HUHHUH te pojat ketkä kuvittelette et teillä ois murrosikä vaikeempaa ku tytöil ootte oikeest vääräs... Siis tiiän et tää on sillai jännä ku oon tyttö, mut silti! En sit laita samoi juttui mitä tytöillä ja pojilla on niinku samoi...
Poikien vaikeudet:
-Penis
-Äänen murros
Finnien peittäminen
Tyttöjen vaikeudet:
-Kuukautiset
-Rintojen kasvu
-Äänenmurros
-Pillu
-Synnyttäminen
Naiset joutuu useemmin raiskatuks
Sanokaa jos unohdin jotain.. :D Mut ihan tiedoks
Naisillako helpompaa?
61
1853
Vastaukset
- Tottapuhutsisko !
Toi on totta ! Vaikka ehkä toi synnytys ei kuulu murrosikää ! Mut toi on nii totta.. Saattaa pojil tulla joku nolo stondis
Mut ei oo nii paha ku veriset housut.. :--D - tyttelis.
Totta! Pojat pääsee helpommalla!
- poika---1
Vaikka naisilla oiskin vaikeampaa niin olisin silti mielummin nainen kuin mies...
- huhhhhuh
Mitenköhän synnyttäminen ja tyttöjen murrosikä liittyvät toisiinsa...? Harvat murkkuikäiset tytöt pusertavat lapsia, vaikka valitettavasti niitäkin idiootteja löytyy!
- Cmon pojat
Joo en oikee ajatellu asiaa :D mut kuitenki
- Anonyymi
Et voi kutsuu idiootiks sitä jos se on vaikka raiskattu eikä aborttia pysty tehä! Kasva vitun pilluperse koditon vähäälyinen narkkari
- Picalo
Ei hemmetin idiootti. Naisilla EI OLE äänenmurrosta...
- sdjk
Niin, naisilla ei oikeastaan ole äänenmurrosta vaan ääni alkaa madaltua murrosiässä mutta muutos ei ole niin huomattava ja se jatkuu koko elämän ajan.
- cmon pojat
sdjk kirjoitti:
Niin, naisilla ei oikeastaan ole äänenmurrosta vaan ääni alkaa madaltua murrosiässä mutta muutos ei ole niin huomattava ja se jatkuu koko elämän ajan.
Kyll naisilla voi olla äänenmurros, mutta se ei ole nii suuri ku pojilla. Mulla on pienehkö äänenmurros joten stfu
- Nauroin. sori
Tää on jotenkin koomista. :DD
- sanojosonsanottavaa
Tyttöjen äänenmurros? :D Ei ole.
Pillu? Mitä siinä on?
Rintojen kasvu? Pojillakin on erinäisiä kasvukipuja.
Naiset joutuu useemmin raiskatuks.
Sinänsä totta, mutta veikkaan että jätkällä on Hieman rankempaa tulla huom.
miehen raiskaamaksi.- 231892389231
Tyttöjen äänenmurros? Kyllä on! :) se ero ei vaan oo niin selvä, mutta esim. laulajana huomaan.
Rintojen kasvu? mm.. tuskimpa oli kyse vain kasvukivuista. On myös todella kiusallista kun rinnat ovat erikokoiset, ja arat ymss.
ettöettä - sanojosonsanottavaa
231892389231 kirjoitti:
Tyttöjen äänenmurros? Kyllä on! :) se ero ei vaan oo niin selvä, mutta esim. laulajana huomaan.
Rintojen kasvu? mm.. tuskimpa oli kyse vain kasvukivuista. On myös todella kiusallista kun rinnat ovat erikokoiset, ja arat ymss.
ettöettäNjaa.. Ota kuitenkin huomioon että pojillakin on ulkonäköpaineita. Joita ei
Ihme kyllä mainittu. - cmon pojat
sanojosonsanottavaa kirjoitti:
Njaa.. Ota kuitenkin huomioon että pojillakin on ulkonäköpaineita. Joita ei
Ihme kyllä mainittu.Nii on tytöilläki. Sanoin etten laita niitä samoja asioita -.-
- poeka15w
sanojosonsanottavaa kirjoitti:
Njaa.. Ota kuitenkin huomioon että pojillakin on ulkonäköpaineita. Joita ei
Ihme kyllä mainittu.ja pojat joutuu yleensä tekemään aloitteen.
