VASTUSTAN

VASTUSTAJA

Vastustan kaikkea, etenkin työntekoa, metsästystä, turkistarhausta. Eläinten kärsimykset ajavat edelle ihmisen kärsimyksistä. Tämä ei koske metsästykseen käytettäviä koiria, joita myrkyttelen mielelläni. Minä vaan vastustan kaikkea paitsi metsästyksen vastustamista, sillä onhan hienoa päästä televisioonkin vastustamaan kaikkea, vaikka en kaiken vastustamisen syvintä olemusta yhtään ymmärrä. No, minä vastustankin vain vastustamisen ilosta, sillä minähän olen nykyaikainen, sivistynyt ja vastustamaton vastustaja, sekä oppini saanut vanhemmilta vastustajilta. Pidän kaikesta rikollisesta toiminnasta, kuten yöllisistä iskuista turkistarhoihin (lue: ihmisten elinkeinon kimppuun). Siellä minä toteutan itseäni, sillä tiedänhän (lue: luulen tietäväni) minä luonnosta kaiken. Tiedän, millaista tuhoa minkki saa luonnossa aikaan, mutta mitä siitä. Sehän vain tappaa tappamisen ilosta, aivan kuten minä vastustan. Tiedän, että meidän kaiken vastustajien ÄO kuuluu olla jotakuinkin yhtäsuuri kuin kengännumeromme. Täytän siis kriteerit. ELÄKÖÖN VASTUSTUS!

26

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaaja

Mee Terveyskeskukseen!

• Metsästäjä

Siinä tuli hyvin kiteytettynä nykyisten vatustajien mentaliteetti ja tietämys asioista!

• Maza
        Metsästäjä kirjoitti:

Siinä tuli hyvin kiteytettynä nykyisten vatustajien mentaliteetti ja tietämys asioista!

tuli se iki-ikuinen metsästäjien mantra metsästystä paheksuvasti katsovia vastaan.

Mentaliteetti... tietämys...

Tätä samaa metsästäjät hokevat kuin vähä-älyinen, joka on oppinut jonkun "kivan" sanan.

• Mie
        Maza kirjoitti:

tuli se iki-ikuinen metsästäjien mantra metsästystä paheksuvasti katsovia vastaan.

Tätä samaa metsästäjät hokevat kuin vähä-älyinen, joka on oppinut jonkun "kivan" sanan.

Tappamisen vastustaja no:1 heräsi siis viimein. Meni varmaan tovonen, kun pinnistelit sanottavasi ymmärrettävään? muotoon. Niitä vähä-älyisiä hokijoita taitaa olla "kaiken vastustajien" puolella aika lailla enämpi

• Metsästäjä
        Maza kirjoitti:

Tästäpä rupesinkin sitten miettimään, että nuo sanat taitavat olla sinulle jonkin verran tuntemattomia, kun rupesit heti niistä kommentoimaan. Eiköhän nuo sanat pitäisi olla täysin normaaleja sanoja, jotka jokainen tuntee ja tietävät, mitä ne tarkoittavat.

Sinulle sanat olivat ilmeisesti kohtalaisen uusia ja tuntemattomia. Mutta sehän kyllä on jo huomattu aikaisemminkin, ettei kaltaisillasi ihmisillä elämänkatsomus eikä -tietämys kovin laaja ole.

• Maza
        Metsästäjä kirjoitti:

Tästäpä rupesinkin sitten miettimään, että nuo sanat taitavat olla sinulle jonkin verran tuntemattomia, kun rupesit heti niistä kommentoimaan. Eiköhän nuo sanat pitäisi olla täysin normaaleja sanoja, jotka jokainen tuntee ja tietävät, mitä ne tarkoittavat.

Sinulle sanat olivat ilmeisesti kohtalaisen uusia ja tuntemattomia. Mutta sehän kyllä on jo huomattu aikaisemminkin, ettei kaltaisillasi ihmisillä elämänkatsomus eikä -tietämys kovin laaja ole.

Metsästäjä on kehittänyt ihan oman mongoloidi-Metsästäjä räppityylin. Säälittävän tylsän vain...

• Metsämies
        Maza kirjoitti:

Metsästäjä on kehittänyt ihan oman mongoloidi-Metsästäjä räppityylin. Säälittävän tylsän vain...

Kylläpä on älykästä haukkua mongoloidiksi. Todella halventavaa käytöstä oikeasti Downin syndroomasta kärsiviä kohtaan.

• Maza
        Metsämies kirjoitti:

Kylläpä on älykästä haukkua mongoloidiksi. Todella halventavaa käytöstä oikeasti Downin syndroomasta kärsiviä kohtaan.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi palstaa lukevilta mongoloideilta (sic) sitä, että vertasin älykkyyttänne metsästäjiin. Kaikkihan tiedämme, että teillä siitä älystä on sentään rippeitä, toisin kuin...

• Mongoli
        Maza kirjoitti:

Pyydän nöyrimmästi anteeksi palstaa lukevilta mongoloideilta (sic) sitä, että vertasin älykkyyttänne metsästäjiin. Kaikkihan tiedämme, että teillä siitä älystä on sentään rippeitä, toisin kuin...

yleensäkin anteeksipyytelevät henkilöt suurinpiirtein nollina,joten sillä pyydätkö anteeksi tai et,ei ole mitään merkitystä.

Tiedämme kumminkin että metsästäjät kuuluvat yleensäkin yhteiskunnan eliittiin.

Olemme metsästäjiä.

• Erämies
        Mongoli kirjoitti:

yleensäkin anteeksipyytelevät henkilöt suurinpiirtein nollina,joten sillä pyydätkö anteeksi tai et,ei ole mitään merkitystä.

Tiedämme kumminkin että metsästäjät kuuluvat yleensäkin yhteiskunnan eliittiin.

Olemme metsästäjiä.

jos se on todella vilpitön. Tässä Mazan anteeksipyynnössä olin aistivinani tiettyä teennäisyyttä.

• löhö

Ootko vielä aktivisti

• VASTUSTAJA

Lähinnä aktivitsi!

• Maza
        VASTUSTAJA kirjoitti:

Lähinnä aktivitsi!

mulkvitsi.

• Jaa
        Maza kirjoitti:

mulkvitsi.

On Runqvisti

• Maza
        Jaa kirjoitti:

On Runqvisti

yleistä tietoahan on, että Rundqvisti on synonyymi sanasta metsästäjä, mutta hei - näinhän sinäkin sen nyt opit.

• Jake
        Maza kirjoitti:

yleistä tietoahan on, että Rundqvisti on synonyymi sanasta metsästäjä, mutta hei - näinhän sinäkin sen nyt opit.

Miksi oikeastaan vastustat metsästystä/metsästäjiä.

• Lääkäri
        Jake kirjoitti:

Miksi oikeastaan vastustat metsästystä/metsästäjiä.

aivotoiminnan takia.

• metsämies
        Maza kirjoitti:

Vai vastutstetaan ja haukutaan metsästäjiä luoja ties miksi ja heitä verrataan saatanan palvojiin ja muihin vähemmän mukaviin asioihin. Mitäköhän me syötiin kun meillä oli vain keihäät ja risumajat, luuletteko te että me elettiin pelkillä mustikoilla
        ja puunkaarnalla, tottakai meidän piti syödä muutakin kun pelkkiä kukkia ja selluloosaa varsinkin
        talvella jos ei ollut muuta henkihän siinä lähti mutta kuivattu ja suolattu tuoreena pyydetty liha piti hengissä hyvin.

• Erämies
        Lääkäri kirjoitti:

aivotoiminnan takia.

...vajavainen aivotoiminta

• mielikki

...toisinaan taidan minäkin olla kaiken vastustaja. se on niin vastustamatonta touhua.

hyvin kirjoitettu kaikenkaikkiaan.

• Erämies

Kuinka pitkään joudut olemaan helvetissä noin moraalittomien tekojen takia

• Erämies

jos minun koirani erehdyt myrkyttämään päädyt metsään haaskasyötiksi mikäli edes tiedät mikä se on.

• metso

mee takas mielisairaalaan!!!!!!

• Jovain

Opettele sie ensinä lukemhan ajatuksen kansa teksti, ennenku vastailet, kläppi!

• majavantappaja

oot sä juoppo

• Jovain

Mie luulen, että kannattas kasuta aikuseksi ,ennenku rupiaa tommosia höpöttään. Mie se mettästän ja tet korkkinokat vaan tapatta. Siinäpä se onki iso ero!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe