Vartalon MRI näytti että molempiin keuhkoihin on
ilmestynyt monta uutta metaria - 9 kpl-
taudin nimi: munuaiskarsinooma, todettu 1,5 vuotta sitten.
Henkitorvessa n 2,5 cm metari.
Hoito?
Sutentin annostus nostettiin - nyt menee 4 vkkoa Sutentia -
2 vkkoa taukoa -
sitä vain, että lääkkeen sivuvaikutukset nyt jo entisellä
annostuksella vaikea kestää - jalat kuin palohaavoilla.
Hyvin kivuliaat.
Miettii, milloin onkologi ilmoittaa että edessä on tilanne
ettei enää kannata yrittää.
Miksi uusia metareita vaikka Sutentia koko ajan?
3
187
Vastaukset
- rs2012
Kipusi kuulostavat kovilta,voisiko pyytää onkolgisi kirjoittamaan lähetteen kipuklinikalle,sieltä varmasti löytyy apua kipuhin.Tiedän mitä tuollaiset kivut ovat,ja olen itse potilaan kipuklinikalla saman asian takia ja saan apua.
Syövästäsi en tiedä mitään,sairastan rinta syöpää itse.Kysy suoraan onkologiltasi mitä edessä päin on tulossa,ymmärrän että olet hyvin huolisasi ja peloisasi,mutta jos haluat tietää niin on vain rohkaistava itsensä ja esittää kysymys.Se on vaikeaa,mutta jos haluaa tietää...Onko sinulla ketään läheistä jonka voit ottaa mukaasi?
Halit sinulle ja toivotaan että kaikki järjestyy ja hyvin päin. - Aina on toivoa
Onko kokeiltu muita lääkkeitä, esim. Afinitoria? Itse olen Sutentin jälkeen käyttänyt Afinitoria jo yli vuoden ajan. Tauti ei ole edennyt ja sivuvaikutuksetkin ovat vähäiset, ainakin minulla.
- myös sp
Näin autaa sp toista sp ,toivottavasti apua löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1661915Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1811422Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66983