- (::
Naisilla on äänenmurros. Muutos ei ole vaan yhtä suuri kun miehillä. :) Kuten olette varmasti huomanneet, pikkutytöillä on yleensä paljon kimeämpi ääni kuin aikuisilla naisilla.
- nwrguk
Äänenmurrksen HUOM. negatiivisia puolia (kiekaisuja) ei ole.
- hjklaöf
nwrguk kirjoitti:
Äänenmurrksen HUOM. negatiivisia puolia (kiekaisuja) ei ole.
OMPAAS
- 0960504++33lklkljhgf
uhtä paljon sanoisin..
pojilla:
-peniksen pituus
-äänenmurros
-finnit
-ulkonäkö
-kasvukivut
-tappelut/tytöistä riitely ja tyttöjen puolustaminen
-nolot stondikset
-mällit housuissa
-poikien pitää tehdä aloite
tyttöjen:
-kuukautis kivut(voi olla tosi kovia)
-kasvukivut
-ulkonäkö
-finnit
-liika kostuminen
-raiskatuksi joutuminen
pojil saataa olla ehkä enemmän,mut tytöil noi pari on aika inhottavia..- Cmon pojat
Öö tytötkö ei niinku tappele?
ja on joillakin tytöillä ongelmia pillunsa kanssa. Esim jos se on liian kireä tai liian löysä. Ja minne se rinnankasvu unohtu? Se on oikeesti varmaa hirveitä kuukautiskipujen jälkeen - turpa kiinni
Cmon pojat kirjoitti:
Öö tytötkö ei niinku tappele?
ja on joillakin tytöillä ongelmia pillunsa kanssa. Esim jos se on liian kireä tai liian löysä. Ja minne se rinnankasvu unohtu? Se on oikeesti varmaa hirveitä kuukautiskipujen jälkeenJos liian löysä, niin sitten treenaa lantiopohjaa.
Jos liian kireä, niin nätisti venyttelee.
Poika taas ei voi vaikuttaa kokoon mitenkään.
Stfu - Cmon pojat
turpa kiinni kirjoitti:
Jos liian löysä, niin sitten treenaa lantiopohjaa.
Jos liian kireä, niin nätisti venyttelee.
Poika taas ei voi vaikuttaa kokoon mitenkään.
Stfupojilla:
-peniksen pituus - Rintojen koko
-äänenmurros - on tytöilläkin
-finnit - niitä on kans tytöillä
-ulkonäkö - on tytöilläki ongelmaa ulkonäön kaa
-kasvukivut - myös tytöillä
-tappelut/tytöistä riitely ja tyttöjen puolustaminen - hmm...
-nolot stondikset - hmm..
-mällit housuissa - kuukautiset ( PALJON PAHEMMAT)
-poikien pitää tehdä aloite - Ei välttämättä
tytöillä on kuukautiskipuja kasvukipujen lisäks
valkovuoto
raiskatuksi joutuminen
Joten.. - Sinne päin
Pari kohtaa tossa poikien jutussa pisti silmään. Nimittäin 1) Tappeleminen varsinkin tytöistä on täysin vapaaehtoista. Jos ei tyttöjä jaksa puolustaa niin ei ole mikään pakko sellaisten kanssa touhuta. 2) Nykyään myös tytöt tekevät aloitteita ja jos tuntuu, ettei aloitetta kykene tekemään niin ei varmaankaan halua ihan niin paljon sitä tyttöä.
Ja murrosikäiset tytöt syyllistyvät avoimen tappelun sijasta uskomattoman rankkaan henkiseen terroriin, josta uhri ei välttämättä ole edes tietoinen ja aina uhri on puolustuskyvytön. Ja yleensä tietenkin tyttö eli kyllä tytötkin joutuvat keskinäisiä kinojaan selvittämään. Myös poikien takia.
Muuten lista on ihan hyvä, tosin raiskatuksi tuleminen ei ole kovin todennäköistä vaikka kuuluisi kuinka riskiryhmään. - Cmon tytöt
Cmon pojat kirjoitti:
pojilla:
-peniksen pituus - Rintojen koko
-äänenmurros - on tytöilläkin
-finnit - niitä on kans tytöillä
-ulkonäkö - on tytöilläki ongelmaa ulkonäön kaa
-kasvukivut - myös tytöillä
-tappelut/tytöistä riitely ja tyttöjen puolustaminen - hmm...
