Ei taida tulla tästä Talvivaarasta toimivaa ja kannattavaa yhtiötä.
Lieneekö enää sijoittajillakaan uskoa yrityksen mahdollisuuksiin ?
Talvivaara lomauttaa
18
257
Vastaukset
- Miten käy?
Kainarin nettisivut tietää kertoa Tavivaaran alueella oleva 3,8 miljoonaa kuutiota vettä jotka yhtiön pitäisi käsitellä ja johdettava luontoon.
Määrä on siis 3,8 miljardia litraa !!!!
Näinköhän tämä Talvivaara Oy pystyy ne käsittelemään niin ettei luontoon pääse sieltä myrkkyjä.
Siihen sitten keväällä tämän talven sulamisvedet tulevat lisäksi. - Onko töitä enää?
Teollisuudessa on ollut paljon lomautuksia ed.vuonna.
Toivottavsti omistajat ja johtoryhmät eivät tee irtisanomisia että löytyy vielä veroeurojen maksajia suomalaisita.Vaikuttaa aika suurilta nuo säästötoimen piteet joilla tavan suomalaisia tullaan verottamaan tulevaisuudessa.- Bioteknikko
On selvää että miljoonia vielä menee että luonto saadaan ensi kesänä kemikaaleista puhtaiksi.
- Myrkyt
Bioteknikko kirjoitti:
On selvää että miljoonia vielä menee että luonto saadaan ensi kesänä kemikaaleista puhtaiksi.
Ei töihin talvivaaraan siellähän menee terveys.
- kerranmevaaneletään
Myrkyt kirjoitti:
Ei töihin talvivaaraan siellähän menee terveys.
MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?
- se laatu
kerranmevaaneletään kirjoitti:
MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?
Kaikissa työpaikoissa ei ole Talvivaaran kaltaista myrkyn katkua
- Työ ja terveys
kerranmevaaneletään kirjoitti:
MOI! sanoppas minulle missä töissä/työssä ei terveys mene?
Yhdistetyssä toimisto kautta luonnonsuojelutyössä.
Tokihan jos jää sohvamakkaraksi voi kuluttaa itsensä sielläkin loppuun.
- kriisistä kriisiin
Ei ainakaan nämä aikaisemmat talvivaaran touhut luo uskoa siihen että ne onnistuisi jatkossakaan.
- Myös sinun
Älkää menkö asioiden edelle, aika lailla normaalia toimintaa teollisdessa näinä aikoina, te
molopäät vaan manaatte aina sitä negatiivisuuden pirua esiin, olipa asia mikä hyvänsä.
Itse toivon että saavat tuotannon aj ympäristöasiat kuntoon, se olisi Kainuun etu. - j.pennasen veli
Taasko se isä sinut vapautti noita paska aloituksia laittamaan.Noihan on ollunna jo joka lehdessä, turhaan tänne kopsaat vanhoja uutisia.
- Perä fani
Okaa nyt viherpeukalot onnellisia.
- naapurisi
J-pennasta ei voi lomauttaa kun on työtön,lapsesta asti on kuulemma ollu kunnon häirikkö.
- loyyyyyuf
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
- sijoittaja3
Ei lopu toiminta koskaan Talvivaarassa, Solidium lisää sijoituksiaan sinne .
- Haju vai vesi
Talvivaaran ympäristöasiat kuntoon sen jälkeen saa toimia.
- Kankkulan kaivoon
Valtio ei ole ilmeisesti kärsinyt vielä tarpeeksi tappioita Talvivaaran osakkeissa.
- j-pennasen veli
j-pennanen on saanu taas äidiltään,lääkkeitä että pääsee tietokoneelle.
- gregegegeg
Talvivaaralle pitää ehdottomasti antaa luvat ottaa talteen kaikki arvokas aine mitä sieltä maaperästä löytyy. Ei mitään järkeä myltätä koko paikkaa isolla rahalla ja jättää arvokkaat aineet ottamatta talteen. Sitäpaitsi turvallisempaa ne on ottaa talteen kuin antaa valua pitkin vesistöjä. Toki tulee seurata miten nuo muut aineet saadaan talteen turvallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532