POJAT!! Mitä mieltä ootte HEPPATYTÖISTÄ???? :)

Elsberg

Noniin eli mua kiinnostas kauheesti tietää että mitä mieltä te ootte ratsastusta harrastavista tytöistä tai tytöistä joilla on oma hevonen?? ;)
Olen siis 16v tyttö ja mulla on oma hevonen ja huolehdin ulkonäöstäni ja olenkin ihan nätti!! Ja pukeudun myös hyvin kouluun yms.. :)

NIIN ja ollaanko me paremman näköisiä??
Ja voisitteko seurustella heppatytön kanssa??
Ja mitä mieltä ootte ylipäätänsä heppatytöistä??

KAIKKI vastaamaan!!

95

5426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExGymGuy97

Ei heppatytöissä mitään vikaa ole PAITSI jos KOKO elämä on talleilla käymine ja hevosista puhuminen. Ainakin oman kokemuksen mukaan ihan mukavia ja nättejä on ollut ja voisin ehkä sellasen kanssa seurustella.

• Elsberg

Ohohoo kiva tietää ;)

• Anonyymi

Pelkkää metakkaa viddu

• Tulipas taas pitkä..

No mites se nyt haittais, itte olen kyllä aika nuori että pystyisin kokemuksella vastaamaan, mutta meillä ollu 3 hevosta, ja molemmilla sedillä myös.
      Se vaan että jos on oma hevonen omassa tallissa niin aika lailla ne sen vapaa ajan vie ellet tiedä jotakuta joka niitä pystyisi hoitamaan esim. lomareissun aikana.

Itse olen kyllä enemmän tonne ravipuolelle kääntynyt näissä hevoshommissa nykyään, ratsastus voisi kiinnostaa vain koska olen aika hemmetinmoinen westernfriikki. Ja onhan se hevonen kyllä hieno eläin. Mutta kyllä minä voisin hevostytön kanssa seurustella (jos nyt pääsis ihan tytönki kaa seurustelemaan)
      Mutta eipä tätä ikää ole minulla ku reilut 14.
      Sitten nuo kysymykset mitä esitit:
      NIIN ja ollaanko me paremman näköisiä??
      V: Kai se ny menee samannäkösenä ku muutki tytöt, kauneus on katsojan silmissä tosin. Itse en esimerkiksi välitä hirveästi näistä isorintaisista tytöistä.

Ja voisitteko seurustella heppatytön kanssa??
      V: Kuten tossa tuli sanottua, niin kyllähän se kävis jos luonne on mukava, ja ulkonäkö aina plussaa, turha sitä on kieltäminen...

Ja mitä mieltä ootte ylipäätänsä heppatytöistä??
      V: Tuntuu että osa niistä ei oikein tajua kuinka paljon vastuuta se oma hevonen tuo. Jotkut tuntuu miettivän että kun ruokkivat ja harjaavat sen pari kertaa päivässä, eikä se ole homma eikä mikään. En ole varma miten noi tallit täsmälleen toimii, mutta meillä ainakin täyty aamuks päästää ulos ja illaks takas sisään talliin, ja sitte niitte ulkona ollessa lapioit sonnan kottikärryihin ja kärräät muualle. Sitä kun parikin kuukautta toistaa niin tuntuu että siinä useampi hevostyttö haluaisi palata siihen harjaamiseen ja ratsastamiseen.
      Mutta nuo ovatkin enemmän niitä 12-vuotiaita. Uskon ja toivon että vanhemmat osaavat paremmin nämä hevosasiat miettiä.

Varmistan tähän loppuun vielä että en nyt mieti jokaista hevostyttöä vastuuttomana kakarana ja olen sitä mieltä että asia on luultavasti erittäin tapauskohtaisesti. Jotkut vaan pitävät itsestään enemmän meteliä kuin toiset.

• minävaaaaN

Toi on kyllä niiin totta, et kaikki ihq 12v tytöt haluaa oman hevosen mut sit esim 1 vuoden pääst niit ei kiinnosta enää paskan vertaa muu ku se ratsastus.... Ei millää kehtais sitä karsinaakaan edes puhdistaa!! :o

• hurjaa menoa

Tykkäätkö tiirailla orien isoja peniksiä?? Olen kuullut että monet heppatytöt harrastaa aika roisejakin leikkejä hevosten kanssa.

• SIIS WTF?!?!?!?

Ööööö siis mitä helve*tiä??? ;D Ai me muka kateltas orien munia?? Just joo ehkä ei,,,, ihan sama asia ku joku kattelis jtn esim. koiran peniksiä :D
        Että ei kyllä ensimmäinenkään mun tuntema heppakaveri kattele, SORI ja noit on ainaki yli 20kpl!!!! :D

• heppatyttö96

joo samaa mieltä!!! ei kukaan ehdointahdoin niitä tiiraile!!!! sitä paitsi, se on osa hevosta....

• heppatyttö96
        heppatyttö96 kirjoitti:

joo samaa mieltä!!! ei kukaan ehdointahdoin niitä tiiraile!!!! sitä paitsi, se on osa hevosta....

....ihan niinkuin korvakin on osa hevosta!

• Anonyymi
        SIIS WTF?!?!?!? kirjoitti:

Ööööö siis mitä helve*tiä??? ;D Ai me muka kateltas orien munia?? Just joo ehkä ei,,,, ihan sama asia ku joku kattelis jtn esim. koiran peniksiä :D
        Että ei kyllä ensimmäinenkään mun tuntema heppakaveri kattele, SORI ja noit on ainaki yli 20kpl!!!! :D

kyllähän moni tyttö niitä koiran peniksiä katselee ja toiset laittavat niitä pimppaansa sisään

• 14v poika

Mä oon ihastunu yhteen "heppa tyttöön" :3

• loveloveee

Uuuh

• Ab95

Mitä välii mitä toinen harrastaa ja ratsastus trikoot on aina plussaa.

• Elsberg

Hyväää, toi on oikee asenne ;))

• doe-eyes

Joo mä oon 15-v tyttö joka ridaa, ja mulle se on harrastus, ei koko helvetin elämä, niinku suurimalle osalle "heppatytöistä". Pakko sanoo et suurin osa tallilla pyörivistä on rasittavia ihmisiä joille hevoset ja talli on henki ja elämä. Mä tykkään ridaamisesta sairaan paljon ja on hyvä fiilis kun saa tehtyy täydellist yhteistyötä hevosen kanssa, mut mä jätän heppajutut tallille enkä hehkuta sitä muille. Ja voin sanoo et perus heppatytöt vituttaa mua.

• doe-eyes

Jaa lisäys tohon sun alotusviestiin, huomaa sun kirjotustyylistä et kuulut niihin raivostuttaviin heppahulluihin.

• Elsberg
        doe-eyes kirjoitti:

Jaa lisäys tohon sun alotusviestiin, huomaa sun kirjotustyylistä et kuulut niihin raivostuttaviin heppahulluihin.

Hahhaa en tod. oo! :D Koska mä niiiiin VIHAAN niitä vit*n ihq heppalissuja on kaikki tallit täynnä ha ne on niiiin raivostuttavia, pitää yrittää aina esittää kovaa ja kaikkitietävää ja pitää olla kaikilla ne vit*n NOLOT samikset takit päällä.....Huoh! Siks mä käynkin tallilla aina nopsaa, liikutan hevosen ja That's It. Ja vapaa aikana teen kaikkea muuta kivaa ;)

• Anonyymi
        doe-eyes kirjoitti:

doe-eyes

Ei ne oo raivostuttavia jos oikeesti tykkää hevosista

Oon yks hevishullu

• omahepo

Olen 15v tyttö. Hevosen omistan ja kyllä se elämäntapa on. Parhaat kaverit suurimmaksi osaki myös hevosen omistajia/harrastavat hevosia ja kyllä ne hepat se yleisin puheenaihe on. Kyllä vapaa-aika kuluu talleilla, poikaystäväni on välillä mukana ja hän harrastaa tavoitteellisesti urheilua, niinkuin minäkin, joten molemmat ymmärrämme että harrastus on kaikki. Välillä järjestetään yhteistä kahdenkeskeistä aikaa ja oikeastaan tämä on meille sopiva tyyli. Ei se harrastus vain luonne....

• Heppatyttö

Heppatyttö olen, varsinaista omaa hevosta ei ole, mutta "puolikas" kylläkin. Käydään siis toisen omistajan kanssa vuorotellen liikutteleen, joten itelle tulee about kolmesti viikossa liikutusvuoro. (riippuen suuresti tietysti molempien menoista). tuon hepan lisäksi käyn ratsastustunnilla kerran viikkoon, vedän hevoskerhoa (3x/kk) ja valmentaudun kisaan. Tallilla kuluu siis monta päivää viikossa ja olen tosiaankin hevosihminen. Ystävistä osa on hevospiireissä, osa ei.

Ja sitten pointtiin. Seurustelen, that's it. Kyseessä on kylläkin kaukosuhde, että silloin kun ihan face to face nähdään, niin yleensä järjestellään vaan yhteistä aikaa mahd.paljon ja unohdetaan suuri osa muista asioista. Toki tähänkin suhteeseen kuluu aikaa (puhelin ja netti on olemassa, meidän tapauksessa myös etanaposti kulkee) ja joskus, kun koulussa ja muussa elämässä on kiirettä, on jokseenkin huvittavaa yrittää puhua kännykkään, juoksuttaa hevostaan ja kuunnella, kun toinen on tulossa omista harrastuksistaan kaikella kiirellä. Mut aikaa on vaan järjestettävä.

Ja tosiaan jos poikaystäväni meille päin tulee, niin yritän järjestellä heppailuni mahd. vähälle. Ongelmaksi ei tosin ole muodostunut jätkän raahaaminen tallillekaan - vaikka hän ei hevosista itse kiinnostunut olekaan, niin kunnioittaa harrastustani (tai oikeastaan elämäntapaani) ja tulee mukaan ja touhuaa, olempa saanut satulaankin asti jokusen kerran. Vastapainoksi minä olen valmis osallistumaan hänen menoihinsa, jos sellainen tilanne on.

Eli hevosen omistaminen (ainakaan puoliksi) ei ole ongelma suhteelle.(;

ps. ulkonäöstä sen verran, että minusta ei muualla erota, että heppatyttö olen. Moni hevospiirien ulkopuolinen tuttu on hämmästynyt suuresti kun on kuullut omasta konistani..:D toki joskus lähikauppaan eksyy tallivaatteissa, mut muuten sitten tallilla olen paskaa lappava heppatyttö, muualla edelleenkin heppatyttö, joka vain ei näy ulospäin, ellen ala kertomaan asiasta. Enkä tosiaan käytä kaikkea aikaani hevosista puhumiseen, maailmassa on niin monta muutakin asiaa puhuttavaksi.

pps. jotakuta kuitenkin kiinnostaa, ikää tulee mulle 16v. ens kuussa, poikaystävä puolisen vuotta vanhempi.

• Rainbow Dash

Hevoset on ebin.

Itse diggaan kuitenkin enemmän poneista... If you know what I mean, that is..

• meni97

olen yhden "heppatytön"kanssa seurustellut, mutta meni poikki kun en jaksanu sitä "arvaa mitä? mä olin tänää tallil ja ratsastin luciferil" muuten kyllä yleensä mukavia.

• Elsberg

Lisääää vastauksii!!!!

• 00poika

Heppatytöillä on hyvä perse ainaki. Eipä kauheesti valittamista :)

• 00poika

Ja niil voi kans olla hyvät tissit koska jotkut käyttää urheilurintaliivei nii ne nostaa. ja siis meinasin että niillä on hyvä pe-rse

• Elsberg
        00poika kirjoitti:

Ja niil voi kans olla hyvät tissit koska jotkut käyttää urheilurintaliivei nii ne nostaa. ja siis meinasin että niillä on hyvä pe-rse

Hahhaaaa kaikki sanoo tota! :p

• poika 15
        Elsberg kirjoitti:

Hahhaaaa kaikki sanoo tota! :p

HYI!!! ei ikinä heppatyttöä! yleensä haisee ihan hevoselle=paskalle sekä ainakin tuntemieni hepoatyttöjen perseet ovat leiveitä ja littania... ratsastaja = huono perse = pojat ei tykkää

• asian valaisija:)
        poika 15 kirjoitti:

HYI!!! ei ikinä heppatyttöä! yleensä haisee ihan hevoselle=paskalle sekä ainakin tuntemieni hepoatyttöjen perseet ovat leiveitä ja littania... ratsastaja = huono perse = pojat ei tykkää

Ite saatana haiset paskalle ku muhit siel sohval ka oot nii nössö et paskot housuihis. Eikä mun perse oo mikää levee ja littana vaa kapee ja iso. Hevoset ei oo ihan nössöi varte:)

• OnniNuotio

Panisin

• EI HEPPATYTTÖJÄ

heppatyttöjen kanssa suhteesta ei tule mitään. inhoan eläimiä, eniten just niitä helekutin hevosia. tyttö jauhaa vaan "hepat, hepat, hepat" ei ei tulis mitään. haisevatkin hevosen paskalta. anteeks julma totuus ilmi.

• annasinkkooooo

Hahhhaaaaa toi on niiiin paskapuhetta!! :D ja ite haiset!! :o

• ei se vaan oo nössöille

Itse on heppatyttö.
        Talli asiat pysyy tallissa ja jos joku haluu puhuu mun seuras hevosista niin sitten kyllä.Itse inhoan viisastelua ja samasta asiasta koko ajan jauhamista.
        Hevoset eivät ole nössöille.
        Uskaltaisitko itse mennä eläimen selkään joka voi painaa yli sata kiloa? Uskaltaisitko mennä itse eläimen selkään joka voisi tappaa sinut parissa sekunnissa?! Hevoset ovat ihania ja valloittavia eläimiä. Ja ratsastuksessa vahvistuu lihakset.Perse ei vain voi olla leveä ja littana. Se ei vaa oo mahollista :D

mun sanottava ratsastuksesta.

• Anonyymi
        annasinkkooooo kirjoitti:

Hahhhaaaaa toi on niiiin paskapuhetta!! :D ja ite haiset!! :o

Niinpä

Ja toi on haukkumista et kiitti vaan ootteki aika ärsyttävii näköjää ku pelaatte vsan

• Paavofani

Ite oon heppa tyttö enkä mielestäni mikää lissu oo..

• p 14

HYVÄ PERSE !

• hurmuris

Mun luokalla on yks sellane ja ma tykkaan siita etta ne on tosi kivoja

• Elsberg

Ok :) Lisää VASTAUKSII!!!

• hurmuris
        Elsberg kirjoitti:

Ok :) Lisää VASTAUKSII!!!

hevostyttoja uuh!!! ah ah!!!

• asdfghjkethk

Tuppaa välillä oikeesi tuntumaan et me heppatytöt ei kelvata kellekkään juuri harrastuksen takia... Harrastan ratsastusta n. 2-3 kertaa viikossa enkä vapaa-ajallani puhu hevosista muiden kuin ratsastuskamujeni kanssa mutta silti tuntuu että kaikki pojat valittavat...

• meni97

mun luokalla on yksi heppatyttö ja sen perse on jotain niin taivaallista että mulla stondis on nytkin kun vaan ajattelen

• roselia
        meni97 kirjoitti:

mun luokalla on yksi heppatyttö ja sen perse on jotain niin taivaallista että mulla stondis on nytkin kun vaan ajattelen

se olen minä ;) jos haluat ni voidaan hommata se stondis pois, tuu vaa kysymää ;)

• meni97
        meni97 kirjoitti:

tiedätkö kuka olen? Et

• meni97
        meni97 kirjoitti:

tiedätkö kuka olen? Et

mikä on mun nimi

• Elsberg
        meni97 kirjoitti:

mikä on mun nimi

Lisäää vastauksii!!

• niinpaa

Yleensä nätimpiä ku muut tytöt. :3 Kelpaishan semmone jos ei koko elämä ole hevonen, toinen hevonen ja talli.

• samsu00

yhell mun luokkalaisel heppatytol on nii hyva perse et alkaa stondaa heti ku ma naan sen

• samsu00

yhell mun luokkalaisel heppatytol on nii hyva perse et alkaa stondaa heti ku ma naan sen ja kuha sen elama ei oo pelkkii hevosii

• samsu00
        samsu00 kirjoitti:

yhell mun luokkalaisel heppatytol on nii hyva perse et alkaa stondaa heti ku ma naan sen ja kuha sen elama ei oo pelkkii hevosii

sori askeisii viestei tuli vahingossa kaks

• Elsberg
        samsu00 kirjoitti:

sori askeisii viestei tuli vahingossa kaks

Ok ;D LISÄÄ!!!!???

• samsung
        samsu00 kirjoitti:

yhel mun luokkalaisella hepal on nii hyvä perse et alkaa stondaa heti ku mä nään sen ja haluaisin niiiiiiin imeskellä sen 20cm kuivaa ja kurttuista vaginaa ja lopulta laueta sen turvalle

• lovehorsegirls!
        samsung kirjoitti:

yhel mun luokkalaisella hepal on nii hyvä perse et alkaa stondaa heti ku mä nään sen ja haluaisin niiiiiiin imeskellä sen 20cm kuivaa ja kurttuista vaginaa ja lopulta laueta sen turvalle

Heppatytyt on ihania, seksikkäitä ja kauniita, sekä hyväkroppaisia!! ;) Niillä on upee luonne ja ei ole mtn hiljasii hissukoita! Eikä pelkää kuraa ja pas*aa ;););)
        Mä rakastan heppatyttöi ja oon 2 sellasen kaa seukannu

• Anonyymi

Kerranki jotain viisaampaa puhetta

• Mr Frasier

Heppatytöt on mahtavia! Miksi? Annan 10 syytä miksi:
      1. He eivät koskaan nalkuta, että kotona on sotkuista, koska ovat itsekkin jatkuvasti paskaisia.
      2. He ovat tarpeeksi karkaistuneita juodakseen maitoa suoraan tölkistä.
      3. Heitä ei haittaa, vaikka pelehtisit muidenkin tyttöjen kanssa, koska ovat kuitenkin aina tallilla.
      4. He ovat tottuneet vauhtiin ja vaaratilanteisiin, eivätkä pelkää olla kyydissäsi.
      5. He eivät koskaan valita, että meikit ovat levinneet.
      6. Näet heidät jatkuvasti pelkissä tiukoissa vaatteissa.
      7. He eivät koskaan käytä salaa luottokorttejasi kenkien ja mekkojen osteluun. (loimet, harjat ja hevosvarusteet ovatkin sitten asia erikseen.)
      8. He eivät koskaan ehdi lihoa muodottomiksi, joten voit esitellä heitä ylpeinä kavereillesi.
      9. He eivät koskaan jaksa riidellä turhasta tapeltuaan koko päivän hevosten kanssa.
      Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä....

10. He ovat aina valmiita ratsastamaan.

• mävaaaa

Hahhhaaaaaaaa ;p

• hihhuli:D

Noi oli kyl niin hyviä et rupes ihan naurattamaan, sillei hyvällä tavalla ;) 2. pitää mulla paikkansa aika napakympillä. Tuppaan aina kotona vaan kattomaan ettei kukaan nää ja juon tölkistä suoraan, ihan sama se mulle on ku ei kukaa tiedä XD

• P01KA16

Ok aluksi ei "heppatytöissä mitään vikaa ole minä ainakin rakastan eläimiä kauheasti (2 koiraa, 2 kissaa, käärme), mut se ei ehhkä ole hyvä juttu jos on koko ajan talleilla. Sitten toiseen juttuun: mis päi asut? Ite asun Turussa, et voitais tavata jos siis asut jossain lähellä!

• P01KA16

Siis jos et seurustele tai mitään, mutta arvelin kysymmyksestä että et

• Brandon 16v

Itse en välitä mitä harrastaa, kunhan antaa aikaa muillekkin kuin harrastukselle. Te "heppatytöt" ootte ihan tavallisia ihmisiä kuten muutkin. Ette te eroo muista tytöistä kovin paljoa. Vai eroatteko? Käytätte vaan paljon aikaa harrastukseenne. It's ok :D Mut olenhan joskus ihastunut "heppatyttöihin". Te olette mukavia tai ainaskin he joille olen puhunut.

• en ole hevonen

Ei ole mitään "heppatyttöjä" olemassa vaan on ihmisiä joiden harrastuksena on hevoset. Vihaan sitä että pitää lokeroida ihmiset.. En ole "heppatyttö" vaikka opiskelenkin hevosalan ammattilaiseksi ja olen harrastanut ties kuinka kauan koska koko elämä ei pyöri niissä, vapaa-ajalla en ajattele hevosia, en puhu siitä aiheesta muiden kanssa enkä yritä saada muita harrastuksen pariin koska se on vain asia jota harrastan, ei koko elämä. Jokainen saa tykätä ja tehdä siitä mistä pitää ilman leimaamista. Ja totuushan on että ihminen voi olla ihan minkälainen tahansa vaikka harrastaisi mitä tahansa.

• P01KA16

Edellisen kommentin kirjoittajan kanssa samaa mieltä kylläkin. Vaikkakin tod. näk. Jos ihminen pitää hevosista hän pitää myös muista eläimistä.

• Anonyymi

En ajattele koko ajan hevosista mut aloitan kohta kyllä ratsastuksen eikä se ole mun koko elämä

Rakastan myös koiria,kissoja,delfiinejä............

• assddgg11

Ei mitää vikaa jos osaa puhua muust...akin kuin hevosista

• Brutaali moukka

Ratsastusta ja paskat
      lopeta se ruualla leikkiminen

• Kahtsing

Tuskinpa kukaan näistä, jotka sanovat omistavansa hevosen, oikeasti sitä omistaa.
      Vaan vanhemmathan sen on maksanu.

• poika 15 v

ei hevosella ratsastaminen tee ihmistä paremman näköiseksi tai persettä paremmaksi. ratsastus on aika lapsellinen harrastus, ja harvaa poikaa semmonen sytyttää, ellei ole joku makkara natsi joka syö pelkkää meetwurstia

• Jee jee

Ei mutta usein kivan näköiset ja mukavat ihmiset pitävät ratsastamisesta

• ukillgn

Ratsastavilla tytöillä on hyvät perseet.

• elsberg1

LISÄÄÄ VASTAUKSIII!!!!! :D

• -96

meijän yhessä kaveriporukassa on 6 tyttöä ja neljä poikaa ja kolme tytöistä harrastaa ratsastusta ( olen yksi niistä ). ja ei se ketään niistä haittaa! välillä tulee kuitenkin pojilta sellasta että ''miten te jaksatte tota ratsastusta'' :D:D:DD.....
      mutta just yks noista heppatytöistä on seurustellu ehkä yhen komeimmist pojist ketä tunnen ! :D ja ne oli yhessä noin 1,5 vuotta! mutta hetki sitte niille kuiteskin tuli ero ja nyt tää tyttö on ihan surullinen ja tää on mun paras kaveri!
      että KYLLÄ heppatytöistä tykätään samalla tavalla kun muista!!!

• heppatytöt<3

olin yhessä puol vuotta yhen tytän kanssa joka harrasti ratsastusta! ei se mitenkään ulkonäössä silleen näkynyt että tallilla kävi :) se kävi siellä noin 1-2 kertaa viikossa. se oli tosi kaunis ja tosiaan sillä oli hyvä perse ! xd
        heppatytöt on just parhaita!

• lovee
        heppatytöt<3 kirjoitti:

olin yhessä puol vuotta yhen tytän kanssa joka harrasti ratsastusta! ei se mitenkään ulkonäössä silleen näkynyt että tallilla kävi :) se kävi siellä noin 1-2 kertaa viikossa. se oli tosi kaunis ja tosiaan sillä oli hyvä perse ! xd

Niiiin on

• Anonyymi
        heppatytöt<3 kirjoitti:

Miten te jaksatte jauhaa niistä peeseistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten te jaksatte jauhaa niistä peeseistä

Siis perseistä*

• iha kivoja

Ainoo huono puoli kun on itse allerginen hevosille :D

• 17. poika

Itse olen seurustellu yhen heppa tytön kans ja nykynenki on heppa tyttö :3 josta joudun kyllä kohta varmaa luopumaan ku muutetaan :(. Oon itekki joskus ratsastanu ja tykkään hevosista :) Heppa tytöt vaan on yleensä nii söpöjä :33

• Dude12

Mä tykkään tytöist ketkä ei liiku nii massan mukan et niil o jotai muutaki : taiteilee, ratsastaa laulaa (ja tunteel eikä mitää sellast muute vaa) yms oon 16v pia 17v raumalt

• 1213

Mua kiinnostaa enemmän semmoset "poikamaiset" tytöt, jotka ei mee massan mukana. Ei ratsastamisessa mitään vikaa siis ole, mutta minuun se ei vain jotenkin kolahda.

• MINÄ

Henkilökohtaisesti en pidä heppatytöistä koska ainoa asia jonka päällä tytöt saa ratsastaa olen minä. Piste.

• kik:Lensuu

ittelläni oli aikoinaa puoliks oma hevoen mut homma loppu sitte. aloin käymää tunneilla ja nyt vuokraanki sitte nii itseppäistä ponia et joskus menee hermot:D sanoin joskus viimevuonna kaverille (pojalle) leikillä että taidan lopettaa ratsastuksen, nii kaskas tuon suu loksahti auki ja sano aika kovaa että miks ihmeessä ku pidän siitä harrastuksesta jne. ratsastus on mulle elämäntapa, varsinki esteet.esteratsastaja henkeen ja vereen. silti pidän hevosasiat blogissa ja tallilla. enhä mä nyt kavereita ja tällässiä ala kiduttaa ku kukaa ei tiedä mikä säkä on! jos joku juttelee mulle nii mäki sit sille. ja ittehän en näistä perseistä tiiä mut :D tasapaino ainaki kehittyy ja hei.. kylhä toi esteratsatus nyt on iha sika siistii ja kouluki jos sitä osaa. mulle se on silti ydinfysiikkaa... ulkonäöstä huolehdin, pukeutuminen on kivaa enkä mä miltää apinalta haluu näyttää ja rasvsis hiuksis on ahdistavaaa, mä en ees tiiä mitä haen täl tekstil mut xdd ei kaikki heppatytöt paskalta haise ja talvel heppa lämmittää kivasti:3