-nolot stondikset - hmm..
-mällit housuissa - kuukautiset ( PALJON PAHEMMAT)
-poikien pitää tehdä aloite - Ei välttämättä
tytöillä on kuukautiskipuja kasvukipujen lisäks
valkovuoto
raiskatuksi joutuminen
Joten..Kyllä tulee noloja stondiksia, koulussaki joka helevetin tunti vaikkei aattelis ees mitään pervoa
- asdfghjklj
Cmon tytöt kirjoitti:
Kyllä tulee noloja stondiksia, koulussaki joka helevetin tunti vaikkei aattelis ees mitään pervoa
siis oho mitä olinkaa laittanu tohon lol mut siis pojilla ei oo vaikeempaa ku tytöillä
- Cmon pojat
asdfghjklj kirjoitti:
siis oho mitä olinkaa laittanu tohon lol mut siis pojilla ei oo vaikeempaa ku tytöillä
pojilla:
-peniksen pituus
-äänenmurros
-finnit
-ulkonäkö
-kasvukivut
-nolot stondikset
-mällit housuissa
-poikien pitää tehdä aloite
tyttöjen:
-kuukautis kivut(voi olla tosi kovia)
- kuukautiset/valkovuoto
-kasvukivut
-ulkonäkö
-finnit
-liika kostuminen
-raiskatuksi joutuminen
-rintojen koko
-rintojen kipu - tyttökaikkitietävä
Ottaen huomioon että useat noista luettelemistasi kestävät tytöillä koko elämän ajan joten kestäppä se että koko loppu elämän ajan kerran kuukaudessa viikon ajan käy 2-4 kertaa vessassa vaihtaa veriset siteet ja siivoo verisiä jälkiä patjoista joita on kertynyt yllätyksenä yöllä.. Ja tytöilläkin voi olla äänenmurros ja sitten sekin että tytöillä tuppaa oleen enemmän ulkonäköpaineita kun pojat tuppaa olee siitä aika tarkkoja useimmat...
- oohiljaa
Sä oot tyttö, etkä tiiä läheskään kaikkia poikien juttuja. Me pojat joudutaan esim kestämään tollasten naisten valitusta.
- Hajosin
Hahahaha! :DDD
Totta! - ohuify
lmao tää oli niiku järkevin kommentti täällä :D
näitten juttujen jälkee ei toki yhtää hävetä juu ei että oon itekki tyttö, saatana ku koko aihe on jo nii lapselline..
- sissifinlandsaatana
no itse olen jätkä ja myönnän että naisilla on vaikemapaa kuin minulla. Itse kun olen perisuomalainen sisukas äijä niin ulkonäkö paineita ei ole vaikka ruma saatan ollakkin, peniksessäni ei ole mitää huolehdittavaa siinähän se heiluu, ja jos joku raiskaa niin minä mutta tuskinpa sitä tulen ikinä tekemään. Ei minulla ole yksinkertaisesti mitään paineita mistään. Rahaa on vähän mutta sitä kuitenkin on. Naisista nyt on ehkä hieman puute mutta sekin korjautuu pian. Olen juuri sellainen jätkä jota voi tavata vaikka metsässä kaatamassa puita tai sodassa sissinä.
Tytöillä on minuun verrattuna paljon vaikeampaa.- ...................
Ja sillä aikaa kun sinä käyt sitä sissisotaa jossain korvessa ja jäät vihollisen vangiksi kidutettavaksi ja lopulta teloitettavaksi, niin tytöt valittaa kotona menkoista ja siitä kuinka vaikeaa on olla nainen.
- Anonyymi
niinkuin sanoit, sissinä sodassa. Heti ku ryssä astuu rajan yli nii meikäläiset pojat heitetään rintamalle. Lisätkääpä se. Ja me joudumme tekemään aloitteet ja stondikset on aika vitun noloi
Anonyymi kirjoitti:
niinkuin sanoit, sissinä sodassa. Heti ku ryssä astuu rajan yli nii meikäläiset pojat heitetään rintamalle. Lisätkääpä se. Ja me joudumme tekemään aloitteet ja stondikset on aika vitun noloi
Heiheiheihei!!!!!!!!!!!!!!
