Mikset itse ole kirjautunut?

Antaa tulla!

Sinä hurskastelija joka täällä kovaäänisesti vaadit kirjautumista, miksi itse kirjoittelet puskasta?
Näytä esimerkkiä ja kirjoita milelipiteesi kirjautuneena!!!
Täysin epävakuuttava mielipide kun itsekin kirjoitat nimettömästi!

19

146

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä olikaan vastauksesi?

• Antaa tulla!

Mikä kysymys tuo oli olevinaan? Aloitukseni on tarkoitettu sille/ niille jotka täällä märisevät että on rekkaamattomia viestejä ja itse kirjoittaa/kirjoittavat tämän mielipiteensä ilman rekisteröitymistä.
        Kelaahan vähän alaspäin viestejä niin kyllä tämä asia sieltä löytyy niin ettei sun tarvitse kirjoitella viisastelevia kysymyksiä.
        Oletko muuten mittauttanut estrogeenitasoasi?

• ??!!
        Antaa tulla! kirjoitti:

Mikä kysymys tuo oli olevinaan? Aloitukseni on tarkoitettu sille/ niille jotka täällä märisevät että on rekkaamattomia viestejä ja itse kirjoittaa/kirjoittavat tämän mielipiteensä ilman rekisteröitymistä.
        Kelaahan vähän alaspäin viestejä niin kyllä tämä asia sieltä löytyy niin ettei sun tarvitse kirjoitella viisastelevia kysymyksiä.

Miksi uhoat etkä näytä omaa nikkiäsi, siis rekattua.

• Antaa tulla!
        ??!! kirjoitti:

Miksi uhoat etkä näytä omaa nikkiäsi, siis rekattua.

Siksi koska en ole täällä ollut valittamassa viesteistä ja ollut vaatimassa rekisteröitymistä.
        Mielestäni jokainen voi kirjoittaa viestinsä joko rekisteröityneenä tai ilman rekisteröitymistä. Aloitukseni on vain vastine tuolla alempana esitetystä vaatimuksesta että S24:ssä pitäisi siirtyä rekisteröitymispakkoon. Veikkaanpa että tällainen vaatija on pahemman luokan stalkkaaja ja palstakiusaaja joka alkaisi herjata ja kiusta uhriksi ottamiaan nimimerkkejä ja itse olisi rekisteröitynyt Minni Hiirenä/Mikki hiirenä ja omistaisi 50 eri nikkiä.

• Antaa tulla! kirjoitti:

Toistin kysymyksesi sinulle. Mikä olikaan vastauksesi?

Siksi koska en ole täällä ollut valittamassa viesteistä ja ollut vaatimassa rekisteröitymistä.
        Mielestäni jokainen voi kirjoittaa viestinsä joko rekisteröityneenä tai ilman rekisteröitymistä. Aloitukseni on vain vastine tuolla alempana esitetystä vaatimuksesta että S24:ssä pitäisi siirtyä rekisteröitymispakkoon. Veikkaanpa että tällainen vaatija on pahemman luokan stalkkaaja ja palstakiusaaja joka alkaisi herjata ja kiusta uhriksi ottamiaan nimimerkkejä ja itse olisi rekisteröitynyt Minni Hiirenä/Mikki hiirenä ja omistaisi 50 eri nikkiä.

Siis et ole kirjautunut koska haluat herjata kirjautuneita puskasta.

Ei yllättänyt, se on tavallisin syy jäädä puskiin.

"Kelaahan vähän alaspäin viestejä"

Enkä kelaa, oisit linkittäny.

• kukavaan.

Meiltä ei kysytä rekkauspakosta. Miksi sitä olisi, mainostuksellahan täällä ilmaiseksi saadaan olla.

Jos en ihan väärässä ole, on ennen pyörän keksimistä täällä rekkauspakko ollutkin.
      Oikokoon, ken osaa.
      Minulle viesti on tärkein, ihan sama kuka sen on kirjoittanut.
      Ei kiinnosta.

• L - L

Aina en viitsi. Nytkin olen piipahtamassa vaimon koneella.

Laiskottelussa käyttäni tunnus L - L muistuttaa hämmästyttävästi rekisteröityäni.

Yritetään kestää!

• puskassa on kliffaaa

Vain fiksuille kirjautuneena, kaltaisesi märisijä tyytyköön puskaan.

• nikkinikitönnikki

En viitsi kirjoittaa rekattuna, nikki kuluu. Tietävät jo etukäteen kuinka asennoitua.
      Olen kirjautunut, mutta siinä on vaihtoehto kirjoittaa muulla kuin omalla nikillä.

• RosaLiiin

En kehtoo, kun joka paikkaan pitäisi aina kirjautua, olkoon.
      Aina kuitenkin tällä samalla nikillä täällä kirjoittelen kun en jaksa miettiä niitä puskanimimerkkejäkään.
      Ei ole niin tärkeitä nämä kirjoitukseni. Jos joku haluaa haukkua niin se sopii tehdä ihan julkisesti ja kehut voi heitellä vaikka naapurille.
      Jos joku haluaisi kirjoitella mielipiteitään tällä nimellä niin siitä vaan, hihittelen täällä kun niitä lueskelen.

Joskus olen noita rekattuja kurkistellut, niin ne on kyllä melko tyhjiä sivuja, ihan jonninjoutavia siis..Karsiiko rekkautuminen lopulta ilkeyksiä, en tiedä.
      jos joku haluaa ilkeästi kirjoittaa niin...kyllä siihen keinot keksitään, kuvittelisin.

Hyvää päivää ja virkkuja aloituksia ja reheviä mielipiteitä.

• Sano mitä sanot

Olen aivan samaa mieltä eli miksi ihmeessä ette voi sallia sitä,että ihmiset voivat kirjoittaa juttunsa joko kirjautuneina tai muuten, kuten nyt vaikkapa minä teen? Jos tänne kirjoittamiselle on palveluntarjoaja antanut nämä kaksi mahdolisuutta, mikä ihmeen vinkuna tästä nyt pitää alvariinsa olla?

Suurin osa näkyy kirjoittavan rekkaamattomina eikä se minua yhtään häiritse, tuntemattomia me kaikki olemme kuitenkin toisillemme, jollei jonkun aviomies tai -vaimo ta muu kulkulainen satu nuokkumaan joidenkin lähituntumassa.

Mikä rekattomuudessa on muka niin kamalaa? Sekö,että on vaikeampaa haukkua julkisesti? En ikinä tule täällä rekisteröitymään. On todella älytöntä vaatia rekkaamista muilta, kun itse pysyttelee rekkaamattomana. Todennäköisesti siinä on asialla joku palstan hysteeristä vakinikeistä, jotka inhottavimmat juttunsa suoltavat nikittöminä ja sitten hurskastellaan tällä rekkaamisasialla.

Jos ystäviä ja tuttavia kaipaat - oikeita sellaisia - ne on parasta hakea elävästä elämästä. Se toimii edelleen juuri niin. Tämä on " laivat yössä"-kohtaaista, ei sen enempää eikä vähempää. Silloin on samantekevää kommentoiko kymmenen vuotta samalla nikillä esiintynyt vai vasta palstalle tullut.

• veiveie

Jokainen osaa kirjautua, ei se kummosia taitoja vaadi eikä se muuta ketään paremmaksi vaikka jotkut niin väittävätkin.
      On minullakin rekattu nikki, mutta säästän sitä eli ei yleensä ole käytössä.

• mistä puhutaan

Tässä olikin kysymyksessä nämä idioottimaiset palstahäiriköinnit.

• kirjautunut

Olenhan.

• kirjautunut

Nyt olen.

• ?`=
        kirjautunut kirjoitti:

Nyt olen.

Miltäs nyt tuntuu?

• k/k

Jotkut muistaa kirjaimet k/k ja niitten käyttöön on hyvä syy.
      Kun sivut takkuaa niin pitää sulkea ja päivitellä yhtenään ja ei jaksa aina kirjautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3055
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1057
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe