Taas jouluksi Thaimaahan mutta millä hinnalla:)

Sirux1

Hei,
onko joku jo ostanut lentoja välille Helsinki-Bangkok-Helsinki ajalle (noin), 15.12.2013-5.1.2014 ja siis mihin hintaa ja mistä?

Itse olen löytänyt vain 900-1000€ hintaisia lippuja.
Onko hinnat todella nousseet vai onko vielä jokin "taho tutkimatta".

Viime jouluksi saimme liput parilla tonnilla Finnairin sivuilta, kolmelle aikuiselle (ostettiin maaliskuussa).

Finnair olis paras vaihtoehto mutta onkos jollain kokemuksia tästä Pacific Airlines?
"Nimim. Joulu Suomessako, auts"

17

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantravel

      norwegian, tutkippa sieltä

    • Mökin miina

      Myökii ostettiin liput ja ol tonnin per henkilö, Finnairilta.
      Onpa sitten matka jo "taskussa" ja ei kun joulun alla käyttöön:)
      Ei taida täksi jouluksi halpua ennään.

      Aikainen lintu se madon nappaa:)

    • kämppä on jo

      ne edulliset suorat lennot tulee myyntiin helmikuussa....uskon että 800-900 euroa on taso....kovasti kiinnostaa tuo Norwegian...jos Tukholman kautta pääsee alle 700 euron niin otan ne sitten....viime vuonna ostin syyskuussa ja hinta oli 1080 ja lähtö 16.12.2012...eli ei siinä paljon häviä vaikka ostaa sitten kun alkaa jo olla loma fiilis....ainahan siinä on riski kun ostaa lähes vuotta aijemmin että tulee este ja liput jää käteen...niistä ei saa juuri mitään jos joutuu perumaan matkan ja matkavakuutus ei korvaa kuin sen matkan joka ei pääse lähtemään....kukin tavallaan mutta minä ostan vasta syksyllä....uskon myös että Finnair joutuu tarkistamaan hintoja kun Norwegia aloittaa...ja toisinpäin...

    • thai-larsu

      Nyt saa halpoja joulumatkoja, ne on kyllä pikkasen yli kuukauden vanhoja.

    • Sirux1

      Tarkennatko, että mitä tarkoitat "... pikkasen yli kuukauden vanhoja"?.

    • parga

      Mut eihän finnairin reittilentoja voi vielä edes ostaa tammikuulle 2014 asti? Vain 11 kk eteenpäin.

    • Sirux1

      Finnairin lentoja voi ostaa jo ensi tammikuulle netistä Seat 24:lta, katsoppa vaikka:)

      Kysyin tätä "omituisuutta" Finnair plus palvelusta, että miksi heidän matkoja saa vain netin kautta joiltakin muilta mutta ei heidän nettipalvelusta.

      Tiedoksi kaikille, että Finnair on myynyt jo koko ajan myyntipalvelunsa kautta mm. tammikuulle 2014 lentoja Hki-Bangkok-Hki jo jonkun verran ja loput tuleekin sitten helmikuun alusta nettimyyntiin myös heillekin niin kuin normaalistikin.
      Finnairilta suoraan nyt ostettuihin lippuihin tulee 50€/henkilö toimitusmaksuja.

      Ymmärsin, että korjausta palveluun on kuulemma tulossa...

    • smoke::::::

      Meinaakohan norwegian myydä noita hki-bangkok lippuja vielä 26. lokakuuta eteenpäin?? Kattelin lippuja ensi jouluksi 21.12-11.1 niin ei saanut ostettua. Houkuttelis tuo hinta 600 € vs finski väh 950 €. Muutwnkin norwegianista hyviä kokemuksia.

      • keijo mäkeläinen

        luuletko että norjalainen myy jouluna 600 eurolla? ootko pikkasen daiju.


      • 16.12. taas

        ko lento ei ole suora vaan Tukholman kautta pitää mennä mennen tullen...2-4 tuntia matka-aikaa tulee lisää...minulle se on liian paljon. Olen viimeiset 10 vuotta ostanut liput jouluksi Bangkokiin heinä-elokuussa ja joskus tammikuussa mutta nyt niitä ei ole ollut kuten on ilmi käynnyt. Minulle on aivan sama mitä lippu maksaa.


      • ehkä sillä sitten

        kun nyt saavat ensin uuden koneen ilmaan...vielä ei saa


    • jouluksi pois

      Tämän kuun puolin välin paikkeilla varasin Finnairin sivuilta liput Bangkokiin. 16.12 .13- 1.1.14 ja olivat halvimpia, 947e/hlö, plus tietysti lisäkulut. Uudenvuodenpäivänä jäi enää 2 paikkaa vapaaksi, tuskin ovat enää.

      • täyttä puppua

        outoa että 1.1. liput olisi lopussa...ko päivänä tultiin tänä vuonna pois ja ostimme liput syyskuussa 2012....en nyt kyllä usko sillä juuri uutena vuotena on vähiten tulijoita pois. Mistä muuten tiedät että vain 2 jäi?


      • jouluksi pois
        täyttä puppua kirjoitti:

        outoa että 1.1. liput olisi lopussa...ko päivänä tultiin tänä vuonna pois ja ostimme liput syyskuussa 2012....en nyt kyllä usko sillä juuri uutena vuotena on vähiten tulijoita pois. Mistä muuten tiedät että vain 2 jäi?

        No ihan siitä tiedän, että jäi vain 2, kun siinä niin ilmoitettiin.

        Isäntä katseli toissa päivänä ihan huvikseen saman päivän samoja lentoja. Nyt oli muistaakseni 6 tai 8 jäljellä kutakin, tosin hinnatkin olivat nousseet maaliskuun hinnoista.


      • paikkoja jäljellä
        jouluksi pois kirjoitti:

        No ihan siitä tiedän, että jäi vain 2, kun siinä niin ilmoitettiin.

        Isäntä katseli toissa päivänä ihan huvikseen saman päivän samoja lentoja. Nyt oli muistaakseni 6 tai 8 jäljellä kutakin, tosin hinnatkin olivat nousseet maaliskuun hinnoista.

        Se tarkoittaa että paikkoja jäljellä tuolla hinnalla, sen jälkeen hinnat muuttuvat yleensä kalliimmaksi.
        https://www.finnair.com/pl/AYOnline/wds/FlexPricerAvailability.action


      • huvittaa
        jouluksi pois kirjoitti:

        No ihan siitä tiedän, että jäi vain 2, kun siinä niin ilmoitettiin.

        Isäntä katseli toissa päivänä ihan huvikseen saman päivän samoja lentoja. Nyt oli muistaakseni 6 tai 8 jäljellä kutakin, tosin hinnatkin olivat nousseet maaliskuun hinnoista.

        tuo ilmoitus että vain 2 jäljellä on vain markkinointikikka....ei se oikeasti näin on todellakaan....jotku näkyy tähänkin ansaa menevän....heh heh


    • lieju2

      itse en finnairia käytä jos jostain saa tuntuvasti halvemalla eikä joudu liikaa odottelee. ihan jo palvelunkin takia yritän finskiä välttää.tosin suora on suora joten 3 viimeistä kertaaa oon finskillä menny, kun ei järkevää vaihtoehtoa ole ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe