Liittymän irtisanominen

vaikeaa vaikeaa

Määräaikainen laajakaistaliittymäni sopimus umpeutuu kahden kuukauden päästä. Soitin asiakaspalveluun ja yritin irtisanoa liittymää. Irtisanomista ei kuulemma ohjeiden mukaan voi tehdä kuin kuukautta ennen. No kuitenkin Soneralta on jo tullut tekstiviestejä, jossa tarjotaan sopimuksen jatkamista. No, yritin sitten omien sivujen kautta hoitaa asiaa. Sähköposti-ilmoitus ei irtisanomistapauksessa käy. No, yritin saada takaisinsoittoaikaa, soittoaikoja ei kuulemma tässä tapauksessa ole. Olisisin takaisinsoittoajan varannut varmuuden vuoksi siihen "direktiivin" mukaiseeen kuukauteen. Ompa todella tehty vaikeaksi tämä irtisanominen. Pelkäämpä pahoin, että irtisanominen pitää sen direktiivin mukaan tehdä tasan kuukautta ennen virka-aikana tietyllä kellonajalla esim 8:30-9:00. Nythän tiedetään, että kun soittaa tuonne Soneran numeroihin, niin usemmiten viesti on " puheluissamme on nyt ruuhkaa...." ja puhelun läpimeno on arpapeliä. Eli kertokaapa miten Soneran määräaikaisen laajakaistaliittymän voi kohtuullisella työmäärällä irtisanoa ja miten ja minne kirjeitä, sähköposteja ja puheluita voi tehdä. Onko mahdollista käydä esim. pääkonttorilla ja tehdä siellä virallinen liittymän irtisanomisilmoitus.

36

9561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LKKK

      Kirjoitat kirjeen ja lahetat laskulla nakyvaan asiakaspalvelun osoitteeseen. muista paivays ja allekirjoitus.
      Se kelpaa

    • Heippa "vaikeaa vaikeaa",
      laajakaistan irtisanomisasioissa pyydän sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluumme. Tämä on kaikista varmin, toimivin ja oikea tapa saada asia hoidettua kuntoon. Tarkistamme kanssasi puhelimessa, mitkä kaikki palvelut liittymältä lakkaa laajakaistan irtisanomisen yhteydessä, jottei tule ikäviä yllätyksiä jälkikäteen. Esimerkiksi Soneran sähköpostin poistuminen käytöstä irtisanomisen yhteydessä on tullut monelle yllätyksenä.

      Kuvitellaan näin, että laajakaistasi määräaikainen sopimus päättyy maaliskuun viimeinen päivä ja haluat irtisanoa laajakaistan tälle samalle päivälle.
      Pystymme tallentamaan irtisanomisen ennakkoon yhtä (1) kuukautta aikaisemmin eli maaliskuun alusta alkaen. Laajakaistaliittymällä on kahden viikon irtisanomisaika jolloin maaliskuun puoliväliin saakka on aikaa tehdä irtisanominen, jotta liittymä katkeaa maaliskuun viimeinen päivä.

      Palautetta olemme antaneet puolestanne eteenpäin koskien irtisanomisasiaa muissakin kanavissa, joten odotellaan josko jossain vaiheessa pystyisimme tarjoamaan tavoitettavuuttamme myös tämänkin osalta muillakin tavoilla.

      Rauhallista torstaita toivotellen,
      Lauren@SoneraPartio

      • vaikeaa vaikeaa

        hei vaan sonerapartio !
        kiitos vastauksesta. vastaus oli kyllä vähän sellainen kuin olettaa sopiikin. ensinnäkin tuo kuukauden aika tuntuu tänä päivänä sangen hölmöltä ja keinotekoiselta. tuo toinen selitys muiden palvelujen esim. sähköpostin poistumisen pelko on kaukaa haettu. yksiinkertaisin ratkaisu olisi lähettää viesti ao. sähköpostiin ja kertoa sen loppumisesta. toisaalta soneran s- postitili lienee niin vähän käytetty ettei se ole suurikaan ongelma. itse en ole vielä törmännyt siihen missään. kehoitatte soittamaan palvelunumeroon. numero on useimmiten varattu ja ruuhkainen. mutta eiköhän me kaikki tiedetä miksi pakollinen henkilökohtainen kontakti on ainut "oikea" tapa hoitaa irtisanominen. no eiköhän tämä irtisanominen hoidu jotenkin


      • vaikeaa vaikeaa kirjoitti:

        hei vaan sonerapartio !
        kiitos vastauksesta. vastaus oli kyllä vähän sellainen kuin olettaa sopiikin. ensinnäkin tuo kuukauden aika tuntuu tänä päivänä sangen hölmöltä ja keinotekoiselta. tuo toinen selitys muiden palvelujen esim. sähköpostin poistumisen pelko on kaukaa haettu. yksiinkertaisin ratkaisu olisi lähettää viesti ao. sähköpostiin ja kertoa sen loppumisesta. toisaalta soneran s- postitili lienee niin vähän käytetty ettei se ole suurikaan ongelma. itse en ole vielä törmännyt siihen missään. kehoitatte soittamaan palvelunumeroon. numero on useimmiten varattu ja ruuhkainen. mutta eiköhän me kaikki tiedetä miksi pakollinen henkilökohtainen kontakti on ainut "oikea" tapa hoitaa irtisanominen. no eiköhän tämä irtisanominen hoidu jotenkin

        Tervehdys "vaikeaa vaikeaa"
        mä pistin menemään eteenpäin viestiä tästä sinun palautteestasi, kiitos sinulle. Ymmärrän kyllä tämän aiheuttavan närää, yhteydenoton yksinkertaisuus ja helppous ovat tähtäimessä. Ja tuo sinun ehdotuksesi sähköpostikontaktoinnista on ollut myös tapetilla ja toivon, että piakoin pystyisimme hoitamaan asiakkaitamme myös tällaisenkin kanavan kautta. Asiakaspalvelutyö on lähellä sydäntäni ja siksi sen kehittäminen ja ideoiden eteenpäin vieminen on minulle tärkeää :)

        Hei myös sinulle "huono asiakas",
        kyllä se näin on, että kiinteää kaistaa ei voi kesken sopimuskauden vaihtaa liikkuvaan kaistaan. Olen himmuisesti pahoillani tästä sinun saamastasi väärästä infosta :( Jos vain haluat, että kokeilen auttaa sinua Viihdepaketti-ongelmissa niin kerro lisää minulle tuosta. Niin mielelläni sen tekisin.

        Lauren@SoneraPartio


      • Tosivaikeaa

        4 vuotta mennyt ja vieläkään ei pysty muissa kanavissa irtisanomaan viihde/adsl-palveluita. Lisää kyllä pystyy tilaamaan vaikka kuinka monella tavalla. Loistavasti on mennyt Sonera/Telialle palaute perille, lol


    • huono asiakas

      Itselläni oli vaikeuksia saada kiinteä laajakaista irtisanottua..liittymän jatkumoa kyllä kaupattiin useita kertoja, vaihdoin saman puljun 4g liikkuvaan mokkulaan..ensiksi luvattiin että kesken sopimuskauden voi vaihtaa kiinteen liikkuvaan = ISOVALE..onneksi oli vain 2kk wanhaa sopimusta jäljellä !
      Liikkuva 4g mokkula on oikeasti todella hyvä , en näe enää mitään järkeä kiinteässä kaistassa , vaikka nuo typerät telkun viihdepaketit eivät toimi

    • Sonera sucks

      "Kirjoitat kirjeen ja lahetat laskulla nakyvaan asiakaspalvelun osoitteeseen. muista paivays ja allekirjoitus.
      Se kelpaa"

      Tähän ei Soneran venkuroinnit tepsi.
      Mikäli laskutus kuitenkin jatkuu,
      niin kirjallinen irtisanominen
      on kuitenkin pätevä.

      Selväähän on että Sonera pyrkii kuukauden säännöllään
      jatkamanaan sopimuksia yli kiinteän sopimuskauden.
      Aika outo ansaintalogiikka.
      Kun lopultä pääsen Sonerasta eroon niin en enää koskaan Soneralta mitään ota.

    • Ei enää ikinä Soner

      Mulle pistettiin lasku mokkulasta joka oli laajakaistan kylkiäisenä 24kk. Kun irtisanoin laajakaistan sekä mokkulan maksoin laskut pois. Oma sonera tunnukset sulkeutuivat samalla kun liittymätkin.

      Noin 1kk päästä tuli karhulasku ukaasi 11.03 eur. Ihmettelin mistä niin yrittivät laskuttaa mokkulasta viimeiset 2 viikkoa erikseen vaikka oli kylkiäinen ja suljettu.

      Että kyllä sonera on meikäläistä opettanut sen verran että jatkossa pysyttelen visusti kaukana kys firmasta.

      Aikoinaan yrittivät maksattaa 154 eur ylim datasta jossa puhelin modeemina. Sen sain korjattua vasta kun olin kuluttaja neuvojaan yhteydessä ja sain suoran numeron asiakaspalvelu päällikölle.

      Sama peli jatkuu eli liikalaskutus tänäkin päivänä. No kolmatta kertaa en mene enää paskaan käsiäni sotkemaan. Tulen myös informoimaan tuttuja soneran kusetuksista, että eiköhän sitä muutama liittymä saada vaihdettua sonerasta pois

    • Jänönen

      Joo! Itellä samoja kokemuksia. EN VOI SUOSITELLA SONERAA KENELLEKÄÄN. 24kk laajakaistasopimuksen tein kesäkuussa 2011. Muutin toiseen osoitteeseen kesäkuussa 2012, tekivät sitten ilmeisesti uuden sopimuksen muuton yhteydessä ja määräaikaisuus onkin yhtäkkiä voimassa 2014 asti.

      Ttu mitä paskaa kuluttajan näkökantilta!

      • Morjesta ketjuun!

        Painavaa tekstiä täällä ja palautteena tämä otetaan. Lähtötilanteita kun en tiedä miten missäkin asiassa on toimittu ja mitä esimerkiksi tilausvahvistuksessa on lukenut niin en osaa ottaa sen yksityiskohtaisemmin ottaa kantaa.

        Kaikissa epäselvissä tilanteissa ja kysymyksissä suosittelen pikaisesti ottamaan meihin yhteyttä. Näitä sitten tutkitaan ja selvitellään yhdessä, jotta saadaan asiat kuntoon kuten ne kuuluukin olla.

        Muistan tuon TuplaLaajakaistan. Siinä tosiaan oli kahden vuoden sopimus, jossa liikkuva kaista oli maksutta sen ajan ja kiinteällä kaistalla oli kampanjahinta. Määräaikaisen sopimuksen päättyessä tuotteet jatkoivat olemassa oloaan toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, listahinnalla ellei esimerkiksi päivittänyt kampanjoita edellisen kampanja lähentyessä loppuaan.

        Selene@SoneraPartio
        (ent. Lauren@SoneraPartio)


    • sonera vai SON ERROR

      Ei oo vieläkään helppoa lopettaa laajakaista/viihde tilausta uskollisesti useita vuosia laskuja makselleena asiakkaana alkaa hitusen harmittamaan kun uudet asiakkaat saavat aina n.50% halvemmalla samat palvelut joten pakko kilpailuttaa, mutta ei ! asiakaspalvelu ilmoittaa naurettavia jonotus aikoja joten kilpailijan puoleen on käännyttävä ja kun tätä yrität ei irtisanomisesta ole mitään iformaatiota miten se tapahtuu edes omilla sivuilla ainakaan alle puolentunnin työllä löydettävissä. EN OLE TYYTYVÄINEN! ....itse laajakaista ja viihde ja näihin liittyvät laitteet ovat toimineet asian mukaisesti, mutta hinta ei ole asian mukainen (70 euroa siitä etta saa katsoa valioliigaa ja maksaa laskut on mielestäni hieman turhan paljon )

    • Heikkoa on

      Kyllä on vaikeaa saada yhteyttä Soneran asikaspalveluun. Kaksi kertaa olen yhdeyden saanut, jonotukseen meni molemmilla kerroilla yli puoli tuntia. Eivät osanneet hoitaa asiaa ja lupasivat soittaa Soneralta minulle, mutta soittoa ei ole koskaan tullut. Erittäin heikkoa on Soneran asikaspalvelu.

