olemme kaksi lähihoitajaopiskelijaa ja olemme järjestämässä taikurityöpajaa lapsille. Tarvitsisimme neuvoja, mistä löytää lapsille sopivia taikatemppuja?!
lasten taikatemput
10
8915
Vastaukset
- taikuri itse
osoitteesta www.markkupurho.fi voi kysellä
sekä kirjastosta löytyy kirjoja joissa on temppuja, ja ottakaa ihmeessä yhteyttä johonkin lasten taikuriin kuten simo aalto ta i taikuri luttinen, niin saatte varmasti neuvoja.
T: taikuri itsekkin,
onnea ja menestystä - aapi
www.taikaweb.fi(tai .net tai .com en muista.) kannattaa katsoa taikurien ja kauppojen linkkejä. NS. taikalaatikkoja saattaa löytyä myös tavarataloista ym. (erittäin)hyvinvarustetuista kaupoista.
Onnea ja menestystä siis kuten edellinen jo totesi! :D- www.taikaweb.net
www.taikaweb.net tuolla on linkkejä,,, markkupurhoa suosittelen ,,, niistä ukomaalaisista ei kannata tilata ku saat helpommin ja halvemmalla purholta.... parin päivän tilaus ajalla
- Jouni
www.taikaweb.net kirjoitti:
www.taikaweb.net tuolla on linkkejä,,, markkupurhoa suosittelen ,,, niistä ukomaalaisista ei kannata tilata ku saat helpommin ja halvemmalla purholta.... parin päivän tilaus ajalla
Mikä helkkarin markkupurho mainospalsta tämä on??
Jokaiseen kysymykseen joku näsäviisas "taikuri" vastaa markkupurho. Käyttäisit "taikuri" vähän mielikuvitusta etkä vaan ostelisi leluja, niin ehkä sinusta tulisi joskus ihan oikeasti taikuri. Pidän taikatempuista, mutta taikurit ovat kyllä useimmiten aika mielikuvituksettomia urpoja..
Tuohon taikurityöpaja kysymykseen vastaisin, että menkää kirjastoon. Kirjastosta löytyy suuri määrä taikurikirjoja, joissa opetetaan todella hyviä temppuja. Niistä löytyy helpompia ja vaikeampia. Varmasti tarpeeksi temppuja tarpeisiinne.
Ihan turhaa ruveta ostelemaan jotain markkupurhon muovileluja, kun kaikki taikatemppuihin tarvittavat välineet löytyvät kotoa. - Matti
Jouni kirjoitti:
Mikä helkkarin markkupurho mainospalsta tämä on??
Jokaiseen kysymykseen joku näsäviisas "taikuri" vastaa markkupurho. Käyttäisit "taikuri" vähän mielikuvitusta etkä vaan ostelisi leluja, niin ehkä sinusta tulisi joskus ihan oikeasti taikuri. Pidän taikatempuista, mutta taikurit ovat kyllä useimmiten aika mielikuvituksettomia urpoja..
Tuohon taikurityöpaja kysymykseen vastaisin, että menkää kirjastoon. Kirjastosta löytyy suuri määrä taikurikirjoja, joissa opetetaan todella hyviä temppuja. Niistä löytyy helpompia ja vaikeampia. Varmasti tarpeeksi temppuja tarpeisiinne.
Ihan turhaa ruveta ostelemaan jotain markkupurhon muovileluja, kun kaikki taikatemppuihin tarvittavat välineet löytyvät kotoa.Markku Purho ei myy Jounille hiekkalapioita...
Markku nyt vaan sattuu olemaan ainoa varteenotettava taikurivälineiden maahantuoja Suomessa. - näytelmäkirjailija
Matti kirjoitti:
Markku Purho ei myy Jounille hiekkalapioita...
Markku nyt vaan sattuu olemaan ainoa varteenotettava taikurivälineiden maahantuoja Suomessa.Olen paraikaa kirjoittamassa koulunäytelmää yläaseen teatteriryhmälle ja koetan keksiä jonkin helpon taikatempun esitystä varten. En ole vielä katsonut mainittuja sivuja, mutta vähän meinaa asiaa tuntemattomana huvittaa nuo kommentit. Etsimäni temppu saisi olla näyttävä ja mielellään sellainen, jonka saa lopuksi "pilata" - näytelmän draaman kaareen vähän mutkia, you know. Maagista syksynjatkoa!
- kisuli
www.taikaweb.net kirjoitti:
kiitos vinkistä ja osoitteeesta. voi lähettää'ä lisää vinkkejä taikatempuista
- 10 vuotias
Tässä olis yks taikatemppu
Ota 5 korttipakan korttia
1.anna katsojan valita yksi kortti
2pyydä katsojaa antamaan kortti sinulle ja laita se (5 korttiA)pakan alimmmaiseksi
Laita kortit etu ja keskisormesi väliin ja anna katsojan lyödä kortteihin
4.anna alimmaisen kortin jäädä käteesi ja näytä se katsojalle
5tadaa se oli katsojan valitsema kortti - tiedoksi vaan...
Jouni, millä perusteella mollaat Markku Purhoa? Tilanne nyt vain on niin, että kaveri myy ainoana Suomessa ammattilaisten (ja amatööreille sopivia) välineitä ja kaikenlisäksi erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Esim. Bicycle pelikortteja saa Purholta halvemmalla kuin huoltoasemalta USA:sta. Ja ne kortit on sentään valmistettu USA:ssa ja rahdattu Suomeen. Kaupan valikoimakin on hyvää tasoa verrattuna ulkomaisiin taikakauppoihin. Että ensin käy liikkeessä tai nettisivuilla ja sitten ala itkeä.
Itse kysykseen vastaisin, että joko hankitte kirjastosta pari taikakirjaa ja niistä itsestään toimivia/helppoja korttitemppuja tai sitten Purholta jtn helppoja ja halpoja temppuja kuten ball&vase. - Nellakellsu
En oikee tiiä mutta haluan itsekkin oppia taikatemppuja siksi päädyin tänne jotta ihmiset laittaisivat netti sivustoja jossa on taikatemppuja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856