Voiko sellainen avioliitto onnistua, jossa vaikkapa pientä lapsilukua toivova nainen ja homomies menevät yhteen?
Avioliiton onnistumisella en tietenkään tarkoita seksiin liittyviä asioita, vaan kumppanuutta, muuta läheisyyttä, ystävyyttä ja turvaa.
Heteroliitto
1
137
Vastaukset
- ,,,,,,
Tahdot hellyyttä ja toveruutta?
Oma kokemukseni bi-henkisestä tai kuitenkin enemmän miesten seurassa viihtyvästä ystävästä. Olin nuori hän noin 10 vuotta vanhempi. Loukkasin häntä en aina tarkoittaen.
Aluksi hänellä oli tuollainen idealismi, lopulta kun ei löytynyt yhteisiä puheenaiheita tuli katkeruus. Kyllä hän oli kiltti, ja kaduin loukkaamista hän ei anna anteeksi.
Katkeruus on silloin pelkkää brassailua jollei ole rakastanut, vain kuvitellut tai peitellyt taipumustaan.
Monta kertaa olen ajatellut gay-mies olisi parempi kaveri naiselle joka ei halua suhdetta.
Asuminen ei onnistuisi kun muut eivät uskoisi olette vain ystäviä.
Myös mustasukkaisuus voi haitata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j634433Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492474Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622130- 741340
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221130- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67857
- 64788