    • tosi on kop

      Chat on toiminut ajoittain kohtalaisesti.Toivottavasti tämän kehumisen jälkeenkin ja toivotaan,että ei aiheuta henkilöstön vähennystä;))

      Chat kirjoittelusta saa dokumentin emailiin.

    • Kylmät kädet

      Hei!

      Onko Oulussa mitään liikettä, jossa Soneran laajakaistan voi käydä irtisanomassa maksutta? Puhelimessa se näemmä on tehty lähes mahdottomaksi. Lukenut juttuja lähes 2 tunnin maksullisista jonotusajoista ja petetyistö lupauksista soittaa asiakkaalle takaisin asian tiimoilta.

    • Kylmät kädet

      Haluan sanoa tämän yhteyteni irti, josta kirjoitan. Sonera on tehnyt sen lähes mahdottomaksi. Vanhaan aikaan olisin vain lakannut maksamasta laskuja, mutta nykyään haluan luottotietoni kuntoon.

      Lähden pyörällä vaikka Vaasaan, jotta saan suljettua tämän laajakaistan ilman kuluja.

      • Kylmät kädet

        Yhteys on toiminut erinomaisesti, mutta nykyään toinen palvelun tarjoaja on tehnyt vuokrayhtiöni kanssa sellaisen sopimuksen, että laajakaista on mulle käytännössä ilmainen.

        Sonerassa ei ole muuta vikaa, kuin hankala irrottautuminen.


    • Kylmät kädet

      Muistatteko mummolasta ne vanhat veivattavat pirinä puhelimet? Mun internet-yhteys toimii täydellisesti sen alienin naamalta näyttävän pistokkeen läpi. Kuitenkin nykyään laajakaistani kuuluu vuokraan, joten maksullisesta Sonerasta tuli tarpeeton. Mitään valittamista palvelusta.

      Saapa nähdä, pystyykö kilpailija samaan. Se jää nähtäväksi. Sen palvelu on toteutettu antenni-verkon kautta, josta kuullut valtavasti huonoja kokemuksia, mutta kun ilmainen :(

    • Eisoneralle

      Soneraa en voi suositella kenellekään. Välttäkää kuin ruttoa. Periaatteena on asiakkaan nöyryyttäminen ja mieluummin sitomalla mitä erilaisimmilla epäselvyyksillä soneraan. Minulle möivät surkean liittymän 24 kuukauden sitoumuksella ja surkealla modeemilla. Mitään apuja liittymän korjaukseen ei tullut (paitsi selitys että hanki korjaus, maksaa mahdollisesti yli 90 €). Asiakas siis maksaisi siitä ettei sonera hoida perusvelvoitteitaan. Yhdenkään muun firman kanssa ei ole ollut yhtä huonoa toimintaa. Välttäkää roskaa ja tuskaa jos pystytte.

    • PoisSonerastaÄkkiä

      Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
      Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
      Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
      Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
      Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
      Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
      Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
      Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
      Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
      Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
      Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
      Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
      Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan.

    • Vtuttaa

      Ihan sama meno Soneralla yhä. On se kumma ettei määräaikaista liittymää myydessä sanota ettei sitä sitten voi irtisanoa ei niin millään. eikä vaihtaa mihinkään tarpeelliseen. niinpä maksat sitten kahdesta liittymästä. tiestysti omaa tyhmyyttäsi mutta jotain joustoa voisi olla. Sonera sucks.

    • Hyvästi_Sonera

      Soneralla sama meno edelleen. Olen ollut ähes 30v asiakkaana käytännön pakosta. Nyt koittaa vihdoinkin tilanne, että pääsen eroon koko puljusta. Enään irtisanomisen sietämätön vaikeus ja vapaus koittaa viimein. Ei ikinä Soneraa mihinkään.

    • päätöntämenoa

      Miks muuten nykyään kun teet mitä vaan liittymä kauppaa operaattorien kanssa, niin lähes aina tulee kusetuksen makua suuhun.

    • Elmerit

      Yritin tänään sulkea Soneran langatonta laajakaistaa. Mulle tuli ihan yllärinä, että se olikin 24kk:n soppari. Ja että mä en omistajaan tota reititintä joka mulle myytiin reilu vuosi sitten 5€:lla. Vanha reititin toimi ihan moitteettomasti, mutta ajattelin ostaa , kun halpa oli. Ja liittymä alkois siis silloin alusta... ??? En ymmärrä. Noin vaan kusetetaan ja pakotetaan asiakkaaksi.

    • Jaa_mika_viihdepaketti

      Aivan, meillä Sonera omilla sivuilla ei näkynyt muuta kuin laajakaista. Ylläri siinä oli, että palveluun kuului myös Cmore, Spotify ja joku ihme kännykkäviihdepaketti, vaikkei meillä ole älypuhelimia. Näitä ei siis näy, kun katsoo Sonera.fi Omat Sivut. Ollaan nyt sitten maksettu yli puoli vuotta näistä ylimääräisistä palveluista. Silloin puoli vuotta sitten kyllä luultiin, että saatiin ne peruutettua, kun sellainen epämääräinen tekstari sieltä Sonerasta tuli. Vaan eipä oltu onnistuttu perumaan. Siellä maksut rullas e-laskuna, eikä oltu käytetty noita palveluita ei niin yhtään. Ei edes luotu Spotify-tunnuksia. Ei voi mitään asialle, kun he eivät kuulemma Sonerasta voi nähdä miten paljon näitä palveluita on käytetty. Hämäävää asiakkaalle on tuo, että Soneraan omille sivuille kun kirjautuu, siellä näkyy vain osa voimassa olevista sopimuksista, eli ainoastaan laajakaistan tiedot näkyi sieltä. Harmittaa, kun syyti 100€ rahaa tietämättään palveluun, jota ei käyttänyt. Jaa, ehkä pitää laittaa palauteviestiä vielä Soneraan asiasta. Tai ehkä joku kuluttajaneuvonta voi meitä auttaa.

      • vihaantyhmiäihmisiäxxxx

        Telian Omilla Sivuilla näkyy kyllä jokaikinen käytössänne oleva palvelu jos te idiootit vain ottaisitte silmän käteen ja KATSOISITTE! Mitään noista mainitsemistanne palveluista ei myöskään ole otettu käyttöön ilman TEIDÄN SUOSTUMUSTANNE, joten kannattaa vähän katsoa mitä ottaa ja tilaa.


    • Hideseek

      Noh, hieman samaa olen kokenut DNA:lta. Olin irtisanomassa liittymääni, kun yhtäkkiä sanottiin, että minulla on määräaikainen. Olen aina vältellyt määräaikaisia sopimuksia, ja tästä lähtien pidän huolen, annan vaikka kirjallisena, että en huoli kuin toistaiseksi-sopimuksia. Kun aion vaihtaa Soneraan (koska heillä voin käyttää nettiä ilmatteeksi Norjan puolella, ei käy muilla operaattoreilla) Että hyvin kuumottavaa lukea tätä Soneran paskaa, kun olen täynnä DNA:n paskaa. Dna:lla irtisanominen onnistuu myös vain kuukautta ennen. Taidan mennä paikalle hyvissä ajoin ja käydä joka päivä kysymässä, että joko nyt voin sanoa irti. Ja kuulemma kyseessä ei ole irtisanominen, en irtisano liittymääni vaan se on liittymän siirto jonnekin muualle. Huhhuh. Että olen kokenut myös Dna:lta epämääräistä toimintaa.

      Kun vaihdan uuteen operaattoriin, alan pitämään kirjanpitoa tapahtumista. Ilmoitan kirjallisena kaiken, jotta tulee selväksi. Kyllä tässä olisi operaattoreilla paljon parannettavaa asiakaspalveluun. Ei ole reilua pompottaa kuluttajaa. Tulisipa varteenotettava kilpailija, joka panostaisi asiakasystävällisyyteen.

      • soneraelisadna

        Norjassa vaarana saada astma, korkeintaaan pikainen käynti vaikka sais mitä ilmaiseksi


    • Siittt

      Mitenkäs ihmeessä tänään tuli sitten Soneralta viesti: "Hyvä asiakkaamme, Sonera Viihteen netti-ja mobiilipalvelun kanavapakettitilauksesi maksuton tutustumisjakso on päättymässä. Tilauksesi jatkuu tämän jälkeen toistaiseksi voimassa olevana, normaalin hinnaston mukaisella hinnalla. Omia kanavapakettejasi voit muokata osoitteessa sonera.fi/omatsivut. Mukavia katseluhetkiä. T.Sonera" VAIKKA en ole tehnyt yhtään minkäänlaista sopimusta Soneran kanssa. Nyt olen aivan sekaisin kyllä! Olen Dna:n asiakas tällä hetkellä!

    • LoadDaAmmo

      Jää kyllä kieltämättä puhelinkaupoista usein paskan maku suuhun. Harmittaa, kuinka verenpaineet nousahtaa näissä asioissa. Huijatuksi tulemisen kokemuksen jakaa ilmeisesti muutkin. Itse menin nappaamaan Soneralta mainoksen mukaan liikkuvan netin 12kk tarjous. Se sopi täydellisesti kysyntääni, koska tiesin, että vuoden päästä muutan asuntoon, jossa on soneran kuitu valmiina ilmaiseksi asukkaalle käytössä. Noh, äkkiä kauppaan ja pyysin tätä 12kk liikkuvaa nettiä. Myyjällä ei ihmeemmin kiinnostanut tarkentaa asiaa sen kummemmin, eikä itselläni tuntunut olevan muuta tarvetta kuin heittää nimet paperiin ja hyvästellä myyjä kiitoksella; sainhan kuitenkin sen mitä tulin hakemaan ja vielä kelpo hintaan. Tämä olikin 12kk tarjous ja sopimus on yhteensä 24kk voimassa. Oli kyllä tyhmä olo, vituttaa suoraan sanoen, kun vuoden käytön jälkeen äkkäsin, että hinnat nousee ja määräaikaisuus jatkuu vielä seuraavat 12kk. Ei todellakaan varaa tämmöiseen käyttöön, ja tuntuu niin typerältä, että tähän tilanteeseen menin sinisilmäisyyttäni. Minulla on nyt kaksi Soneran nettiä asunnossani. Eikä liikkuvaa saa sanottua irti. Pitää varmaan jotenkin koittaa keplotella tilanne auki: tämmöiseen pitää siis alentua. Netti on kyllä hyvä ja toimii, mutta onhan tämä aivan turhaa..

      • kannustaja

        toivottavasti opit tästä jotain ja kantapään kautta kuten yleensä tapana on.


      • sitäsaamitätilaa111

        Voisihan se olla järkevää vaikkapa lukea se sopimuspaperi läpi ennen allekirjoittamista...ai niin, se olikin teille idiooteille liian vaativaa.


    • toivoM2i

      Nettiliittymistä voi päästä eroon helposti, kun vain tietää mitä tekee. Eri operaattoreilla käytännöt vaihtelee. Täältä löytyy ohjeet miten voi toimia, riippuen operaattorista ja palvelusta: http://irtisanominen.com/

    • ÄrsyttääKovasti

      Löysin tällaisen sivun, jossa on ohjeita näihin irtisanomisiin www.irtisanominen.com

      • UskollinenAsiakas

        Sonera eli nykyinen Telia siivoaa asiakaslistoiltaan vanhat ja hyödyttömiksi kokemansa asiakkaat. Aivan samoin tekee Nordea. Jos et ota lainaa eli tuota etkä ole riittävän varakas tms. Turha on heitä hyödyttämättömiä pikku rahoja siellä kierrättää. Sonera ku loppui ja tuli nyt telia on heidän yhteydenpidossaan suuria ongelmia... edes saldotietojaan ei saa ja liittymien irtisanominen ei onnistu vaikka ei mistään määräaikaisuudesta olisi edes kyse. Telian viestikin ovat kieliasultaan nykyään kuin teineille suunnattua rillumareitä. Ei uskottavaa.


    • p-kele

      On se vaan tehty TODELLA VAIKEAKSI liittymän irtisanominen. Vaatii salapoliisin pätevyyden löytää menetelmä tai paikka missä noin yleisen pikkujutun voi hoitaa.
      Neuvotaan menemään palvelupisteeseen, mutta kun Palvelupisteitä kun ei ole enää löydy satojen kilometrien säteellä.
      Netissä vaan Moikka! höpöttää omiaan.

    • kantapää

      Kannattaa käyttää prepaidia kaikessa ,välttää ongelmat 🤔 nykyään ovat ok..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe