Vaihdoin Kelpo -liittymän Reilu -liittymään, jotta sain nopeutta nettiin. Nyt saan spämmiä Saunalahdelta. Mielelläni maksaisin liittymästä enemmän jos ei tarvitsisi mainoksia vastaanottaa, kuten Kelpo -liittymän kanssa pystyy tehdä.
Reilu -liittymä on syvältä, varokaa. Taas joutuu vaihtaa liittymää typerän asian takia..
Saulahti spämmää!!
2
715
Vastaukset
- paskanykyään
itselle on alkanut tuleen myös sähköpostispamia saunalahdelta. ilmeisesti jossain pienellä präntätyssä tekstissä olen "antanut luvan" heidän lähettää asiatonta sähköpostia minulle. onneksi mailwasher pro ohjelma lähettää heidän spamit suoraan silppuriin.......
saunalahti on tosi syvältä nykyään. miten voi ennen niin hyvä operaattori mennä näin pilalle? ilmeisesti on saanut Elisa-tauti -tartunnan. - Elintärkeä lepo!
Sama tuska! Minulle soittelevat ja herättevät kesken levon!
Teen yötyötä ja virallinen kännykkälinja on aina nukkumisen aikaan äänettömällä.
Toinen, salainen numero on aina auki perhesyistä.
Tällä viikolla joku helvetillinen häirikkö on jo kaksi kertaa herättänyt minut umpiunesta ja tuhonnut elitärkeän levon!
Häirikkö tuputtaa "nettiliittymää" vaikka nettisopimukset ovat kunnossa, eikä uusiin ole mitään tarvetta! Se häirikölle on tehty selväksi.
On todella törkeää, että Saunalahti häiriköi omaa asiakastaan!
Häirikkö soitti tänään numerosta 0505005044 pitkässä muodossa siis tuo otsikon 358505005044
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253