Onko jollain kuuluisaa siskoa/veljeä? :)

tyttö

Moi! Kyselisin vaan nyt huvikseni, että onko jollain täällä liikkuvalla kuuluisaa siskoa tai veljeä? Minulla on ja se ei ole kivaa,koska en näe häntä koskaan ;( Eli vastaileppa tänne jos on :)

70

2867

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niijoo

      Ja kukahan sun siskos/veljes on?

    • Liisa0909

      Mulla on kuuluisa veli

      • niiniiii

        Jaa kukaha seki on-.-


    • aergdf

      Puoliveli on suht kuuluisa. Ei mikää tosi kuuluisa.

      • kerrrrrrooo

        Mistä ne teijän sisarukset on tullu kuulusiks?


    • Cvhhhf

      Hah joku jonne jol on Youtubes 500 viewii varmaa

      • jwodji

        Nii-.-


    • asdmoifdsdf

      Isä on muusikko, siskopuoli laulaja, serkulla on tunnettu bändi ja toine serkku (laulaja myös) naimisissa yhen tosi tunnetun tyypin kaa. :d
      Enpä tosin noihin jälkimmäisiin oo yhteydessä tai tunne erityisemmin.

    • systeritt

      Minun sisko asuu ulkomailla ja on siellä melko kuuluisa ;)

      • khjehkhejh

        Ettei vaa Tuuli olis?


    • Tyttö

      Nii tosiaan mun veli on DJ, kuuluisampi ulkomail ku suomes ja lähtee nyt amerikan kiertueelle :) Ja serkulla on bändi....

      • leeeeluu

        Mun sisko on kuuluisa laulaja robin


      • lzkö
        leeeeluu kirjoitti:

        Mun sisko on kuuluisa laulaja robin

        Aaahaaahaa :DD


      • juumosh

        Puhuttiin sisaruksista ei serkuista koska mullakin on kuuluisa serkku :DD


    • 43v1431

      Ai sunkin sisko? sithä oot mulle sukua perkele

    • You Tube

      Mun veli on keksinyt Internetin, että se on varmaan tosi kuuluisa, mutta mistä sen voisi tietää. Kun kaikki ketä mä tunnen niin tuntee tietysti mun veljenkin aina. Että aina, kun joku puhuu mun veljestä niin en mä voi tietää, että puhuuko ne siitä siksi, että se on mun veli vai ihan niinkuin muuten vaan.

      Mutta se on ihan kiva, että kun veli keksi Internetin, niin mä keksin pyytää siihen YouTuben, niin että YouTube on varmaan tällä hetkellä mun suosituin keksintö. Paitsi, että en mä edes tiedä onko se suosittu.

    • You Tube

      Ai niin, ei se mun veli ikinä mikään kiva ole ollutkaan, että ei se sen Internetin keksimisestä yhtään sen vähemmän kivemmaksi ole sen vuoksi muuttunut. Aina se on ollut niin jotenkin tuima ja tavoitteellinen, että nyt se ehkä ei ehdi muuta kuin töitä, mutta silloin kouluaikoina, sitä ei vaan kiinnostanut juurikaan mikään siskon kanssa vietetty hetki. Hän on ollut niin kovin etäinen jo ihan lapsuudesta saakka, että aina se on sillai ollut ollakseen, et miten häntä ei kukaan ymmärrä.

      Tänä päivänä siihen saa jotain puhekontaktia parhaiten mun äiti, joka kysyy siltä noita Internetin huoltovinkkejä, mutta määkään en voi niitä kysyä, kun mä en ymmärrä vastauksia sitten kuitenkaan.

      Kerran mä sitten kysyin siltä, että käytkö kuntoilemassa niinkuin kaikki muut, niin se vaan sano etten todellakaan.

      Sitten kerran mä sitten yritin tarjota sille suklaata, niin sitten se vaan oli, että ei hän nyt oikein taida mitään suklaata. No, sitten mä sanoin sille, et

      - ihan hyvä ettet syöny suklaata, että mä olisinkin sitten siitä kohulööpistä jo soittanutkin 7-päivää lehteen

      Se vaan sano, että se Internetin pyörittäminen on niin kiireinen duuni, ettei se ehdi tehdä muuta kuin miettii niitä sovelluksia ja sitten töissä organisoida koko maailman Internetiä tuolta Espoosta käsin, missä se on töissä.

      - Interneti on niin törkeen suosittu ulkomailla, ettei kukaan usko sitä edes todeksi

      se sano kerran

      - et aika monet istuu nenä kannettavassa kiinni tuolla ulkomailla oikeastaan koko ajan, et se on niin tätä päivää

      - joo joo, mut minkä takii joku viitsii sitten niin sitä seurata?
      - etkö sä tiedä?
      - en
      - se on tätä suomalaisuutta, mitä mä pistän tonne Internetiin, mitä ne tuijottaa
      - ai jotain pikku-maijahuumoria?
      - sitä just, että on jotenkin köyhän oloista huumoria koko toi Interneti täynnä

      Mun veli siis keksi myös sen Internetin sisällön, että se on se Suomi-style, mikä aiheuttaa sen tuijotusreaktion. Ja mä keksin sitten sen, että tarvitaan joku ohjelma, jossa pyörii musavideot.

