Paras tapa poista piitahna? Isopropyylialkoholi eli isopropanoli? Osaako joku sanoa, mistä kaupasta sitä löytää?
Piitahnan poistaminen
7
5563
Vastaukset
- lkjh
Apteekista jos ei muualla ole.
- Pazi
lähtee ihan talous paperilla pyyhkimällä.
- Rakentelija
Kynsilakanpoistoaine, sillä lähtee ja löytynee talouksista joissa asuu naisväkeä.
- The Man
Taitaa kynsilakanpoistoaine ja asetonit olla liian tuhteja tuohon hommaan, ei nimittäin tule toimeen muoviosien kanssa.
- Rakentelija
The Man kirjoitti:
Taitaa kynsilakanpoistoaine ja asetonit olla liian tuhteja tuohon hommaan, ei nimittäin tule toimeen muoviosien kanssa.
Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen muovista prosessoria, ei vaikka kuinka yrittää miettiä.
Juuri noin kuin PCGuru tuossa selosti eli eihän sitä uittaa tarvi koko prossua.
Kymmeniä prossuja olen putsannut kynsilakanpoistoaineella eikä mitään ongelmia ole tullut.
- PCGuru
Kynsilakanpoistoaineella kyllä lähtee . . . olen itse käyttänyt huoletta kynsilakanpoistoainetta piitahnan poistoon prosessorista / prosessoreista (viimeisen 6 vuoden aikana 7 prossusta) eikä ongelmia ole ollut, kaikki prossut ovat toimineet moitteeta tämän käsittelyn jälkeen. Ota topsy puikko ja kastele se kynsilakanpoistoaineella niin saat tarkemmin poistettua kaiken piitahnan, vaihda välillä puhdas puikko ja jatka käsittelyä kunnes kaikki piitahna on liuennut. Coolerin / siilin pohjasta piitahna lähtee kynsilakanpoistoaineeseen kostutetulla talouspaperilla pyyhkästen.
- Olof
isopropanolia l. isopropyylialkoholia on bensiiniautojen jäänestoaine. Myös muut alkoholit, kuten huoltoasemilla myytävä sprii (keittimiin) lienee sopivaa... Elektroniikkatarkoituksiin on myös aerosolipulloissa puhdistusaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513485Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892231Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si892197Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar691536Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1301437- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911370