Moi!! Eli asun turun lähellä ja pidän näyttelemisestä ja tanssista ja yms. Ajattelin laittaa ekaks hakutoiveeksi ton turun klassillisen lukion ilmaisulinjan. Onko jollain kokemusta niistä pääsykokeista tai voiko siihen jotenkin valmistautua?
Lukioon turussa..
9
1248
Vastaukset
- Näyttelijäksi:)
En tiiä, mut itekkin kaipaisin kokemuksia, koska samaa paikkaan oon hakemassa:-)
- itse tein niin
Käytä tajuntaa laajentavia aineita ennen pääsykokeita niin voit ajatella asiakokonaisuuksia paljon kattavammin ja loogisemmin. Sillon pääset pääsykokeista läpi helposti :)
Kuulemma pääsykokeissa onlisi jokin kirjallinen juttu, josta saa pistäeitä. Muuten Klassikko on oikein kiva paikka olla. Von kirjoittaa jos opo saa selville lisää pääsykokeista
T: Klassikossa 9lk- Näyttelijäksi
Thanks empo:-) se ois hyvä kiva!:-D
- Näyttelijäksi
Näyttelijäksi kirjoitti:
Thanks empo:-) se ois hyvä kiva!:-D
Sorge noi kirjotusvirheet;-)
- KaLulainen
Kyllä Kaarinan Lukiossakin ois musiikkiteatterilinja...
- Kaarinalainen
Juu, tiedän mutta en haluaisi kaarinan lukioon. Ja innostuin tosta klassillisesta lukiosta:)
- miettikää vielä
ihan perseestä koko koulu täynnä jotain kermaperseitä ja kauhee ilmapiiri
t. Klassikon lukion ykkönen- Kids turpaan juva
Tulkaa juvan amiksee, vitu kids.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694