      • Tosi on

        Jos jatkat samaan malliin, niin sinustakin tulee kuuluisa. Minua aivan nauratti noi sun jutut. En ole muuten mikään turhan nauraja.


    • Minä ;-)

      Veli! Tangotouhuista. Näemme paljon, kun käyn hänen keikoilla, eilen viimeksi mutta en kerro missä ;) Minun aika kuluu tanssien tuntemattomana :)

      • siis melkein sukua

        Minä olen ollut kaksissa juhlissa missä oli presidentti.


    • 5+16

      Veljeni on varsin tunnettu, joskin valitettavasti lähinnä Alibin sivuilta. :) Onneksi itse naimisiin menneenä uudella sukunimellä ja toiselle paikkakunnalle kauas muuttaneena en tule häneen ihmisten mielissä yhdistetyksi. Mukava tyyppihän velipoika on, mutta tehnyt sellaisia asioita, joita ei voi ymmärtää.

    • ddddddddddddddd

      olen riki sorsan veli

    • 11+9

      Veljeni, sen tuntee/tietää lähes kaikki yli 17vuotiaat keskisuomalaiset. Vaikkei julkkis ole mutta varmaa nii sosiaaline ja kaikkie kanssa toimeetuleva et siis.

    • fdfhhdf

      mun veli on jammu s

    • elviksen broidis

      Ootte varmaan kuulleet semmosesta laulajasta kun Elvis Presley. Se on nyt jo kuukahtanu, mutta ennen se oli tosi kuuluisa. Se oli mun vanhempi veli.

    • Patja-Pirre

      Mun pikkusisko melkeen tunsi Markku Aron 70-luvulla

    • miiulu

      Mikä sisarus,ainut lapsi olen.Ihan tavallinen maantiekiitäjä.Lasketaanko linna-isä lukuun mukaan,bio-isäni oli Kakolassa 70-luvulla.

      • Tosi on

        Maantiekiitäjähän on tunnettu ja varsin kuuluisa, minäkin olen nähnyt sinut monet monet kerrat. Piip, Piip, Piip.


    • Mun veli on "Jeppe Niilonpoika"

    • esi esi esi esi----

      Mää oon teille kaikille sukua. Olen mailmankiertäjä.

    • melkein julkkis-S

      Mun serkku oli Idolsissa ja sai aika lailla esitysaikaa, mutta ikävä puoli oli se, että hän oli semmoinen nolo esiintyjä, joka kisaisi varmasti kaikkien aikojen noloimmasta Idols-esityksestä. Ei kyllä kehdannut kenellekään omalle frendille sanoa, että hei katsokaa tänään telkkaria, koska mun serkku esiintyy siellä.

      Tää mun serkku on vähän ikävällä tavalla pikkuisen semmoisen kylähullun maineessa. On ihan (tai ainakin melkein) täysjärkinen, mutta on semmoinen omalaatuinen ihminen, joten pienehköllä paikkakunnalla kaikki tietää hänet.

      Ai niin, oon mä nähnyt Riku Niemisen kerran Stockalla samaan aikaan:D

      • iiriiiiiiiis

        no mun veli voitti idolsin tos 2005, ei siitäkää mitään normaalia kuvaa telkkarista varmaan saanu ku kaikki aattelee sen jonai hihhulipellenä mitä se ei kyllä oikeesti edes ole. :D


    • aahaaa? :O

      Kinnusten näyttelijöille kaukaa mutkan kautta sukua .. :) oli se aika yllätys kuulla siitä ...
      ei todella koskaan voi tietää , kenelle on sukua

    • Kers Caroliina

      Mulla on tunnettu systeri jonka monet tsennaa , on kyl aika vihattu. Hänen nimi on Lappu Liisa. Hän elää rekisteröidyssä parisuhteessa Parkki Pirkon kanssa.

    • sanon suoraan

      vitun kehuskelia

    • yks petsku vaan

      Sisareni tuli viime viikolla täysi-ikäiseksi ja kävi sen kunniaksi Alkossa ostamassa kossua ja giniä ja viskiä ja votkaa.
      Siinä samassa kaupassa kävi sitä edellisellä viikolla ostoksilla yks äijä, jonka serkku tuntee yhden semmosen tyypin joka asuu yhden televisiotoimittajan naapurissa.
      Mä tiedän että se kävi siellä Alkossa kun mä aina vahtaan siinä nurkalla jos joku kävis ostamassa mulle viinaa kun mä en itse saa kun mä oon alaikänen.

    • uHaveBeenTrolled

      Itselläni ei oo kuuluisii sukulaisii, mut onksil välii ku on itte Robin?

    • yeep

      Mun mutsi on kuulisampi ku sun siskos broidi.

      • HELL YEAH

        Mun mutsin faijan kaverin lapsenlapsen frendin mummon vaarin veljen lapsenlapsen kummin rotan roskistutun enon kylänkauppiaan pojan serkun tyttären miehen nimi on ROBIN!!!!!!


