Miten ihmeessä olette päässeet yhdessä kohtaa eteenpäin missä pitää lentokoneeseen osua?? (hävittäjä joita 3kpl ) Tuohonhan on mahdoton osua vai onko siihen jotain kikkaa....Jossain tornissa siinä ollaan kyttäämäs.Toivottavasti joku tietää tästä kuvauksesta missä kohtaa jumin.
Sniper ghost warrior! help
ghost3
3
148
Vastaukset
- Pentti Liimatainen
hae googlella walkthrough peliin (sniper ghost warrior walkthru) ja etsi jumikohtasi siitä.
- elias27
siinä ei pidä osua hävittäjiin vaan pitää ampua siellä torneissa olevat viholliset sen aikana ku ne hävittäjät lentää siitä ohi! Ne muut tyypit ei sillo kuule sitä ku sä ammut ku ne hävittäjät pitää nii kovaa ääntä.
Ite oon vetäny pelin hardilla läpi xboxilla.- ghost3
Hienoa! Kiitos avusta paljon, nyt pääsen eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714