Vaihdoin Kelpo -liittymän Reilu -liittymään, jotta sain nopeutta nettiin. Nyt saan spämmiä Saunalahdelta. Mielelläni maksaisin liittymästä enemmän jos ei tarvitsisi mainoksia vastaanottaa, kuten Kelpo -liittymän kanssa pystyy tehdä.
Reilu -liittymä on syvältä, varokaa. Taas joutuu vaihtaa liittymää typerän asian takia..
Saulahti spämmää!!
2
698
Vastaukset
- paskanykyään
itselle on alkanut tuleen myös sähköpostispamia saunalahdelta. ilmeisesti jossain pienellä präntätyssä tekstissä olen "antanut luvan" heidän lähettää asiatonta sähköpostia minulle. onneksi mailwasher pro ohjelma lähettää heidän spamit suoraan silppuriin.......
saunalahti on tosi syvältä nykyään. miten voi ennen niin hyvä operaattori mennä näin pilalle? ilmeisesti on saanut Elisa-tauti -tartunnan. - Elintärkeä lepo!
Sama tuska! Minulle soittelevat ja herättevät kesken levon!
Teen yötyötä ja virallinen kännykkälinja on aina nukkumisen aikaan äänettömällä.
Toinen, salainen numero on aina auki perhesyistä.
Tällä viikolla joku helvetillinen häirikkö on jo kaksi kertaa herättänyt minut umpiunesta ja tuhonnut elitärkeän levon!
Häirikkö tuputtaa "nettiliittymää" vaikka nettisopimukset ovat kunnossa, eikä uusiin ole mitään tarvetta! Se häirikölle on tehty selväksi.
On todella törkeää, että Saunalahti häiriköi omaa asiakastaan!
Häirikkö soitti tänään numerosta 0505005044 pitkässä muodossa siis tuo otsikon 358505005044
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861550
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741085Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46861- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769