Olen syönyt Cerazettea nelisen vuotta ja olen siis parikymppinen nainen. Olen ollut yhden kanssa koko tämän ajan ja tälle samalle menetin neitsyytenikin. Kun olin noin kaksi vuotta syönyt Cerazettea, alapääni alkoi pikkuhiljaa jotenkin "turtua". Siis klitoriksessa on tunto, mutta ei itse vaginassa, seksi tuntuu vähäisemmältä kuin puolikovan peniksen kanssa, enemmänkin tuntuu kuin sisällä ei edes olisi mitään.
Alapääni myös alkoi tuolloin erittämään hyvin sitkeää limaa aina kun kiihotuin ja vaiva on jatkunut tähän päivään asti. Lääkärillä kävin Mehiläisessä jossa sanoi ettei vaginassa kuulu ollakaan tuntoa mutta kun ennen on ollut tunto ja seksi on tuntunut todella hyvälle. Lääkäri kohautti hartioitaan ja määräsi PAPA-kokeeseen mikä oli ok
Tämä kiihottumisneste on siis todella omituista. Se tulee kasana vaginan suulle ja pystyn sen kaiken koukkaisemaan sormilla pois, välillä se tulee hyytelömäisinä klimppeinä.. Olen kiihottunut aina helposti ja ja kostunut paljon, mutta ennen ei ollut tuollaista, välillä vaan niin kosteana ettei yhdyntä tuntunut. Tällöin miehenikin sanoi ettei itsekään tuntenut kunnolla, mutta nykyään seksissä sanoo että tunnun tiukalta. Olemme kokeilleet seksissä öljyjä, liukuvoiteita ja naisille suunnattuja kiihotusvoiteita, mikään ei auta. Gyne myös sanonut että puristusvoima on hyvä.
Itse nyt oikeastaan kysymykseen. Cerazette ja rinnakaisminipillerit Desogestrel Sandoz (joita olen syönyt puolisen vuotta koska ovat halvempia) niin paksuntavat kohdunkaulan limaa. Mietin jos noiden pillereiden takia tulee niin paljon kiihottuessa niin paljon paksumpaa limaa kuin ennen? Jos se on mahdollista, mitä vaihtoehtoja on, laitetaanko minun ikäiselleni synnyttämättömälle naiselle kierukkaa? Jos ei johdu pillereistä, mistä se voisi?
Nautin kyllä seksistä mutta olisi silti niin ihanaa taas tuntea oma rakas samalla tavoin kuin ennen. Asia myös hiukan masentaa kun olin valmistautunut että synnytyksen jälkeen vasta alapää menettää hiukan sitä tuntoa, en edes osannut ajatella että tunto voisi noin vain hävitä pikkuhiljaa 18,5 vuotiaalta...
Tunnoton alapää
Lähellä vielä?
2
2840
Vastaukset
- viallinenköh
Eikä kellään samankaltaista ongelmaa..?
- Anonyymi
Onko sinulla vielä tätä vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418