Suomi24 toimii taas.

11-12-13

Lainattu tiedotteista:

Hei,
olemme saaneet suojausvarmenteen sertifikaatin päivitettyä kaikkien muiden palveluiden paitsi sähköpostin osalta. Sähköpostin palveluntarjoaja pyrkii päivittämään sähköpostin varmenteen mahdollisimman pian.

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Sähköpostia voi edelleen käyttää hyväksymällä varmenteen selaimen kehottamalla tavalla.

Terveisin,
Piia
Suomi24

AINOASTAAN S-POSTI ON TURVATON.

10

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahaaaaaaaaaaaaaaaaa
    • foksit

Minäpä kävin tuolla postissa, myönsin poikkeusluvan, kun kertoivat jotta näin voisi turvallisesti tehdä.
      Nyt Piia antaa ymmärtää jotta posti olisi vieläkin turvaton.
      Tiijä sitten , saapa nähä!

• Minullakin lukee palstan yläpuolella tuo sama ilmoitus. Eli voi olla että Suomi24 ei ole vielä kerennyt ottaa sitä pois.

• EN MINÄ AINAKAAN PÄÄSE POSTIIN.ERRORIA VAAN NÄYTTÄÄ.KOSKAHAN TÄÄ TOIMISI KUNNOLLA ILMAN HÄIRIÖITÄ EDES VÄHÄN AIKAA

• Ei toimi

Ei pääse sähköpostiin, kaksi ilmoitusta eli ERROR: Status ja ERROR:PSApps. Onko muilla samat ilmoitukset?

• Postit viäty

.

Taatanan taatana

.

• Joku parempi saatava
        Postit viäty kirjoitti:

.

Taatanan taatana

.

Laittakaa kuntoon,aina tökkiny***tu

• tympääntynyt
        Joku parempi saatava kirjoitti:

Laittakaa kuntoon,aina tökkiny***tu

Aivan. Suomi24 on toiminnaltaan surkein netistä löytämäni sivusto! Ei taida toimia viikkoa pidempään koskaan ilman ongelmia. Silti käytän tätä kotisivunani. Välillä pakko ottaa Starttis käyttöön kun tämä saitti tökkii.

• JunttiPunttih
        tympääntynyt kirjoitti:

Aivan. Suomi24 on toiminnaltaan surkein netistä löytämäni sivusto! Ei taida toimia viikkoa pidempään koskaan ilman ongelmia. Silti käytän tätä kotisivunani. Välillä pakko ottaa Starttis käyttöön kun tämä saitti tökkii.

Tyhmille ihmisille, tyhmille käyttäjille, tyhmien ylläpitämää, huonosti toimivaa palvelua.

Eikös tuo ole täydellinen yhtälö? Urpoille urpopalvelua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe