Eli kummat kannattaa ostaa? Suunnilleen hinnaltaan samat.
sennheiser rs 180 vs sony ds6500?
8
405
Vastaukset
- 10+12
et saa langattomista millään niin hyvää äänen laatua ku langallisista, mutta jos on pakko suositella jotain langattomia: niin sennheiser rs 180 on paras tuossa hintaluokassa
- jokke30
Nykyisillä mm. Rs180 voi verrata helposti langallisiin kuulokkeisiin ovat laadultaan pirun upean kuuloiset. Varmasti aikanaan 5-10 vuotta sitten tilanne oli toinen, mutta suosittelisin tutustumaan nykyajan langattomiin kuulokkeisiin. Voittaa monet langalliset kuulokkeet mm. Rs180 ja rs220 ovat ihan huippua langattomista kuulokkeista. Varmasti tuo sonykin ihan ookoo.
- versio2
jokke30 kirjoitti:
Nykyisillä mm. Rs180 voi verrata helposti langallisiin kuulokkeisiin ovat laadultaan pirun upean kuuloiset. Varmasti aikanaan 5-10 vuotta sitten tilanne oli toinen, mutta suosittelisin tutustumaan nykyajan langattomiin kuulokkeisiin. Voittaa monet langalliset kuulokkeet mm. Rs180 ja rs220 ovat ihan huippua langattomista kuulokkeista. Varmasti tuo sonykin ihan ookoo.
Itselläni on rs220 ja on arvotelujen arvoinen. Aivan löymätön muusiikilla. Aikaisemmat olivat 180 ja ei voi edes saman päivänä puhua noiden erosta.
- jokke30
versio2 kirjoitti:
Itselläni on rs220 ja on arvotelujen arvoinen. Aivan löymätön muusiikilla. Aikaisemmat olivat 180 ja ei voi edes saman päivänä puhua noiden erosta.
No jaa toki mutta hintakin on eri toki jos rs180 on puolet halvemmat niin eroakin on. Silti väittäisin että rs180 on pirun hyvät läpykät ja soveltuu monelle hyvin.
- versio2
Kyllä 180 pärjää, mutta 220 kun käyttää korvilla ei paluuta enään ole.
- 2+14
Onko mitään tietoa siitä, että onko Sennheiserilta tulossa jossain vaiheessa rs180:lle korvaaja samaan hintaluokkaan? Kannattaako jo 4 vuotta vanhaan malliin enää sijoittaa 200€?
- versio2
Ei mahda tulla. Rs-220 varmaankin jossain vaihessa tulee uusi malli.
- 2+14
ok, rs180 menee sitten ostoslistalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832