huawei 2.3.5 roottaus, suomentakaa ?

suomentKAA

27

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jooo

Kokeilin tota kääntäjää, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, kun ei edes kaikkea suomentanut.

• edellinen takas

Osaisko joku neuvoa miten sais takas sen edellisen version ? Olikse nyt 2.2.1 vai 2.2.2 ? Mun mielestä tossa versiosta ei oo mulle mitään hyötyä, kun ei edes toimi kunnolla. Jumittaa sen minkä kerkeää, painelee nappuloita itse ja väillä ei edes avaa koko puhelinta ja vielä on niin hidas. Vai pitäiskö puhelin viedä huoltoon ? Sinnekkään mä en mielellään veis. Kokeillaan nyt ensiksi saada itse puhelin toimimaan.

• Vanhemmassa versiossa on tietoturva riskejä joten sitä en suosittele. Kannattaa mieluummin kokeilla palauttaa puhelin tehdasasetuksille.

• okei, mutta

Eli miten

• vapunen

Riippuu huawein mallista eli kertoisitko sen?

• Kyyseessä olisi

Huawei ideos x5

• Joopajoo.

Ähh, ja taas tuo englanti.. Kääntäjä ei osannut kääntää ja niin. Mitähän mun pitäs tehdä tuolle puhelimelle. Ymmärsin vain, että painaa vissiin koti, vol ja siitä avaus napista.

• Lisäksi
        Joopajoo. kirjoitti:

Ähh, ja taas tuo englanti.. Kääntäjä ei osannut kääntää ja niin. Mitähän mun pitäs tehdä tuolle puhelimelle. Ymmärsin vain, että painaa vissiin koti, vol ja siitä avaus napista.

Ja pitääkö mun ladata toi android 4.0 ? Kun siinä onse linkki.

• Eli lyhyesti painat noita painikkeita yhtäaikaa kun puhelin on kiinni. Niitä pitää painaa siis jonkin aikaa.

Android 4.0 saa tosiaan ladattua tuohon täältä:

• Jep44

Mitäs pitäis tapahtua kun on jonkin aikaa pitänyt pohjassa ?

• Silloin pitäsi tulla valikko, josta voi valita että tyhjennetäänkö puhelimen muisti.

• pitääkö

Mulla ei tullu, mut pitääkö mun sitte tyhjentää se kokonaan.

• joo o

Ei tää kyllä mulla nyt toimi. pitääkö mun useitakin minuutteja pitää pohjassa ?

• Sitten toinen keino on tehdä se puhelimen asetuksista: Valikko->Asetukset->Yksityisyys->Palauta tehdasasetukset.

• hmmh..

Ei tosta tainnut olla mitään hyötyä.. Edelleen menee kaikkialle itsekseen vaikka en edes paina mistään. Auttaako tähän mikään muu ?

• Jos kännykkä ei tämänkään jälkeen toimi oikein niin se kannattaa viedä ostoliikkeeseen ja kertoa tilanne.

• Mahollista ?

Oisko mitenkään mahollista, että siinä versiossa on jotain vikaa mistä lienenkään sen latasin. Pystysköhän uudestaan lataamaan tätä 2.3.5 versioita ja mistä ?

• Lisäksi

Jos tää vika vaikka sillä korjautuisi, mut jos ei sillonkaan toimi niin puhelin lähtee johonkin korjaukseen. Ja ohjeet kun sais.

• dsko

Kiitos, onko beta ja virallinen versio ihan samanlaisia vai onko niissä jotain erillaista?

• vapunen

Beta versio on vasta testiversio eli siinä voi hyvikin olla bugeja kuten tuossa 2.3.5 päivityshommassa.

• fefko

ähh, no ehkä mä en sitten lataa, mutta nyt ei oo kyllä vähään aikaan ollut puhelimen kanssa ongelmia paitsi jotkut sovellukset ei oikein toimi. Kyllä mä pärjään tällä puhelimella vaikka ei toimikkaan kunnolla.

• MDC

Tässä haaste hommatkaa mulle FRD-L19 Honor 8 64gb Premium edition

autan iha missä vaa jos saan tämän bootloader koodin

imei: 861923030423967

• MDC

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      363
      2534
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      2054
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1722
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1425
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1405
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      75
      1396
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1365
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1277
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1253
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1096
    Aihe