Sunnittelen pikku reissua mahdollisesti Melbourneen ja mietin lentoja. Kannattaako Suomesta lentää, vai käydä vaihtamassa jossain isolla kentäällä euroopassa? Lisäksi, mistä olette lentolippuja ostaneet? Lähinnä hinta kiinnostaa.
Lennot Australiaan
4
309
Vastaukset
- Perdone
Sulla on netti näköjään käytössä, joten kaikki on siinä käden ulottuvilla, alat vain hakuja pistämään ja tallennat kiinnostavan näköiset sivustot suosikkeihisi, niin voit selailla niitä mielinmäärin. Yksikään kone ei lennä Suomesta Australiaan. Aina joudut jossain tekemään vähintään yhden välilaskun, ja koneen vaihdon.
Pane jo töpinäksi! Vanhat äijätkin on tuon homman taitaneet jo vuosia takaperin, netin ollessa melko uusi ilmiö ja koneiden kapasiteetti sadasosa nykyisiin verraten. - counry down uder
Hki - Singapore, jossa pari päivää ja jetstarilla Singapore - Austr. Parilla yölennolla matka menee kohtuullisesti.
- jeppe6
Supersaver on hyvä paikka valita lentoja ja hotelleja samasta paikasta. Kaikki toimii ja luottokortilla maksaminen on turvallista. Nyt helmikussa lähdetään ausseihin ja edestakaisin lennot on hoidettu tuon kautta. Eikä yöpymisiä missään koneen vaihdon yhteydessä.
- tyrueo
Ei mitään supersavereita KUN TÄÄ! http://www.skyscanner.fi/ Tuolta parhaat lentotarjoukset AINA! :)) Pistäkää muutkin sivusto korvan taakse ;) Se on meinaan loistava! Ja siitä saa hintavahdin, mikä pistää aina viestiä s-postiin, kun valitun lennon hinta laskee tai nousee. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043