Miten saan poistettua vanhan virustorjunta ohjelman? Aikoinaan siitä loppui päivitys ja tyhmyyksissäni imuroin uuden P2P verkon kautta. Nyt en saa sitä poistettua. Ilmoittaa vain että asennuksessa on virhe. Voisiko joku viisaampi neuvoa?
Vanha virustorjunta
6
230
Vastaukset
- Late
Onko siinä ohjelmassa omaa poisto-ohjelmaa?
Jos ei ole niin sitten Ohjauspaneelin Lisää tai poista sovellus -valikon kautta.
Joihinkin ohjelmiin löytyy ohjelman valmistajan kotisivuilta oma poisto-ohjee ja poisto-ohjelma.- Steamrunner
Ei se onnistu. Oon yrittänyt monta kertaa. Ilmoittaa vaan että asennuksessa on tapahtunut virhe.
- mbjmgh
Steamrunner kirjoitti:
Ei se onnistu. Oon yrittänyt monta kertaa. Ilmoittaa vaan että asennuksessa on tapahtunut virhe.
Olisi helpompi funtsia..
- uudelleen
Steamrunner kirjoitti:
ja poista
- uudelleen
Steamrunner kirjoitti:
ja poista
- Steamrunner
uudelleen kirjoitti:
ja poista
..on eikä auta. Ohjelma on Mcafee 7.0 muistaakseni. Ärsyttää kun tuo McAfeen päivtispyyntö ilmestyy ruutuun vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711