    • justjustjoo69

      aatamille ja eevalle

    • hihiiiiiiiii

      mun serkku on suomen mestari ikästesä sarjas (hän on kohta 20 wee) painonnostos. Penkist tais nousta yli 200 kiloo xP

    • sgthjtyjksryj

      Oma veli on bieberi, ja sisko on gaga. En tiedä tiesittekö, he ovat sukua toisilleen minun kautta ;)

      • serkku juu...

        mun serkku on sm/(mm) tason pikajuoksija :) veli ei oikee vois olla kunnol kuulusa ku on vast yheksän vee, ja siskoi ei oo. itekki tämmönen taatelintallaaja ... :)


      • Ei nyt liity aiheese
        serkku juu... kirjoitti:

        mun serkku on sm/(mm) tason pikajuoksija :) veli ei oikee vois olla kunnol kuulusa ku on vast yheksän vee, ja siskoi ei oo. itekki tämmönen taatelintallaaja ... :)

        Hahha, Suomi24 oli laittanut taatelintallaajan kirosanaksi:D


    • lovemilla

      Mulla ei oo kuuluisii sisaruksii, mutt mun tosi hyvä ystävä oli viimevuonna karaten SM mestari ja sen veli soittaa bassoo yhes bändissä.

    • tavallaa

      Mun veli asuu Ranskassa ja nään sitä ehkä 2 krt vuodessa... Ja ei se nyt tavallaa mitenkää kauheen kuuluisa oo, mut sil on melko paljon keikkoja siellä ja sitte ulkomailla kans jonku verran.

    • 666Muumi666

      Mun kaksi serkkua on kuuluisia, meinaa ne oli ensimmäiset ihmiset maan päällä. Niitten nimet oli Aatami ja Eeva, ainiin, ja mun isä on jumala.

      • hfdghcvgxggfgxg

        Eli sä oot jeesus vai?


    • bububububu

      Mä tunnen sellasen kaverin kaverin serkun äidin miehen ex-vaimon tyttären miehen lapsen veljen pualveljen lapsen joka on mun mies! Sit se tuntee sen ex-vaimon joka tuntee tyttärensä tyttären tyttären pojan vaimon exän joka on sen kaa nyt naimisis nii se viimine exä on sukuu stephenie mayerille. Nii sit se stephenie mayer on mun salarakas!

    • ....

      Mä oon kaukais sukuu Anna Eriksonille ja Vesa-Matti Loirille. Oon kerran tavannutkin Annan. (Halusin etsii lisäteitoja suvustani joten näytin ne Annalle)

    • vsojdj

      mun pikkusisko on kuuluisa urheilija, isosisko on kelvoton epäkuuluisa nörtti

    • Isäni on Apulannan laulajan pikkuserkku ja Jethron bestis

    • huuhaahemmo

      Minä olen sukua Matti Nykäselle XD

    • huuhaahemmo

      ... Ja sitten mun äitin serkku oli Ranskalainen mm tasol oleva urheilija

    • forever with darkness :3

      mun äitin pikkuserkku on Hesburgerin omistajan poika. :D eli oon kaukasta sukua hesenomistajan vaimolle. ei se kyl niin kovin kuuluisa taida olla :/

      • forever with darkness :3

        sen lapselle/lapsille


    • black_hawk1

      Mun isä on Barrack Obama. Äiti on Paris Hilton. Veli on Usain Bolt

      • on oikeesti

        Mu veli on teovo teräväinen oikeesti en huijaa


      • kuuluisahaha
        on oikeesti kirjoitti:

        Mu veli on teovo teräväinen oikeesti en huijaa

        Mun mutsin vaimo on kuuluisa. se laulaa aika paljon


      • Barrrrrrrrracki

        Se on Barack saatanan vajaa paskakasa


      • ^^.
        on oikeesti kirjoitti:

        Mu veli on teovo teräväinen oikeesti en huijaa

        Kuka sää sit oot? Terska teräväinen?


    • Simoliina Kurki

      Simo kurki on mun veli

    • niilo22 JR.

      mun isä on niilo22

    • Ylpee pikku sisko

      Mun veli on kuuluisa se on jalkapallo valmentaja ja pelaa ulkomailla no esim USA :ssa ja se on laulaja ja on ollu tv ssäkin!!!!

    • hinttari

      Joo on. Mun velipuoli on Bruce willis.

      • Pillu

        Mun äiti on Miley Cyrus.


    • poika8

      Mul on kuuluisa serkku sil on 4 tilaajaa youtubes.

    • Ei siskot eikä veli, mut mun serkku on jonkinsortin youtuber :D Sillä on noin 60 000 tilaajaa.

    • jaahasvaa

      Isac Elliotin siskol on kuuluisa veli...
      Ja Robinin siskoilla myös:)

    • Putinin pikkuveli

      Minun isoveljeni on Vladimir Putin :) Alkuperältään synnyin Venäjällä, mutta me muutettiin Suomeen ja isoveli jäi Venäjälle ja on nyt Venäjän presidentti. Ite en ole kovin kuuluisa. Mutta osaan puhua vähän venäjää. Ruskiruski kaikki!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe