Suosittele yksityistä hammaslääkäriä

:-)

Noin 6 vuotta olen nyt ollut käymättä hampilääkärillä kun tuppaa pelko kyseistä paikkaa kohtaan olemaan niin kova. Kunnalliselle puolelle en halua alkaa jonottamaan, joten yksityisiä saisi nyt suositella. Eritoten sellaisia, joissa pelkopotilaita osataan hoitaa. Ja ihan siis hampaiden tarkastukseen olen varaamassa aikaa.

Oralia olin ajatellut S-Bonusten takia, mutta DenSens:istä löytyi ihan kivoja kokemuksia kun vähän googlettelin. Onko jollain jommasta kummasta kokemusta? Millainen hintataso mahtaa olla? (Olen opiskelija.)

29

8682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhd

En suosittele minnekkään paikkaan menemistä joissa pelataan S-bonusten kanssa.
      Itse kävin Otonhampaassa.

• mä vaan

Otonhammas hyvä paikka, siellä osaava henkilökunta!!!

• Lslls

Joo vie vaan 30 pinnaa enemmän rahaa ku muut yksityiset.

• pelko pois

Olen Densensin "asiakas" ollut yli 10 vuotta ja siellä osataan hoitaa pelkopotilaita jollainen minä olen!

Hinnat eivät eroa muista yksityisistä.

• korruptiokusetus

Joo EI S-bonus paikoille!

• Hampaat kuntoon

Itse soittelin viime viikolla densensille, mutta eivät ota tällä hetkellä uusia asiakkaita. Päätinkin sitten mennä toiseen kaupunkiin yksityiselle, vanha tuttu paikka. Oralia ym. en uskaltanut ottaa hintojen ja moitteiden takia.

• Lego-Leba

En suosittele.

• :-)

Oralista kuulin kavereilta niin "mahtavia" juttuja että jätän suosiolla väliin ja nyt siis DenSenskin pois laskuista jos eivät ota uusia asiakkaita..

Onko Harjun Hammas kenellekään tuttu paikka??

Entäs Hammassirkku? Kokemuksia?

..tai Ilmarisen hammas?

• 19+2

Joko löysit hammaslääkärin?

• (.)(.)

Samuli Ruppa, Rupan Santtu

• Aivar. A. Naali

Santtu tekee tekareita, kun ehtii. On joku tekariteknikko. Kannatta mennä Tallinnaann hoidattaan hampaat. Yli puolet halvempaa ja palvelun voi tilata ihan suomeksi ja joiltakin firmoilta suomesta.

• 345353

Sirkku on ihan kiva... hinnat aika kovat, mut niin kai kaikilla yksityisillä..

• iipi

Oralille ei kannata mennä. Menin perus tarkastukseen, jossa oli tarkoitus paikata reikiä jos niitä löytyy. Tekivät sitten kysymättä minulta hampaiden esteettisyyteen vaikuttavia toimenpiteitä. Sitten vain piti kiltisti maksaa 20min työstä parisataa euroa, ilman että yhtään oikeaa reikää edes paikattiin.

• Anonyymi

Minullekin kävi ihan sama juttu ORAL,laskuttivat 20min hammastarkastuksesta joka en ole pyydänyt (eka kerta)ja toisen kerran paikkasivat muovipaikka niin että hammasta vihlo edellleen ja niin niukasti sitä muovipaikka että pelkään että reunat lohkeavat jossa vaihessa ,maksoin 30 min paikkantamisesta 150e ja nyt ei muuta kun uudestaan toiselle lääkärille pitää mennä paikkamaan sen uudestaan.

• 11+2

Kenellä siellä kävit? Tosi nopsaa meininkiä, jos 20 min noin kallis toimenpide tarkastuksen lisäksi.

• dental1234

Cocodens on hyvä

Tarkastutin hampaani Hammassirkulla, samalla poistettiin hammaskiveä.

Hammaslääkäri oli mukava ja osasi ottaa pelkoni huomioon, toimi helläkätisesti ja kertoili mitä tekee seuraavaksi. Hammaskalustoni on edelleen hyvässä kunnossa, vaikka monta vuotta on taukoa tarkastuksissa ollutkin, siitä olen erittäin iloinen.

Hammassirkulla taidan käydä jatkossakin. Suosittelen muillekin hammaslääkärikammoisille!

• jippiiiiiii

Kun muistelee 70-luvun hammaslääkärikäyntejä niin niistä jäi kyllä sellainen pelko että en yhtään ihmettele jos pelkää mennä hampilääkäriin mutta nykyään on todella helppoa istua hammaslääkärintuolissa. Ei enää porata niin että aivotkin tärisee eikä porata hermoon, ennen oli karmeaa se poraaminen, nykyään kun käy niin hetken kilisee työkalut hampaissa ja pian lääkäri sanoo että se oli siinä, ihmettelee että nytkö muka valmista!

• reikä

sepänkadun hammaslääkärit. suosittelen.

• HämmentynytAsiakas

Onko suuhygienistit vaihtuneet? Ovatko vaihtaneet työpaikkaa, mihin?

• HöhHöh

jokohan kohta on kaikki hammaslääräriasemat lueteltu...paras ja paras, kukahan senkin täällä päättää ja kuka uskoo?

• oon.skipannut

Minulle Antti sanoi 16 vuotta sitten että puolen vuoden kuluttua uudestaan, en mennyt, hyvin on mennyt tähän päivään asti, eipä ole ollut kolotuksia ja rahatkin ovat säästyneet.

• Hampaatpois

Ihan oli hyvää palvelua Kyllössä, jossa pari kertaa jo käynyt. Hammas kiskaistiin irti, toisella kertaa tarkastus ja paikkaus. Kyllä pelotti mennä, monien öiden painajaiset. Pelotti vielä penkissäkin, eikä siinä koskaan mukavaa ole, mutta hyvin taitavat, ystävälliset lääkärit ja hoitajat olivat. Molemmilla kerroilla eri ihmiset. Kertoivat koko ajan mitä tehdään, pitivät pientä taukoa vähänväliä ja antoivat nielaista ja rentouttaa leukoja. Kyllä kelpaa mennä tk-hammaslääkäreille yhtä hyvin kuin yksityisille. Sama koulutus.
      On vaan siinä ettei tahdo päästä, uusia aikoja puolen vuoden päähän saatavilla, ellei ole kiputila.

• Hammas

Kysykää hammaslääkäriltä hoitosuunnitelma ja hibta-arvio kirjallisena. Ei tule yllätyksiä.

• Legotohtori

Nykyään vaikeampaa käydä hammaslääkärissä kuin sotien jälkeen, nykyään säästävät puudutusaineissa kun ne on niin kalliita, ranteet sitovat tuolin kiinni ja repivät hampaat puuduttavat tai, on kuulemma turvallisempaakin niin. Sama kuin poraaminen, jos syvä reikä niin hermot poistetaan väkipakolla ettei koske sitten jos reikä uusiutuu. Erittäin kivuliasta mutta halvempaa.

• Anonyymi

Jyväskylässä Hammas Sirkku ei hoida yli 70 vuotiaita. Anopilta kolme hammasta kolahti irti kerralla ennen näitä korona juttuja. Varasi ajan Hammas sirkkuun. Ei päässyt hotioon. Siirrettiin kun " lääkäri olikin muulla". Sitten uusi aika peruttiin "kun rouva on yli 70" eikä hoideta koronan takia. Nyt mummolla kolme hammasta irti eikä pääse hoitoon.
      Hammas Sirkku hoitaa kassavirtaansa ei potilaita.

• Anonyymi

Samoilla linjoilla olen. Monet julkisen puolen hammaslääkärit siirtyy näihin ketjuihin. Yksityinen praktiikka ei takaa laatua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33