Minä
Puolustaisin
IsänmaaSuomea
Vaikka
Henkeni
Uhalla
Jos
voisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja varmasti monet muutkin naiset tekisivät saman! Olen siitä aivan varma!!!!!! Mutta kun asia on niin että naisia pidetään heikkoina joten MEIDÄT jätetään kotiin hoitamaan mm. lapsia ja eläimiä kun taas TE POJAT Pääsette rintamalle puolustamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T. Burso
- King Troll
Itellä meni murrosikä iha itestää ohi siinä 10-14v eikä mitää ongelmia tullu... En ymmärrä miks sen pitäs olla hankalaa/vaikeeta yms.
- lälälälkssdkd
tytöill saattaa oikeest olla vaikeet mut ne tekee joistaki asioista iha liian isoi juttui
-.-
- HAGHAG
Siis kukaan ei edes mainitse sosiaalista asemaa ja sen merkitystä. Pätee murkkuikäänkin.
- Tytön pitää olla kaunis ollakseen haluuttu -> ulkonäköpaineet
- Pojan pitää olla johtaja ollakseen haluttu -> ujojen poikien ongelmat
-Tytöt ovat syvällisempiä ihmissuhteissaan. Siis "parempia" kavereita. -> Pojat joutuvat kestämään yksin.
- Toisaalta tytöille kaverien käytös on melkein yhtä hirveä itkun aihe kuin poikien käytös.
- Miehinen käytös mielletään järkeväksi ja asiasuuntautuneeksi. Tytöt "juoruavat" ja "hienostelevat vaatteiden ja meikkien kanssa."
-> Poikien tekemiset ovat siis tärkeampia kuin tyttöjen.
-> Toisaalta poikamainen tyttö on moderni ja vapaa, kun taas tyttömainen poika on, no, tyttömäinen. Naisena miesten piiriin on helpompi päästä kuin miehenä naisten.
- Tytön täytyy valita poikaystävä hyötytarkoituksessa. "Kenelle kannattaa antaa?" Kun taas poika voi valita kenet vaan.
- Toisaalta ei ole pojallekaan kiva tulla sillä lailla ränkätyksi. - soknnnnnut
Kyllä tytöillä on äänenmurros. Poikien nolot stondikset ovat yhtä noloja kuin veriset housut.... Vatsakivut, ja sortaminen, ja vielä se yleinen "naiset tekevät kotityöt"-luulo, jossei murrosiästä puhuta.
- XOXOBlonde
Sori vaan kaikille, totuus on että vaikka teettekin näitä keskusteluja on lopputulos aina sama. Arvostetaan tasa-arvoa ja pidetään poikien sekä tyttöjen kehitystä eri tavoin ihanina/inhottavina/kiusallisina. Valitan, mutta vaikka itkette menkkakivuista tänne, se on periaatteessa tekosyy(Ja kyllä olen tyttö ja minun menkkakipuni ovat aika kovat...) valittaa, huomioraiskata ja olla ärsyttäviä, poikien on tietenkin turha valittaa äänenmurroksesta, noloista stondauksista, näitä en tyttönä ja tietämättömänä lähde kommentoimaan.
Olen puhunut, - Järkeäsaakäyttää:)
Turha tällästä jankata:o Pojat eivät voi ymmärtää kuukautiskipuja eivätkä tytöt voi ymmärtää täysin stondisten aiheuttamia noloja tilanteita. Itse naisena, täytyy kuitenkin myöntää, että parisen vuotta sitten ajattelin, että olisi kivaa olla jätkä, ei ärsyttäviä kuukautisia, ei synnytystä. Mutta veljeni tietysti kommentoi heti asiaan näin, että pojat ovat yleensä niitä jotka suojelevat, maksavat?, miettivät nouseeko tositilanteen tullen, ja kun kuitenkin on nää alote jutut jne. Mutta itse olen vahvasti nyt sitä mieltä, että ei auta valittaminen, naisilla on omat ongelmansa ja miehillä omansa, ja niiden kanssa vain pitää oppia elämään. On kuitenkin väärin sanoa, etteivät kuukautiset voi olla erittäin kivuliaat, tai stondikset noloja:]
- Cmon pojat
milluumin ois nolo ku et on vitun kova vatsakipu...
- Cmon pojat
Cmon pojat kirjoitti:
milluumin ois nolo ku et on vitun kova vatsakipu...
*mieluummin.. lol
- yjhht
Henkilöstähän se on kiinni onko stondikset noloja tai jos ei kestä kipua
- Emt14
Rintojen kasvu on iha kauheeta! Ne on arat ja sit ku vaikka ri ole ehtiny/viittinyt ostaa rintsikoita ja on vaikka liikka tunnil nii se ylösalas meno sattu vaikka ei olis kauhee iaotkaan rinnat vielä :/
- pojateitiedä
Hei noniin totuuden pöydälle nyt! :
Pojilla: voi ehkä olla pari noloo juttua niinku stondikset ja äänenmurros! Stondis voi varmaan koulus olla kauheen nolo mut ei sille mahda mitään...
Tytöt: meillä ei niikään oo noloja juttuja mutta enemmän niitä kivuliaita! Synnyttäminen! Se sattuu ihan hitosti niin myös kuukautiskivut vaikka eivät yhtä paljon ku synnyttäminen.
Eli pojilla nolot jutut, tytöillä ne kivuliaat!....- turhaavalitusta
ai niiku tytöille ei oo noloo veriset housut ja pojille ei oo kivuliasta ku tappelus potkastaa kyrpä perseesee?
ei kaikki naiset oo sellasii et valittais joka saatanan asiasta, jos nii kovasti sattuu nii burana huulee ja turpa kiinni. synnytyski on nykyää paljo miellyttävämpää ku enne, ja eikä se kipu siinä oo se olennaine asia, jos äideiltä kysyy et miltä tuntu saada lapsi nii ei ne rääkäse ensimmäisen et joo sattu iha vitusti. ei se ny nii paljoo voi sattuu jos raskaaks hannkiudutaa sit useemma kerra -.- - turhaa?
turhaavalitusta kirjoitti:
ai niiku tytöille ei oo noloo veriset housut ja pojille ei oo kivuliasta ku tappelus potkastaa kyrpä perseesee?
ei kaikki naiset oo sellasii et valittais joka saatanan asiasta, jos nii kovasti sattuu nii burana huulee ja turpa kiinni. synnytyski on nykyää paljo miellyttävämpää ku enne, ja eikä se kipu siinä oo se olennaine asia, jos äideiltä kysyy et miltä tuntu saada lapsi nii ei ne rääkäse ensimmäisen et joo sattu iha vitusti. ei se ny nii paljoo voi sattuu jos raskaaks hannkiudutaa sit useemma kerra -.-HAHA burana auttaa kuukautiskipuihin ja synnyttämisenn? Mee vittu ite synnyttää buranan voimal ni sit voit tulla tänne valittaa
- ...........
´´ai niiku tytöille ei oo noloo veriset housut ´´
side alkkareihin niin ei veri mene housuihin! - olenpuhunut.
Miten joku kakara tietää paljonko synnytys sattuu? Ja sitten se koht että naisilla on vaikeampaa,koska teitä raiskataan enemmän ku miehiä, mutta eihän sitä voi listaa koska se on SATTUMAA jos joku raiskataan ja sille ei voi mitään.Niin kauan kun kukaa tyttö ei esitä vahvoja perusteluita miksi naisilla olisi muka vaikeempaa kuin miehillä nii en usko toho paskaa.
- 14 y/o uros :--S
No mun pitää ny vähä niellä ylpeyttäni ja antaa periksi. En usko,että erektiot on niinkää älyttömän noloja tai verrattavissa kuukautisiin. Mutten myöskään usko että kuukautiset sattuu nii paljon ku kerrotaan.
Mistäs muusta ylempänä valitettii...niiii,ulkonäöstä ja laihuudesta. No kylmä ainaki tossa enneku aloin liikkuu ja laihduin ja kyl vähän vieläki häpeilen kahvoja,varsinkin mänbuubsejani(vaikkakin ne onki joku 7/8 lihasta :-D) ku kaikki niistä aina huomautteli,kaveritki iha 24/7
Mut kyl naisil on helpompaa,täytyy myöntää,eiköhä se perinteisesti oo naisten osa että on helpompaa:-).
Btw tuskinpa kukaa alle 17-vuotias IHAN tosissaa aattele että naisten paikka kuuluu keittiöö- 14 y/o uros :--S
Hitto,nythämmä iha unohin että se oli että naisilla on hankalampaa :--D eikä helpompaa
Sitämieltämä siis olin, että naisilla on murrosiässä hankalampaa
Sori
Unohtkaa ylemmän tekstin vikat rivit - mokaiikki
14 y/o uros :--S kirjoitti:
Hitto,nythämmä iha unohin että se oli että naisilla on hankalampaa :--D eikä helpompaa
Sitämieltämä siis olin, että naisilla on murrosiässä hankalampaa
Sori
Unohtkaa ylemmän tekstin vikat rivitJoo ;D lolol
- mieevain
Mä oon tyttö enkä osaa sanoo mitää noihi poikien juttuihin, mut voin sanoo et kuukautis kivut on yksilöllisiä. mulla ne oli aluks niin kovat et piti jäädä kotii sikiö asentoo sängylle. nyt oon oppinu popsii buranaa jatkuvasti niin et pääsee kouluu.
- Nuori mies 17v
Anteeksi jos loukkaan aloittajaa, mutta pikkasen kuullostaa ihqulta lol OMG -tyyppiseltä tytöltä, joka vaati tasa-arvoa, mutta koska on tyttö, vaatii helpotuksia. Pahoittelen tätä mielipahaa.
Ja mitäs sitten, kun laitetaan nämä fyysiset tekijät pois (hieman jäi arvoitukseksi tuo "pillu", jos kerta menkat on jo mainittu)? Tarkoittaen sitä, että sisko tulee koulusta naama norsunperseellä, haukkumista ja homottelua, tuuppimista ja huutoa jne. Että jos kuukautiset on itellä kivuliaat, se ei tarkoita, että A. kaikkia likkoja sattuu niin *erkeleesti ja B. pojilla olisi helpompaa. Itse olen ollut henkisesti todella kovalla koetuksella, joskus on tuntunut, että mun täytyy köyttää itseni autotallin seinään ja pistää radio-Peltorit päähän, etten kävisi pikkusiskoni kimppuun.
Eli kuten aiemmin sanottu, kivut ovat yksilöllisiä, ja raiskaukset huonoa tuuria.
PS. Kerran olen saanut kunnon potkun haaroihin heti aamupäivällä, koko loppupäivänä en kävellyt kunnolla, kun koko seutu ja alavatsa sattui niin saatanasti.- ewpiU
Itse olen ärtyisä kun menkat on. Nyt parina viime kertana ei ole sattunut niin paljoa, mutta silloin kun sattuu niin se on kauheaa.
En ymmärrä miksi jotkut potkivat poikia munille kun se sattuu varmasti heitä niin kuin moni on kertonut. Miksi aiheuttaa toisille niin suurta kipua?
Mielestäni tyttöjen ja poikien murrosikää ei voi verrata toisiinsa, koska ne ovat erilaisia ja tapahtuu eri muutoksia kehossa. Kummallekkaan ei ole varmasti kivaa, mutta tyttönä voin sanoa, että yleensä pojat vähättelevät menkkojen aiheuttamia kipuja. Joskus ne ovat niin kovat ettei pysty edes kunnolla kävelemään ja ramppaat 5 minuutin välein vessassa maha kippurassa kun koskee niin paljon. Mutta ei kaikilla ole tämmöisiä oireita ja jotkut peittävät ne todella taitavasti.
On typerää verrata täällä ja väitellä kummalla sukupuolella on pahempi murrosikä, koska siihen ei ole oikeaa vastausta. Molemmilla on nolot, kivuliaat puolet ja ulkonäköpaineet.
Sori jos unohdin jotakin, mutta tässä on nyt jotakin. - Anonyymi
Tohon vikaan kohtaan nii ketään ei oikeesti kiinosta sun ”traumat” 😭
- sanon vain
"-Synnyttäminen"
Sanon vain sen verran, että tietääkseni kenenkään ei ole pakko hankkia lapsia, jos ei halua. Lasten hankkiminen on täysin vapaaehtoista.- Anonyymi
EI OLE! Mieti jos sut raiskataan? Et voi vältii tehä aborttii ja jos pystyt nii suo kutsutaan muthaajaks? Kasva vitun vähäälyinen spurgu
- älkäävittujaksako
Vittu teilläki tappelun aihe XD
- Anonyymi
Onhan tytöillä kun finnien peittäminen ja se kun karvat alkaa kasvaa. Eikä tytöillä puhuta äänen murroksesta, koska muutos ei ole niin radikaali. Ja eihän synnytys kuulu murrosikään? Ei pitäisi vertailla kummilla on vaikeampaa ja kummilla ei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849