En saanut riittävästi apua nettisivuntekopalstalta.
1. Miten saan näkymän isommaksi tai koodin isommaksi Dreamweaver CS5.5 versiossa? iMac koneella, jossa on Mac OS X käyttöjärjestelmä. Hiiren avulla en saa, koska siinä ei toimi se systeemi.
2. Voinko tehdä xhtml:ää html pohjaan?
3. Toimivatko samat koodit Dreamweaverissä sekä normi PC:ssä ja muissa ohjelmistoissa? Onko jotakin mitä pitäisi tietää. Tämä on tärkeä kysymys!
En halua haukkumista/viisastelua, vaan avun kysymyksiini, vaikka kysymykset kuulostaisivat tyhmiltä. Kiitos sinulle!!
Kolme tärkeää kysymystä
14
244
Vastaukset
- :)...
Huhuu, onko ketään paikalla.
- vapunen™
Juoksen karkuun kun kysytään vaikeita
- niin.
Älä juokse. :) Ehkä joku muu tietää.
Täältä tulee!
edit/prefense/fonts kohta code view siitä voi vaihtaa fontin/koon.
Olkaa hyvä- tuota hm
En löydä sellaista kohtaa. Oletko varma? Tutkin toki edelleen.
Minulla ei ole kokemuksia noista ohjelmista ja Macistä joten en osaa auttaa. ( Tiedoksi ettei ihmetellä että miksi en neuvonut)
- öojuhfgrs
"Minulla ei ole kokemuksia noista ohjelmista ja Macistä joten en osaa auttaa. ( Tiedoksi ettei ihmetellä että miksi en neuvonut) "
Ota rennosti vipunen. Ei sinun tarvitse vastata sentään joka kysymykseen. Vastaa vain niihin kysymyksiin joihin sinulla on oikeasti tietämystä...
Noh kokeiltu cs6 että paikka voi hieman heittää , mutta kyllä se tuolta preference valikosta löytyy
- ap.
Löysin. Se ei ole tuossa versiossa Edit kohdan alla, vaan Dreamweaver valikon alla. Hienoa että löytyi.
- eli siis
Dreamweaver > Preferences > Fonts
- saa toki
Saa vastata edelleen muihin kysymyksiin, jos tulee vielä jotain mieleen.
- niin.
Odotellessa...
3. Vastaus: Html, Css, javascript, php. Toimivat Mac, Linux, Windows ympäristössä.
Eli ei vaikuta millä sivuja katsot. Eri selaimet puolestaan voivat käsittää koodin hieman eritavoin, siksi on syytä tarkistaa sivun toimivuus eri selaimilla. (Myös kännykän/tabletin jos tarvetta näkyä sitä kautta)
PC terminä tarkoittaa puhtaasti rautaa. Dreamweaver on tehty luomaan toimivaa ja oikein kirjoitettua koodia. Se on työkalu toisin kuin selain on "koodin kääntäjä" näkyvään muotoon.
2. Vastaus: Voit- hyvä juttu
Kiitos paljon vastauksista! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618760- 1405033
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384393- 213588
- 233202
- 603032
- 292977
- 322618
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4202368- 322309