Minkä tyyliset pallot ovat hyviä koska bubble ball tyyliset alkavat olemaan aika tylsiä.
Vaatimukset
-pieni koko (pitää mahtua 3 yhteen käteen
-ei mielellään lähde valumaan tippuessa
-alle 15€
jongleeraus pallot
2
276
Vastaukset
- jonkkaB
Itse laitoin riisiä sopivasti pakaste pussiin ja leikkasin ylimääräsen pussin kaulan pois. Sitten ilmapallosta leikkaa sen puhallus osan pois ja laittaa riisipussin päälle. Ja vielä toisen tai kolmas pallo päälle ja valmis. Hyvin on toiminu, halpa ja helppo ratkasu. Ja saa sen kokoisia palloja kuin itse haluaa.
- magicdelete
Tein myöskin ensimmäiset pallot likimain samalla tapaa, kuin JonkkaB. Youtubesta taitaa löytyä vielä tarkemmin selitettyjä ohjeita. http://www.aprilli.fi/PublishedService?pageID=3&action=view&groupID=314&OpenGroups=314 Tuolta sivukta löydän paljon jonkka kamaa. Toimitus on nopeaa ja hinnatkin mun mielestä kohtuullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856