Talvivaara lomauttaa

Ei taida tulla tästä Talvivaarasta toimivaa ja kannattavaa yhtiötä.
Lieneekö enää sijoittajillakaan uskoa yrityksen mahdollisuuksiin ?

18

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten käy?

      Kainarin nettisivut tietää kertoa Tavivaaran alueella oleva 3,8 miljoonaa kuutiota vettä jotka yhtiön pitäisi käsitellä ja johdettava luontoon.
      Määrä on siis 3,8 miljardia litraa !!!!
      Näinköhän tämä Talvivaara Oy pystyy ne käsittelemään niin ettei luontoon pääse sieltä myrkkyjä.
      Siihen sitten keväällä tämän talven sulamisvedet tulevat lisäksi.

    • Onko töitä enää?

      Teollisuudessa on ollut paljon lomautuksia ed.vuonna.
      Toivottavsti omistajat ja johtoryhmät eivät tee irtisanomisia että löytyy vielä veroeurojen maksajia suomalaisita.Vaikuttaa aika suurilta nuo säästötoimen piteet joilla tavan suomalaisia tullaan verottamaan tulevaisuudessa.

      • Bioteknikko

        On selvää että miljoonia vielä menee että luonto saadaan ensi kesänä kemikaaleista puhtaiksi.


      • Myrkyt
        Bioteknikko kirjoitti:

        On selvää että miljoonia vielä menee että luonto saadaan ensi kesänä kemikaaleista puhtaiksi.

        Ei töihin talvivaaraan siellähän menee terveys.


      • kerranmevaaneletään
        Myrkyt kirjoitti:

        Ei töihin talvivaaraan siellähän menee terveys.

        MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?


      • se laatu
        kerranmevaaneletään kirjoitti:

        MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?

        Kaikissa työpaikoissa ei ole Talvivaaran kaltaista myrkyn katkua


      • Työ ja terveys
        kerranmevaaneletään kirjoitti:

        MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?

        Yhdistetyssä toimisto kautta luonnonsuojelutyössä.
        Tokihan jos jää sohvamakkaraksi voi kuluttaa itsensä sielläkin loppuun.


    • kriisistä kriisiin

      Ei ainakaan nämä aikaisemmat talvivaaran touhut luo uskoa siihen että ne onnistuisi jatkossakaan.

    • Myös sinun

      Älkää menkö asioiden edelle, aika lailla normaalia toimintaa teollisdessa näinä aikoina, te
      molopäät vaan manaatte aina sitä negatiivisuuden pirua esiin, olipa asia mikä hyvänsä.
      Itse toivon että saavat tuotannon aj ympäristöasiat kuntoon, se olisi Kainuun etu.

    • j.pennasen veli

      Taasko se isä sinut vapautti noita paska aloituksia laittamaan.Noihan on ollunna jo joka lehdessä, turhaan tänne kopsaat vanhoja uutisia.

    • Perä fani

      Okaa nyt viherpeukalot onnellisia.

    • naapurisi

      J-pennasta ei voi lomauttaa kun on työtön,lapsesta asti on kuulemma ollu kunnon häirikkö.

    • loyyyyyuf

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

    • sijoittaja3

      Ei lopu toiminta koskaan Talvivaarassa, Solidium lisää sijoituksiaan sinne .

      • Haju vai vesi

        Talvivaaran ympäristöasiat kuntoon sen jälkeen saa toimia.


      • Kankkulan kaivoon

        Valtio ei ole ilmeisesti kärsinyt vielä tarpeeksi tappioita Talvivaaran osakkeissa.


    • j-pennasen veli

      j-pennanen on saanu taas äidiltään,lääkkeitä että pääsee tietokoneelle.

    • gregegegeg

      Talvivaaralle pitää ehdottomasti antaa luvat ottaa talteen kaikki arvokas aine mitä sieltä maaperästä löytyy. Ei mitään järkeä myltätä koko paikkaa isolla rahalla ja jättää arvokkaat aineet ottamatta talteen. Sitäpaitsi turvallisempaa ne on ottaa talteen kuin antaa valua pitkin vesistöjä. Toki tulee seurata miten nuo muut aineet saadaan talteen turvallisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe