jauheena, laittaa käsimatkatavaroihin, tarvitsen sitä lennon aikana. Ei ole reseptilääke. Olen yrittänyt selvittää asiaa, mutta vain nesteistä ym. on kyllä tietoa. Tullin puhelin jatkuvasti varattu.
Voiko Daktarin 20 mg puuterin, joka on pienessä muovipullossa
5
211
Vastaukset
- travelbag
Jos se on puuteri, se EI ole nestetta. Piste.
- näin on
saa viedä mutta en ymmärrä mihin lennon aikana sitä tarvitaan....
- misselii
Juu, sainkin tänään selville, että saa viedä käsimatkatavaroissa, jos on suljettu ja alkuperäisessä pakkauksessa.. En viitsi laittaa tähän miksi sitä tarvitsen lennon aikana, saisitte kyllä makeat naurut, on liian intiimi juttu.
Kiitos vastaajille. - hahh ehhhaaa
misselii kirjoitti:
Juu, sainkin tänään selville, että saa viedä käsimatkatavaroissa, jos on suljettu ja alkuperäisessä pakkauksessa.. En viitsi laittaa tähän miksi sitä tarvitsen lennon aikana, saisitte kyllä makeat naurut, on liian intiimi juttu.
Kiitos vastaajille.kyllä nyt puuterin saa viedä oli sitten missä pakkauksessa tahansa...ei se ole nestettä ja rajoitukset koskee vain niitä.....missä pakkauksessa puuteri voisi olla muuten kuin omassa paketissa...jos tässä joku nauraa niin minä....
- näin on
lääkkeet oli sitten missä muodossa vaan niin ei kuulu nestemääräyksien piiriin...myös lasten ruoka on toinen juttu...lukekaa ohjeet ja kysykää sitten....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960