heips kysyisin sellaista että ottaako teidän lapset aamu unia, esim tunti
heräämisen jälkeen, meillä nukuttiin ennen 30-45 min. herätys klo8 ja aamu-unet n. klo 9 ja päikkäreille n .klo12-13. ja entäs päivä unet kuinka kauan nukkuu ja missä. kyselen koska meillä rupesi tuossa 8kk iässä loppumaan aamu-unet ja mentiin 12 aikaan päiväunille, joskus liiankin väsyneenä. poika lopetti puolenvuoden iässä nukkumisen vaunuissa ulkona ei siis nukahtanut sinne enään, alkoi nukkumaan vanhempien sängyssä ja nukkuukin hyvin, ongelma vain on että jos en itse siinä vieressä nuku poika nukkuu korkeintaan tunnin, muuten 2-3 tuntia, siis jos otan itse päiväunet. nyt tässä viikko sitten olen kokeillut poikaa nukuttaa uudestaan vaunuihin ja ulos. nukahtaa heti ja nukkuu sikeesti, mutta vain tunnin ja kun herää on todella väsynyt eli herää kesken unien ja huutaakin sen mukaan, vien omaan sänkyyn jatkamaan unia, sinne nukahtaa sitten heti. mitä voisin tehdä toisin
12kk päiväunet
mama16012012
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405140Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602733Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062262Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801794Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251780Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276361753Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from01710- 881551
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671495- 731458