Mulla kannettavassa wlan pätki ja oli hidas. Koko kone kävi kuumana ja tuulettimen varassa melkein pysyi masiina ilmassa. Näin oli pari vuotta. Luulin että on kannettavan sisuksissa pari kiloa pölyä ja siksi kuumenee.
No... eilen menin Ohjauspaneelin kautta laitehallintaan, sieltä verkkosovittimiin ja avasin Wifi adapterin eli sen wlanin. Avautuvasta lapusta avasin sitten välilehden "Ohjain" ja sieltä valitsin "Päivitä ohjain". Yli kymmenen vuoden tietsikkakokemuksella tiesin että tää laitehallinta on vaan joku kulissiohjelma ja että sitä kautta en ainakaan itse ole koskaan saanut päivitettyä yhtään mitään. Mutta kuin ihmeen kaupalla nyt ihan eka kerran alkoi peli vetämään päivitysta ja asensi sen. Edes konetta ei tarvinnut käynnistää uudelleen.
Heti päivityksen jäkeen tietokoneen tuuletin lopetti metelöinnin ja nettiyhteys wlanin kautta on pelannut kuin unelma toista päivää. Läppäri on kylmä kuin suomalainen nai... ööö... suomalainen naapuri tai joku joku muu... mutta kuitenkin läppäri on kuin toinen, hiljainen, kylmä ja wlan pelaa kuin Unelma Säleikkö!
Tää vaan niille joilla hermot palaa wlanin kanssa ja tärykalvot paukkuu tuulettimen kanssa.
Wlan pätkii tietokoneessa?
ei enää
2
348
Vastaukset
- 13-12
Taitaa olla jotain Windows juttuja. Windowsejahan ei pitäisi liittää mihinkään verkkoihin.
- Anonyymi
WINKU ON ETANA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306042Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144564Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403267IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623061Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3491654Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111388- 711381
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391282- 791189