heips kysyisin sellaista että ottaako teidän lapset aamu unia, esim tunti
heräämisen jälkeen, meillä nukuttiin ennen 30-45 min. herätys klo8 ja aamu-unet n. klo 9 ja päikkäreille n .klo12-13. ja entäs päivä unet kuinka kauan nukkuu ja missä. kyselen koska meillä rupesi tuossa 8kk iässä loppumaan aamu-unet ja mentiin 12 aikaan päiväunille, joskus liiankin väsyneenä. poika lopetti puolenvuoden iässä nukkumisen vaunuissa ulkona ei siis nukahtanut sinne enään, alkoi nukkumaan vanhempien sängyssä ja nukkuukin hyvin, ongelma vain on että jos en itse siinä vieressä nuku poika nukkuu korkeintaan tunnin, muuten 2-3 tuntia, siis jos otan itse päiväunet. nyt tässä viikko sitten olen kokeillut poikaa nukuttaa uudestaan vaunuihin ja ulos. nukahtaa heti ja nukkuu sikeesti, mutta vain tunnin ja kun herää on todella väsynyt eli herää kesken unien ja huutaakin sen mukaan, vien omaan sänkyyn jatkamaan unia, sinne nukahtaa sitten heti. mitä voisin tehdä toisin
12kk päiväunet
mama16012012
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673