sakset tarkoita, että tyypit ei osaa miekkailla...
typerykset....
- Toteuttavat
Omaa fantasiaa joka on niin perseestä että! kukaan järkevä ei ota tollasia haaveilijoita tosissaan. ite kävisin painamassa muutamaa ja antaisin oikein tosi velhoa!!:)
- One more anonymous larppaaja
Mitähän sitä sitten pitäis tehdä, jos ei kerran larpata saa/kannata?
istua piirissä ja runkata yhessä, vai?
et selvästikään oo ollu yhessäkään pelissä mukana. Sika. - hah höh
One more anonymous larppaaja kirjoitti:
Mitähän sitä sitten pitäis tehdä, jos ei kerran larpata saa/kannata?
istua piirissä ja runkata yhessä, vai?
et selvästikään oo ollu yhessäkään pelissä mukana. Sika.Kokeilkaa vaikka sitä runkkaamista yhdessä ennemmin kuin hakata toisia kumimiekoilla!
Koittakaa nyt aikuset ihmiset keksiä jotain kehittävämpää. Ymmärtää jos lapset larppaa, mutta aikuset miehet/naiset :D Hoh hoh hoh sanon minä. PS. Runkkaaminen kasvattaa egoasi :D - Nimetön
hah höh kirjoitti:
Kokeilkaa vaikka sitä runkkaamista yhdessä ennemmin kuin hakata toisia kumimiekoilla!
Koittakaa nyt aikuset ihmiset keksiä jotain kehittävämpää. Ymmärtää jos lapset larppaa, mutta aikuset miehet/naiset :D Hoh hoh hoh sanon minä. PS. Runkkaaminen kasvattaa egoasi :Dtaitaa bleh olla vähä puutteessa ja sulla ei näköjää oo yhtää mielikuvistusta.Ja elä puhu asiasta mistä et itse mitään tiedä!kannattaa larpata
- bleh
Nimetön kirjoitti:
taitaa bleh olla vähä puutteessa ja sulla ei näköjää oo yhtää mielikuvistusta.Ja elä puhu asiasta mistä et itse mitään tiedä!kannattaa larpata
Se puutteessa oleminen on suhteellista. Larppaus on hihhulisairaus! Mätkikää oikeesti toisia turpaan ja kattokaa silleen että kuka on kovin jätkä, tietysti miesten ja naisten sarja erikseen.
- sama
bleh kirjoitti:
Se puutteessa oleminen on suhteellista. Larppaus on hihhulisairaus! Mätkikää oikeesti toisia turpaan ja kattokaa silleen että kuka on kovin jätkä, tietysti miesten ja naisten sarja erikseen.
imekää keihästä kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067