• 13.v.tyttö.jostai

Heppatytöt niin sanotut hevosihmiset ovat periaattessa ihmisiä missä muutkin... Paitsi että yleensä.. He ovat itsevarmoja.. Ja välillä myös itsepäisiä.. Kiintymys johonkin "harrastukseen "/urheilulajiin.. esim. Ratsastukseen tule toden näköisesti meillä tytöillä siitä että on jotakin kautta ratsastanut ennen tai haluaa paikan minne mennä karkuun arkeee taj... Itse omistan ponin nimelta "Friday Bang " Rane.. Juu ratsastus on rankaa esimm sillo ku on talvi.. Pojat suhtautuu mun koulus muhu sillai et ne tietää kuka mä oon mut ne ei tuu juttelee.. Ellei ne haluu ärsyttää mua.. Ja sitä moni poika ei tosiaan haluu... Jos katse vois tappaa nii... En tiiä kuinka monta poikaa ois kuollu... XD ja jos pojat valittaa mulle et muka ouhun hevosist "niille" nii ne on urpoi.. En puhu pojille hevosist jos ne ei kysy Xdddd...

• Asfajslkdvdjsb

Kunhan koko elämä ei ole hevosissa

• Omasta kokemuksesta heppatytöt on vitun oitoja ainaki 5 alakoulus joskus ja kaikki niist rumia epäsosiaalisia ja leikkii vieläkin yläkoulussa keppihevosilla...

• homojenhomo

NE VARMAAN PANEE HEVOSIA :D

• yolotheplayer

11v poika, hevosten penis on n. 30cm, mahtu kokonaa kakkosee.

• Anonyymi

Aikamoisia jakorasioita ainakin ne mitä minä tunnen.

• Anonyymi

parhaita

• Anonyymi

Heppatytöt ruualla leikkijöitä ja valittajia

• Anonyymi

No ite käyn ratsastamaasa jaa tuota on ne heppa tytöt parempia ku ne kaupunki oudot kun asun maallakin jaa tälllees

• Anonyymi

Ihan ok.
      Itte oon yhdessä yhen kaa

• Anonyymi

oon poika. Okei eli siis, miks kaikki haukkuu heppatyttöi ruualla leikkiöiks. Ite oon heppaytön Kaa yhes ja kyllähän se kaunis on. Itte en tiiä miks kaikki jauhaa niitten perseestä, mutta kyllähän se munkin muija on ihan Timmi (varsinkin tiukoissa vaatteisa näyttää hyvältä ;P)
      Mutta joo o kyllä itte ainakin pidän hepoista

• Anonyymi

Kyllä seurustelen heppa tytön Kaa

• Anonyymi

Ite oon kans 16 vuotias hevosihminen ja omistankin pari hevosta, mutta tajuan ja ymmärrän, miksi joitakin ärsyttää se, että heppatytöt puhuu jatkuvasti hevosista. Kyllä itteäki ärsyttää, jos oma poikakaveri puhuis koko ajan mopoista ja videopeleistä.
      Voit ihan itse kysyä vaikka tyttö/poikakaveriltasi että onko hänestä OK että kerron esimerkiksi tallijutuista ja tällasista, ja jos ei ole niin jätetään heppajutut tallille ja tallikavereiden yhteiseksi.

Ja huom!! Hevostytöt käy yleensä tallilla käymisen jälkeen pesulla, niin haiseminen ei ole kovin yleistä😂 ja ratsastajat ovat tavallisia ihmisiä yhtälailla kun vaikka jalkapalloilijat.
      Lisään vielä, että ratsastus ei ole nössöille. Tietäjät tietää

• Anonyymi

Himokkaita ne ainaki on, eikä se välttämättä huono asia ole. Eikun heiniin!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3452
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      2097
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      70
      1950
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1358
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1326
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe