Vuokrataan kaunis loft-asunto pääkylänrinteestä. Koko talo on rempattu uuteen uskoon vuosi sitten ja entisistä toimistotiloista on tehty kauniita loft-asuntoja. Talossa on oma pesutupa. Hinta on edullinen suhteessa asunnon kuntoon ja tyyliin. Kyseessä on siis 52m2 kaksio näköalalla rauhalliseen puiston suuntaan. Asunto sijaitsee 3 kerroksessa. Asunnossa on suuret ikkunat ja erittäin tilava vaatehuone.
Talon ylimmässä kerroksessa on kerhohuone, jonka voi varata omaan käyttöön suurella terassilla saunoineen. Kokonaisuudessaan koko talo ja asunto on erittäin kaunis. Lemmikit on sallittuja. Halutaan pitkäaikaista vuokralaista.
Kaunis Loft-asunto Helsingistä edullisesti
10
1193
Vastaukset
- eevis
Hei! Missäpäin Helsinkiä asunto on? Ja millainen vuokra siinä on? Onko se mahdollista vuokrata kimppakämpäksi?
- Vuokralainen
Terve.
Onko asunnosta mahdollista saada kuvia? Mikä on kuukausivuokra ja sisältyykö siihen vesi sähkö? - rauhallinen ikämies
kun hinnoista sovitaan,kävisikö 10-15v vuokra-aika ?
mitä vuokra sisältää ?
missä asunto on ?
onko hissitalo ?
muut ehdot ?
onko autopaikka ?
onko kaupat lähellä?
onko hulinaa ja meteliä liikaa lähellä ?
kuinka toimii yhteysliikenne asunnon ja pks alueella?
laita yhteystietoja. - ville1
Laitatko mulle meiliä [email protected]
Hei onko asunto vielä vapaa jos on niin otathan pik yht num 0469607927 potenttiaalinen ja siisti vuokralainen
- Jatsa75
Onko tämä asunto jo vuokrattu jos ei ole otatko sähköpostitse minuun yhteyttä [email protected]
- Perse-Einari
Kelpaako poskihommat?
- UnelmaSirpaleena
Ilmoittaja hyvä, osoite on Pääskylänrinne. Kertomasi kaltaista asuntoa ei kadulta löydy, oletko nyt aivan varma siitä, mitä "tarjoat"? Vuokra? Loft-asuntoja kadulla ei todellakaan ole, btw. ;)
- Anniem
Jos on vapaana, pistätkö viestiä [email protected]
- Juuujuuu
Ei kovin innokkaaasti markkinoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924