Simsin työt (sims2)

Evo

Tietääkö kukaan sims mestari, että onko sims 2 pelissä viikonpäiviä? Sillä muissa simeissä on inhottavaa käydä joka päivä töissä! Olisi mukavaa että jos siinä sims 2 pelissä olisi viikonloput niin ei tarvitsisi mennä viikonloppuisin töihin??
Kiitos vastauksestasi!

3

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjj

      Tuo on jo niin vanhaa tietoa, että kaikkien pitäisi jo tietää, mutta kerrotaan sitten.

      Eli the sims 2:ssa on viikonloppuja ja saattaapi olla myös muitakin lomia, mutta ainakin viikonloppuja.

      • mammutti tietää tiedätkö sinä?

        ...nee näin: Elikkä siinä on viikonpäivät muttei mitään jouluja, pääsiäisiä, juhannuksi jne eli vuoden juhlia ei ole mutta siinä tulee olemaan lakkiaisia, häät, hautajaisista en tiedä mutta uskon että sama juttu on kuin sims ykösessä että tulee viikatemies ja tekee hommansa ja se tee sen hauskalla tavalla sen kuvan perusteella.(Käykää snootysimssissä www.snootysims.com) ja tietenki vielä äitiysloma joka kestää viikon niinne sanoo. Ja sen verran viikonlopuista että penskat piettää aina viikonlopun kotona mutta taas työssä käyvät simit joillaki on vaan viikonloppuna vapaata taas toisilla ei (riippuu työstä ja varmaan missä tasossa eli jos olet huipulla silloin varmaan on viikonloppuja) Niin sen pitäis mennä mutta eihän sitä tiedä jos ne vielä siihen jotain pistää ;) Ainiijoo syntymäpäivät tietenki ja sillon kasvetaan isommaks mun tietojen perusteella.

        Hyvvä kesän loppua! Nyyh


      • Sims 2. pelaaja
        mammutti tietää tiedätkö sinä? kirjoitti:

        ...nee näin: Elikkä siinä on viikonpäivät muttei mitään jouluja, pääsiäisiä, juhannuksi jne eli vuoden juhlia ei ole mutta siinä tulee olemaan lakkiaisia, häät, hautajaisista en tiedä mutta uskon että sama juttu on kuin sims ykösessä että tulee viikatemies ja tekee hommansa ja se tee sen hauskalla tavalla sen kuvan perusteella.(Käykää snootysimssissä www.snootysims.com) ja tietenki vielä äitiysloma joka kestää viikon niinne sanoo. Ja sen verran viikonlopuista että penskat piettää aina viikonlopun kotona mutta taas työssä käyvät simit joillaki on vaan viikonloppuna vapaata taas toisilla ei (riippuu työstä ja varmaan missä tasossa eli jos olet huipulla silloin varmaan on viikonloppuja) Niin sen pitäis mennä mutta eihän sitä tiedä jos ne vielä siihen jotain pistää ;) Ainiijoo syntymäpäivät tietenki ja sillon kasvetaan isommaks mun tietojen perusteella.

        Hyvvä kesän loppua! Nyyh

        Korjaan: Sims 2 EI ole lakkiaisia eikä varsinaisia hautajaisiakaan.

        varsinaisia lomia EI ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe