Aikuisviihteellinen anonyymi chat-työ

Crestadel Oy

Crestadel Oy on luotettava suomalainen työnantaja jo vuodesta 1993.
Työ on mukavaa ja helppoa chat-työtä omalla tietokoneellasi.

Työtä voit tehdä kotoa käsin omalla tietokoneellasi. Työaikoja ei ole vaan voit kirjautua silloin kun itselle parhaiten sopii ja töitä tehdä sen verran kuin haluaa. Toivomme, että voisit tehdä vähintään 20h viikossa töitä. Jokaisesta kirjoitetusta viestistä maksetaan. Työ tehdään verokortilla ja muut lakisääteiset asiat puolin ja toisin huomioiden.

Palkka maksetaan kaksi kertaa kuukaudessa ja on minimissään 0,30€/viesti jonka lisäksi on mahdollista saada korkeampaa viestimääriin perustuvaa viestipalkkiota ja bonusta. Työnteosta ei aiheudu työntekijälle kuluja ja työ on täysin anonyymia.

Parhaimmat työntekijämme tienaavat jopa 5000€ kuussa!

Täytä työhakemus sivulla http://www.seksilinjat.fi/chat/

22

12877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cllgrl

      onko mahdollista saada työsuhdepuhelin?

    • fyrkan tarpeessa

      Onko työ pelkästään kirjoittelua vai pitääkö olla web-kamera tai mikrofoni päällä?

    • opiskelija

      Onko työ pelkästään kirjoittelua vai pitääkö olla web-kamera tai mikrofoni päällä?

    • Crestadel Oy

      Pelkkää viestien kirjoittelua anonyymisti, ei web-kameraa.
      Tällä hetkellä hakemuksia on tullut runsaasti jo, paikat on täytetty.
      Kiitos kaikille mielenkiinnosta!

      Crestadel Oy

      • Kuu taivaalta tai...

        No harmi :/ Täällä olisi ollut todella sanavalmis, mielikuvitusrikas ja hyvä kirjoittaja :D. Aikuinen nainen, joka kirjoittaa nopeasti ja ahkerasti.

        Jos teillä vielä joskus aukeaa paikkoja, olen kuulolla... :)


    • missi88

      tahtoisin kovasti päästä tähän hommaan...minulla riittäisi hyvin aikaakin kirjootteluun

      • Anonyymi

    • typingMan

      Pystyykö tätä työtä mies tekemään ? Olen siis ihan hetero mies ja uskon että valtaosa asiakkaista on miehiä.

      Mutta jos 3 senttiä viesti saa palkkaa,niin ainakin mun mielikuvituksella ja kirjoitusnopeudella voin kyllä tuolla palkalla kirjotella mitä vaan. Tuskin se pervo asiakaskaan tietää kirjottaako siellä oikeesit mies vai nainen.

      Muuten itsekin olen pelimies ja aika perso naiskauneudelle ja paljon kaatanutkin naisia. Voisin ehkä ymmärtääkin miesten näkökulmaa.

      Ihan sama mitä sitä kirjoittelee...

    • tekstarimeksariii

      Miehenä pakko kommata tätä työtä että olen tälläisessä työssä ja kyseinen palkka ei nyt viikkoa kohden ole kuin 50€/ viikko siis ja siihen saa laittaa noin 500kpl viestejä eli omassa työssäni riittää 110kpl/pv neljän päivän aikana niin saan tuon 50e viikkoa kohden.Sitten tietenkin viikonloppuna saa muita lisiä yms juttuja.!
      Sen jolla aikaa ja vaivaan tehdä tätä hommaa niin saa ainakin ilmaiset ruuat kaupasta ostettua jos sitten muutakin ja on työtön vieläpäs.E

      • Sexchat

        Minkä yrityksen palkkalistoilla olet? Olisin kiinnostunut tämmöisestä hommasta.


      • VittuMitäPskaa

        Ilmaiset ruoat, bua hah haa.

        Palkka on aina pois perustoimeentulotuesta.


    • humbuukityö

      Täyttä paskaa saa istua koko päivän koneella ollen orjana!!!

    • Lady821

      Pysykää kaukana kyseisestä työstä, miesten huijaamis sivusto!! Naiset feikkejä, eivät voi tavata miehiä, tms! Maksaa, ihan tuhottomasti 2,50 viesti!

    • Veemi-Hanna-Mirrinen

      Joku voisi vihjaista Sampo Syreenille!

    • Anonyymi

      Eihän tässä ole mitään särkeen (kesinyttäkään) :(

    • Anonyymi

      Mutta(lahnan) kutuajan kun hyvin ansaitsee niin, kaiken voi paremmin tuoda eteen :)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jahans, yllä oleva kalastelee "kavereita" töihin...

        Ilta- ja viikonlopputyöskentelystä maksamme BONUSTA. Lisäksi saat BONUSTA, kun tuot ystäväsi meille töihin. Lisäksi meillä on koko ajan muita bonuskampanjoita


    • Anonyymi

      Hei,

      Teen etätyötä tietokoneellani ja voin tehdä sitä missä vain, milloin vain, myös niin paljon tai vähän kuin haluan. Yritykseen haetaan nyt lisää työntekijöitä, joten jos sinäkin haluaisit tehdä töitä tällä tavalla niin ota yhteyttä.

      http://asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI1454

    • Anonyymi

      Jos vaan voit valita niin älä mene tuonne, pelkkää kusetusta.

    • Anonyymi

      Minä voisin maksusta jutella kivoja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe