Mistä tän pelin saa ladattuu?? Siis tän mist hakataa sitä munaa miljoona kertaa xD Saako ladattu tietokoneen kautta?
Tamago
42
1271
Vastaukset
- TamagoRock
Ei mul mielestä...
- Eiootarkotusleveillä
No itelläni iPhone, ja latasin ihan iTunesista;) Mutta siis nii pointti oli et sun omalta pelioperaattorilta:) Ainakin pitäisi. Tietty riippuu kuinka vanha puhelin sulla on
- tamagoo
mä latasin play kaupasta ja oon jo näpytelly tän päivän aikana 20000 näpytystä ihan mahtava! :D
- tällänevaa___
itellä on sellanen nokia 5230 saaks siihen laattuu sitä mistää _ILMASEKS_ ?
- keimoka
Mulki on, ei varmaan saa mistää ladattuu.
- Taamaagoo :DD
Ei mitää hajuu.
Ite latasin appstoresta ipadille. Hyvä peli :D- Rollface
LOPUSSA LUKEE: SO, WHAT?
SPOILED BITCHES
- yeäplb
mä latasin google playsta ilmasex
- kfjgäåsjwyröhmz
Mulla marketplacesta ilmatteeks lumia 800: lle
- lateksiiii
kfjgäåsjwyröhmz kirjoitti:
Mulla marketplacesta ilmatteeks lumia 800: lle
Mulla lumia 800 mut en pysty lataan :(( tää sanoo et ko oon alaikänen niin en pysty lataan.. Miten saan tilin poistettua/pääsen tehdasasetuksiin?! :)
- auttaja2
mul oli toi sama juttu mun 800,sun pitää mennä asetuksii ja sielt tietoja.sit siin lukee et palauta tehdas asetuksii.sitten vaan teet uuden windows live id, ja laita iäks yli 18v.
- ajdoerfkdlsa
auttakaa,miten google playsta voi ladata sen ?
- Åååååååå
Menet sinne play kauppaan ja oikealla yläkulmassa on se suurennuslasi, siitä etsitään sovelluksia, kirjoita sinne "Tamago" ja enter
Sitten painat sitä ensimmäistä hakutulosta ja sit sitä sinistä asenna nappiii
- Huohhh....
Siis mitä helvettii ootitte et sielt munast tulee? Joku Pamela Anderson hinkkaamassa hinkkejään? Juu...
- munanräplääjä
Se munan räplääminen on toooosiii hauskaa.
- dfgegegergter
Ei pahalla, mutta teillä ei taida olla elämää.....
- Tietokone hullu
Saa ladattua pelkälle IOS laitteelle(ei mac)
- atrytone
Todella tylsää...
- pööpöö
ite koitin ettii nimellä tamagi kännykällä sielt kaupast nii ei löytyny:( osaatteko auttaa miten saan sen mun puhelimeen?
- pööpöö
ei tamagi vaan tamago sori
- Jokuvaan1212
On teillä suomalaisilla nuorilla ilo pienestä kiinni. Munan rämpyttäminen on erittäin kehittävää ja hauskaa hommaa ... taidan olla ainoa joka ei ole rämpyttänyt munaa kännykällä
- mömmöpää
Etpä taida olla
- NM.
mömmöpää kirjoitti:
Etpä taida olla
Oikeesti ei kandee ladata sitä Tamagoo... Sen munan sisäl ei oo mtn. kivaa vaikka luulis -.-
- Tamagoooo:DD
sitku on miljoona kertaa näppäilly ni alkaak se sit alust vai mitä tapahtuu? :D
- Mr.Pätevä
Elikkäs pelin ei saa, kuin Android ja iOS käyttöjörjestelmille. Ja kun olet näpäyttänyt munaa miljoona kertaa, ruutuun tulee vain teksti "So what?".
- HEEEEEEEEIIIIII
HEEEEIIII!!!
voiko joku kertoo mulle et mitä sit tapahtuu ku on lopussa ja miljoona kertaa näpsäytelly sitä munaa?mitä sit tapahtuu ja tulee?- 1+1=?
Meidän luokan yks poika tuli sisään luokkaan ja huus että Anna* räplää mun munaa ku sen tyttöystävä naputti sen tamagoa. Kaikki repes.
*Muutettu nimi
- Kärjest
Sen pelin saa nokialle kuten Lumia 800 ja N8
- ööö?
EI SIIHEN TUU ETTÄ SO WHAT!!
- tamago
Mulla tuli siihen tamagoon ku peli loppu niin se alko alusta ja siihen ilmesty isompiluku mikä pitäs saaha (Nokia Lumia 800:sella siis)
- mudkipz
Porukat korkeintaan 10v. Hauskoi juttui teilki
- saat olla ylpee
Niin, kun ei sitä munaa oikeasti ole, mitä ränkätä, niin voi pelata tamagoa lohdutukseksi.
- DORKAS YEAAH!
miten en vaa jaksa pelata sitä loppuun?
- tulehdus134610
tamago on huono peli ja aiheuttaa ihmisille rannatupen tulehduksen.
- Helvetin tyhmät
Ei helvetti mitä paskaa toi "tamago"! On varmaan hienoa kun saatte sitten kehuskella kavereillenne, että "Mää painoin puhelimen näyttöö miljoona kertaa, että saisin rikottua virtuaalisen munan!" Eikö nyky nuoret voi paremmin käyttää aikaa kun jotain puhelinta hakaten!
- retardi
Ja eks sä oo nykynuori?
- jugistöö
Kyseistä peliähän ei saa ilmaiseksi. Jos se on jossain ilmainen, se ei ole laillinen. Sama kuin piratebaysta lataisitte esim. Jonkun suositun pelin. Esim. Call of Duty, Battlefield, ja muita pelejä joita ei juuri nyt tule mieleen.
- beatmonkey98
Hermo tääl menee ku väitetää et ei saa ku applelle ja iOSille...
MULKA AINAKIN ON NOKIA 500 JA SIIHEN SAA LADATTUA SEN NOKIASTORESTA IHAN ILMASEKS JA SE ON LAILISSTA!!! - jugistöö
beatmonkey98 kirjoitti:
Hermo tääl menee ku väitetää et ei saa ku applelle ja iOSille...
MULKA AINAKIN ON NOKIA 500 JA SIIHEN SAA LADATTUA SEN NOKIASTORESTA IHAN ILMASEKS JA SE ON LAILISSTA!!!Mene kakalle, lue googlesta. Siellä lukee että ilmaiseksi saa, mutta moni ei tiedä että se on laiton versio. Oikea peli maksaa 0,57-2,86euroa, riippuen siitä mistä ostaa.
- minä sanon että
jugistöö kirjoitti:
Mene kakalle, lue googlesta. Siellä lukee että ilmaiseksi saa, mutta moni ei tiedä että se on laiton versio. Oikea peli maksaa 0,57-2,86euroa, riippuen siitä mistä ostaa.
PASKA peli
- tamago linkki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byebyegame.tamago tossa linkkiä android puhelimille :) naputellut 10k :D
- herrantähen
Play Kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879