Vaihdoin Kelpo -liittymän Reilu -liittymään, jotta sain nopeutta nettiin. Nyt saan spämmiä Saunalahdelta. Mielelläni maksaisin liittymästä enemmän jos ei tarvitsisi mainoksia vastaanottaa, kuten Kelpo -liittymän kanssa pystyy tehdä.
Reilu -liittymä on syvältä, varokaa. Taas joutuu vaihtaa liittymää typerän asian takia..
Saulahti spämmää!!
2
689
Vastaukset
- paskanykyään
itselle on alkanut tuleen myös sähköpostispamia saunalahdelta. ilmeisesti jossain pienellä präntätyssä tekstissä olen "antanut luvan" heidän lähettää asiatonta sähköpostia minulle. onneksi mailwasher pro ohjelma lähettää heidän spamit suoraan silppuriin.......
saunalahti on tosi syvältä nykyään. miten voi ennen niin hyvä operaattori mennä näin pilalle? ilmeisesti on saanut Elisa-tauti -tartunnan. - Elintärkeä lepo!
Sama tuska! Minulle soittelevat ja herättevät kesken levon!
Teen yötyötä ja virallinen kännykkälinja on aina nukkumisen aikaan äänettömällä.
Toinen, salainen numero on aina auki perhesyistä.
Tällä viikolla joku helvetillinen häirikkö on jo kaksi kertaa herättänyt minut umpiunesta ja tuhonnut elitärkeän levon!
Häirikkö tuputtaa "nettiliittymää" vaikka nettisopimukset ovat kunnossa, eikä uusiin ole mitään tarvetta! Se häirikölle on tehty selväksi.
On todella törkeää, että Saunalahti häiriköi omaa asiakastaan!
Häirikkö soitti tänään numerosta 0505005044 pitkässä muodossa siis tuo otsikon 358505005044
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818