Irlantilaiset tulivat pikkasen myöhässä kun lumet kerkesivät sulamaan katoilta.
Täällä Espoossa kiertää taas karavaani ja ovelta ovelle ja plim plom!
Kuka hullu käyttää noita ovelta ovelle myyviä verotta tekeviä käteiskauppiaita?
Laitakaapas kokemuksia tänne niin onpahan sitten varoittavia esimerkkejä täälläkin.
Kesällähän ne olivat pesemässä tiilikattoja ja nyt sitten näköjään talvihommissakin.
Luulis verottajaa kiinnostavan kun taas kertaalleen jä verotuloja saamatta!!
Irlantilaiset lumenpudottajat !
3
113
Vastaukset
- irkku desu
Mitä ihmettä ne irlannin poijjat tekköö suomessa ? Onko ne niitä IRA:n desantteja ?
- ovet säppiin
Nythän sitä lunta taas olis jotenkas ovet lukkoon ja sassiin.
- Näin meillä.
Viron pojjaa kävivät naarmuttamassa meidän taloyhtiön katon, vakuutusta kun kysyttiin totesivat vain rehvakkaasti ettei virossa mitään vakuutuksia lumenpudotuksissa tarvita jotenka hakekaapas kotivakuutuksesta jos korjata tarvii ! Tulihan sitten kertaheitolla selville miksi ns: edullisesti tekivät. Opetuksena tästä kysykää aina onko vakuutukset kunnossa ja missä maassa, me ei enään käytetä kun Suomalaisia tekijöitä joilla on vakuutukset kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2672265- 961899
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701120Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141078Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47958
- 46932
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905